لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

مزایای خرید اینترنتی فرش از سایت قالی کاشان

مزایای خرید اینترنتی فرش از سایت قالی کاشان

اگر قصد خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان را دارید دو راه پیش روی شماست: می توانید به سبک سنتی به نمایشگاه ها و فروشگاه های فرش در سطح شهر مراجعه کنید و یا اینکه خیلی راحتتر، سریعتر و البته بسیار ارزان تر، به صورت آنلاین فرش خود را از یک سایت معتبر فروش اینترنتی فرش کاشان خریداری کنید .

در این مقاله قصد داریم در خصوص مزایای خرید اینترنتی فرش از سایت قالی کاشان (که یکی از برترین و معتبرترین سایتهای فروش اینترنتی فرش کاشان است) اشاره کنیم .

 

تنوع بسیار بالای طرح و رنگ : بزرگترین نمایشگاه فرش کاشان در جیب شما !

محدودیت فضای نمایشگاهی باعث می شود که حتی بزرگترین نمایشگاه های فرش هم تنها تعداد بسیار محدودی از انواع طرح و مدل فرش را بتوانند عرضه کنند، اما این محدودیت در سایت قالی کاشان وجود ندارد و در فروشگاه آنلاین قالی کاشان شما می توانید بیشتر از 1200 طرح فرش زیبا و چشم نواز، از برترین و معتبرترین کارخانه های فرش کاشان را مشاهده و مقایسه کنید. در واقع تنوع فرش ماشینی در این فروشگاه به اندازه ای بالاست که هر مشتری با هر سلیقه و بودجه ای می تواند فرش مناسب خود را در این فروشگاه اینترنتی فرش پیدا کند .

در سایت قالی کاشان انواع فرش 700 شانه تا فرش 1500 شانه و 1600 شانه و انواع فرش طرح فانتری و فرش وینتیج ( فرش کهنه نما ) و فرش عروسکی و فرش آشپزخانه ، در طرح و رنگهای مختلف و سایزهای گوناگون از برترین کارخانه ها و برندهای فرش ماشینی کاشان عرضه شده است. این امر باعث شده است که حتی مشکل پسند ترین و خوش سلیقه ترین مشتریان نیز بتوانند فرشی که مطابق با سلیقه و توان خریدشان است را به راحتی پیدا کنند .

 

خرید اینترنتی یعنی خرید مستقیم فرش از برترین کارخانه های فرش کاشان با تخفیف واقعی و قیمت ارزان !

دفتر مرکزی فروشگاه اینترنتی قالی کاشان در دل شهرک صنعتی فرش کاشان (شهرک سلیمان صباحی) قرار دارد، به همین دلیل این مجموعه توانسته با برقراری ارتباط مستقیم با صاحبان برترین و معتبرترین کارخانه های فرش کاشان، امکان خرید مستقیم فرش از کارخانه را به معنای واقعی ایجاد کند. یعنی وقتی شما از این سایت اقدام به خرید فرش می کنید، سفارش شما مستقیما از کارخانه تولید کننده فرش ، برای شما ارسال می شود .

خرید اینترنتی فرش با تخفیفی واقعی و قیمت ارزان
تخفیف واقعی خرید فرش با خرید مستقیم و بی واسطه از مجموعه قالی کاشان

اگر قیمت یک فرش را در سایت قالی کاشان با قیمت همان فرش در یک نمایشگاه سطح شهر مقایسه کنید حتما از میزان بالا تفاوت قیمت شگفت زده می شوید! علت اینکه قیمت فرش ها در سایت قالی کاشان تا این حد ارزانتر است به خاطر همین سیستم فروش فرش بدون واسطه و مستقیم از کارخانه است! .

درواقع شما با خرید اینترنتی فرش از سایت قالی کاشان تنها هزینه فرشی که خریداری کرده اید را می پردازید و دیگر لازم نیست که علاوه بر قیمت فرش تان، بخشی از هزینه چند صد میلیونی اجاره بهای فضای نمایشگاه های بزرگ فرش، و بخشی از سود سرمایه چند میلیاردی ثابت و در گردش صاحب نمایشگاه را روی فاکتور خرید فرش تان بپردازید! .

 

 

دیگر مزایای خرید اینترنتی فرش از قالی کاشان

خب شاید فکر کنید که تنوع بسیار بالا و قیمت بسیار پایین، مهمترین مزیت های خرید اینترنتی فرش کاشان است.

اما این همه ماجرا نیست! فرایند خرید فرش به پرداخت هزینه و دریافت محصول ختم نمی شود. کیفیت پشیتیبانی و خدمات پس از فروش و ضمانت واقعی فرش خریداری شده است که باعث کسب رضایت واقعی مشتریان می شود.

در اینجا باید به این نکته بسیار مهم نیز اشاره کنیم که وقتی شما از طریق سایت قالی کاشان ، فرش را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خریداری می کنید، ضمانت فرش شما به صورت مستقیم از طرف خود کارخانه تولید کننده فرش انجام می شود.

بنابراین اگر به هر دلیل فرش شما نیاز به تعویض داشته باشد، بدون نیاز به دخالت هیچ واسطه و صرف زمان و هزینه اضافه ای، تیم پشتیبانی قالی کاشان ، فرش شما به کارخانه تولیدکننده برگشت داده و در کمترین زمان فرش جدید ، از خود کارخانه برای شما ارسال می شود.

نحوه اعتماد به فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی به معنای تنوع کامل است شما با جستجو در سایت با طرح‌های مختلف فرش آشنا می‌شوید. مطمئن باشید این تنوع دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد و لذت خرید فرش را برای شما بسیار بیشتر می‌کند. ارسال رایگان تا درب منزل از دیگر مزایای خرید اینترنتی فرش خواهد بود؛ اما دراین‌بین ممکن است برای شما سؤالی پیش‌آمده باشد که از کجا می‌شود به یک فروشگاه اینترنتی اعتماد کرد؟

یکی از مواردی که در زمان حال توانست خیال افراد مختلف را تا حد زیادی برطرف کند نماد اعتماد الکترونیک است. این نماد نشانه‌ای این است که شما می‌توانید به آن اعتماد کنید. برای مشاهده این نماد باید به پایین‌ترین قسمت سایت مراجعه کنید. وجود این نماد در سایت‌های مختلف به این  معناست که سازمان توسعه تجارت این سایت را برای اعتماد تضمین می‌کند.

سایت فروشگاهی می‌تواند این نماد را دریافت کند که شرایط لازم را داشته باشد همچنین توانسته باشد تأییدیه لازم را از سازمان توسعه تجارت گرفته باشد. با کلیک روی این نماد می‌توانید از جزئیات سایتی که در آن هستید باخبر شوید. حتماً این کار را انجام دهید؛ زیرا خیلی از افراد برای گول زدن مردم فقط از طرح این نماد استفاده می‌کنند درصورتی‌که اصلاً این تأییدیه را ندارند.

ما بدون جلب رضایت شما، نمی توانیم باقی بمانیم!

این روزها جمله ی “هدف ما جلب رضایت شماست!” را در اکثر تبلیغات می بینیم، حتی بعضی فروشندگان این جمله را قاب کرده و در فروشگاه خود نصب کرده اند!. اما وقتی به یک نمایشگاه یا فروشگاه فرش وارد می شوید واقعا هیچ راهی وجود ندارد که بفهمید که آیا همه خریداران قبلی، از این فروشنده راضی بوده اند یا این فروشگاه مشتری شاکی و ناراضی هم داشته!. یا درصد رضایتشان از خرید فرش و خدمات پس از فروش این فروشگاه تا چه میزان بوده است! .

اما در خصوص یک سایت معتبر فروش اینترنتی فرش ، رضایت مشتریان بزرگترین دغدغه مدیر سایت است، چون اگر حتی یک مشتری از محصولات یا خدمات سایت ناراضی باشد، عدم رضایت این مشتری در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی ثبت می شود و سایر مشتریان تنها با یک کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی سایت، می توانند ببینند که آیا این سایت تا به امروز مشتری ناراضی داشته یا نه! .

در انتهای تمام صفحات سایت قالی کاشان می توانید نماد اعتماد الکترونیکی را مشاهده کنید، با کلیک روی این نماد اعتماد، اطلاعات کامل مجموعه قالی کاشان (نام مدیر سایت، شماره تلفن ثابت و آدرس و نقشه محل دفتر فروشگاه) را که در سایت اینماد مشاهده کنید. این سایت وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است.

همچنین در همین صفحه می توانید مشاهده کنید که آیا تا به امروز سایت قالی کاشان حتی یک مشتری ناراضی داشته یا نه! به همین دلیل ما در سایت قالی کاشان به این مساله باور داریم که رضایت شما، اعتبار ماست و ما بدون کسب رضایت شما نمی توانیم به فعالیتمان ادامه بدهیم! .

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button