لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/07/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

استخدام در شرکت

استخدام در شرکت قالی کاشان


شرکت قالی کاشان جهت اشتغال به کار جوانان و افرادی که به دنبال شغل دوم هستند اقدام به جذب بازاریاب در تمام استانها و شهرستان های کشور نموده است لذا کلیه افرادی که مایل هستند می توانند با خواندن موارد و شرایط این شرکت در زیر با شماره 09129337797 تماس گرفته تا توضیحات کامل به ایشان اعلام شود.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید در ساعات اداری با شماره 03154750003 تماس حاصل نمایید.

شرایط :

1 – قیمت های شرکت ثابت می باشد و بازاریاب با توجه به لیست قیمتی که در اختیارش قرار میگیرد اقدام به فروش می نماید.

2 – پورسانت بازاریاب 24 ساعت پس از ثبت سفارش مشتری به حساب بازاریاب واریز می شود.

3 – بازاریاب می تواند با توجه به مقدار فروش ماهانه به صورت پلکانی پورسانت بیشتری دریافت نماید.

4 – کلیه افراد بازاریاب می توانند پس از یک سال درخواست نمایندگی فروش از شرکت کنند.

5 – پورسانت اولیه برای بازاریاب هایی که در سه ماهه اول بین 1 تا 30 سفارش ثبت کنند 5% درصد می باشد و با رسیدن به تعداد 100 سفارش در ماه پورسانت آنها به 7% درصد می رسد و با گذشت از 100 سفارش در ماه ، شرکت پورسانت را به 10 % درصد افزایش می دهد.

6 – کلیه محصولات قالی کاشان دارای 36 ماه ضمانت می باشند که در صورت بروز هرگونه مشکل شرکت اقدام به حل مشکل خواهد نمود.

7 – کیفیت فرش های قالی کاشان به دلیل استفاده از جدیدترین دستگاه های روز دنیا بسیار بالا بوده و این کیفیت به بازاریاب ها کمک می نماید تا فروش های متوالی بیشتری داشته باشند.

8 – ثبت سفارش ها به صورت واریز نقدی به حساب شرکت می باشد و بازاریاب پس از 24 ساعت از تسویه حساب با شرکت ، پورسانت خود را در حساب معرفی شده به قالی کاشان دریافت می نماید.

9 – کلیه افراد میتوانند به عنوان بازاریاب ما باشند.

استخدام در شرکت قالی خونه

10- کلیه محصولات ما در سایت قالی کاشان و همچنین کانال تلگرام شرکت موجود می باشد و شما میتوانید تصاویر محصولات را جهت بازاریابی استفاده نمایید.

11 – به دلیل اینکه شرکت می تواند سایز های سفارشی و خاص را هم بافت کند شما عزیزان می توانید سایز های نامتعارف و خاص را هم از مشتریان تان سفارش بگیرید.

12 – ارتباط بازاریاب با شرکت به منزله نمایندگی نمی باشد و هرگونه تخلف پیگرد قانونی خواهد داشت.

استخدام در شرکت

استخدام نیرو در در شرکت استخدام در شرکت استخدام در شرکت استخدام در شرکت استخدام در شرکت استخدام در شرکت استخدام در شرکت استخدام در شرکت استخدام در شرکت استخدام در شرکت استخدام در شرکت استخدام در شرکت استخدام در شرکت استخدام در شرکت استخدام در شرکت استخدام در شرکت

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button