لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/07/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

پرفروش ترین فرش ماشینی!

پرفروش ترین فرش ماشینی مدل طرح فرش فروشگاه فرش قالی کاشان

 فرش نیز به عنوانی صنایع با اصالت ایرانی که از فرهنگ و تمدن ایرانی سرچشمه می گیرد، در منازل حضور همیشگی دارد. در این بین فرش های ماشینی کاشان نیز با طرح و نقوش متنوع طرفدارن زیادی را به خود اختصاص می دهند. اکنون شاهد وجود طرح های جدید ، امروزی و مدرن زیبایی در بازار فرش هستیم.

ویژگی های فرش ماشینی خوب

فرش ها در دسته ی کالاهای گران قیمت و مهم قرار می گیرند به علت اهمیت فرش لازم است اطلاعات کاملی هنگام خرید فرش داشته باشید. پرفروش ترین فرش ماشینی را بشناسید و از گرانترین تا ارزانترین فرش ماشینی با خبر باشید. برای شناخت یک فرش ماشینی خوب لازم است معیارهای آن را بشناسید. فرش های ماشینی از نظر کیفیت و مرغوبیت در ۵ دسته بندی قرار می گیرند. مرغوب ترین فرش های ماشینی فرش های صادراتی هستند که از قیمت بالایی برخوردارند. فرش ها از نظر مرغوبیت به نخ استفاده شده وابسته هستند. جنس نخ به کار رفته در فرش مانند نخ ابریشم به ظریف تر شدن فرش کمک می کند. از دیگر دلایل زیبایی فرش نقشه فرش است. نقش و نگار در فرش از اساسی ترین فاکتورهای فرش است. پرفروش ترین فرش ماشینی قطعا دارای طرح خیره کننده ای است و نقش های آن بی نظیر می باشد.

پرفروش ترین فرش ماشینی 1402

پرفروش ترین طرح فرش ماشینی ۱۴۰۱ دارای جدیدترین طرح فرش است. در حال حاضر فرش به عنوان یک مبلمان در طراحی داخلی نقش مهمی دارد. فرش ها با سبک و طرح های متفاوت مانند فرش ماشینی طرح بلوچ و فرش ماشینی طرح سیزان بسیار پر فروش هستند. وینتیج که با طرح پتینه مشهور است می توانند برای سبک خانه هنرمندانه شما مناسب باشند. انتخاب فرش می تواند سلیقه صاحب خانه را نشان دهد. از دیگر رنگ های پرطرفدار در سال ۱۴۰۱ بین خریداران فرش میتوان به فرش رنگ مسی،  فرش رنگ طلایی، فرش با زمینه رنگی ذغالی و فرش رنگ گلبهی اشاره کرد. چیدمان دکوراسیون با این فرش ها شاید کمی سخت باشد.

پرفروش ترین فرش براساس شانه و تراکم

اگر بخواهیم براساس شانه و تراکم پرفروش ترین فرش ها را باهم مقایسه کنیم، ابتدا باید این نکته را یاداور شیم که هرچه شانه و تراکم فرش بیشتر باشد، قیمت آن هم افزایش پیدا میکند. فرش ها از ۵۰۰ شانه شروع میشوند و به ترتیب ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه، ۱۵۰۰ شانه در بازار قابل سفارش هستند. پرفروش ترین فرش ها براساس شانه تراکم ابتدا فرش های ۱۲۰۰ شانه و سپس فرش های ۷۰۰ شانه هستند.

معمولا فرش های ۵۰۰ شانه در دفتر کار یا در محلی که رفت آمد بیشتر است استفاده میشود. فرش هایی که شانه و تراکم پایین تری دارند برای نشیمن زیاد مناسب نیستند. از طرفی فرش های ۱۵۰۰ شانه که قیمت بالاتری دارند به فرش ماشینی بسیار شبیه تر خواهند بود و شما تا زمانی که پشت فرش را نگاه نکنید متوجه نخواهید شد که فرش دستباف است یا ماشینی!

فرش های ماشینی کاشان در فروشگاه قالی کاشان به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان قابل خرید است. خرید مستقیم از کارخانه در کنار ارسال رایگان فرش سبب شده قیمت فرش در مجموعه قالی کاشان ارزان تر از سایر فروشگاه ها باشد. از مزایای دیگر خرید اینترنتی فرش کودک کاشان دریاف ضمانت نامه 10 ساله کیفیت فرش است. از این رو خریداران در مورد کیفیت بالای فرش نیز دغدغه ای نخواهند داشت.

مجموعه قالی کاشان جدید ترین و خاص ترین طرح های فرش ماشینی را رنگ بندی های مدرن و امروزی به نمایش گذاشته است. طیف بسیار گسترده طرح های موجود در فروشگاه قالی کاشان هر نوع سیلقه ای را پوشش می دهد. از این رو انتخاب طرح فرش در این فروشگاه بسیار آسان تر است.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button