لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

آشنایی با فرش کلاریس و ویژگی های آن!

علت سفت شدن فرش ماشینی!

فرش های ماشینی کلاریس دارای طرح های سنتی و مدرن و دارای انواع رنگ های گرم و سرد می باشد. این محصولات ماشینی به عنوان فرش های درشت بافته در نظر گرفته می شوند. در بافت آنها از الیاف مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر استفاده شده است. رنگرزی فرش کلاریس با سایر محصولات ماشینی متفاوت است. در تولید فرش کلاریس، رنگ در زمان بافت به فرش منتقل می شود .همراه قالی کاشان باشید تا شما را راهنمایی کنیم که انتخاب بهتری داشته باشید.

فرش کلاریس چیست؟

کلاریس یکی از جدیدترین انواع فرش فانتزی است که در مدت زمان کوتاهی توانسته توجهات بسیاری را به خود جلب کند.  فرش‌های چاپی را معمولاً با نخ سفید (بی‌رنگ) و کاملاً ساده می‌بافند.  در روش‌های معمول  فرش‌ها را با نخ هایی که قبلاً رنگ کرده اند می‌بافند؛ یعنی نخ ها با رنگ‌های مختلف وارد دستگاه بافندگی می‌شوند. در فرایند بافت فرش کلاریس، متناسب با طرح و نقشه‌ دلخواه، رنگ‌ها را به ریشه نخ ها تزریق می‌کنند( jet print)  و در نهایت طرح دلخواه بر روی فرش پدیدار می‌شود.

به دلیل مقاومت بالای نخ های پلی اوژن، فرش‌هایی که با این نخ ها تولید می‌شوند در برابر شست‌وشو مقاوم هستند. همچنین این فرش‌ها بسیار منعطف هستند. یکی از مزایای فرش‌های چاپی، مقاومت بالای آنها در برابر سایش است.

ویژگی‌های فرش کلاریس

  • استفاده از رنگ های بسیار متنوع و بی شمار در فرش
  •  بیشترین تعداد شانه در فرش‌های کلاریس ۱۵۰۰ و کم‌ترین تعداد شانه ۷۰۰ است. بهتر است بدانید فرش‌های ۷۰۰ شانه به دلیل ضخامت بالاتری که دارند، طول عمر بیش‌تری هم خواهند داشت و حتی قیمت آن‌ها هم مناسب‌تر است.
  • شست‌وشو و نظافت فرش‌های ماشینی کلاریس بسیار آسان است. در برابر اکثر مواد شوینده شیمیایی مقاومت دارند به‌طوری‌که پس از شست‌وشو تغییر رنگ نمی‌دهند و بافت آن‌ها دچار آسیب نمی‌شود. همچنین به سرعت خشک می‌شوند.
  • فرش‌های کلاریس بافت بسیار نرم و لطیفی دارند و از استحکام بالایی برخوردارند.
  • هیچ‌گونه پرزی تولید نمی‌کنند و کاملاً ضدحساسیت و ضدآلرژی هستند. کلاریس برای افرادی که از بیماری‌های تنفسی رنج می‌برند، گزینه بسیار مناسبی است.

به کارگیری از الیاف باکیفیت

یکی از اصلی ترین مواردی که در بافت فرش کلاریس باید به آن توجه کرد استفاده از الیاف مرغوب است. در مورد فرش های کلاریس که دارای شانه و تراکم کم هستند، عمدتاً از نخ درشت استفاده می شود، اما هر چه شانه و تراکم بیشتر باشد، نخ ریزتر می شود تا فرش بافته شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد. هر چه تعداد نخ بیشتر باشد یعنی در کارخانه بیشتر ریسیده شده و کیفیت بهتری دارد. پرز نخ یکی از مهم ترین مواردی است که باعث ایجاد حساسیت در افراد می شود به همین دلیل تولیدکنندگان فرش ماشینی به خصوص فرش کلاریس سعی می کنند از نخ های بدون پرز استفاده کنند. برای رسیدن به این هدف، نخ باید منجمد یا گرم شود. نخ اکریلیک هیت ست شده یکی از بهترین انواع نخ های مورد استفاده در قالی بافی کلاریس است.

رنگ استفاده شده در بافت فرش باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا پس از استفاده و شستشو از بین نرود. رنگ استفاده شده در فرش کلاریس باید به گونه ای باشد که در افراد حساسیت و بیماری ایجاد نکند و سلامتی آنها را به خطر نیندازد. تولیدکنندگان فرش کلاریس به این امر توجه کافی دارند و از رنگ مرغوب در بافت فرش استفاده می کنند.

خرید آسان و ارزان همراه با قالی کاشان

خرید فرش با کیفیت، دارای قیمت مناسب و نیز به راحت ترین شکل ممکن ، آرزویی است که وجود خرید اینترنتی فرش از بستر های فروشگاهی آنلاین توانسته است بر آن جامه عمل بپوشاند. خرید اینترنتی فرش اگر چه دارای اصول خاصی است، اما شما به راحتی میتوانید از این اصول مطلع شده و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید که حکم یک بازی تمام برد را برای شما خواهد داشت. اولین اصلی که باید به آن دقت کنید انتخاب یک فروشگاه معتبر مانند فروشگاه قالی کاشان است با داشتن سابقه ای درخشان در حوزه فروش اینترنتی و نیز نماد اعتماد الکترونیک ، شرایط خرید با آرامش خاطر را برایتان فراهم میکند. اصل بعدی نیز انتخاب طرح و مدل متناسب با بودجه و نیاز و موقعیت استفاده ازفرش است که در این خصوص نیز کارشناسان مجموعه قالی کاشان از لحظه خرید تا تحویل درب منزل در کنار شما خواهند بود.

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button