لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

آنچه باید درمورد فرش گل صورتی بدانیم

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی گل صورتی و زنده فرش گل رز طرح پرنیان

فرش یکی از صنایع دستی ایرانی است که در تمام دنیا به کیفیت ، طرح و نقش معروف بوده و توجه بسیاری از متخصصین جهان را به خود جلب کرده است. فرش ایرانی نه تنها یک پارچه بافته شده است، بلکه یک اثر هنری، یک نماد فرهنگی و یک راز زندگی است. هر فرش ایرانی داستانی دارد که با رنگ ها ، نقش ها و گل های آن روایت می شود. در این مقاله، ما قصد داریم به بررسی یکی از زیباترین و معنادارترین نوع فرش ایرانی، یعنی فرش با گل های صورتی بپردازیم و نشان دهیم که چگونه این فرش ها پیام هایی از عشق و امید را در خود جای داده اند.

 فرش گل صورتی چیست؟

فرش گل صورتی یکی از انواع فرش ماشینی است که با گل های رنگارنگ صورتی ملیح  آرامش بخش بوده و خانه شما را تزیین می کند. این فرش با طرح های مدرن و سنتی، با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ است و بافت ظریف و مقاوم آن، باعث افزایش طول عمر آن می شود. این فرش ها معمولا از پشم یا نخ مصنوعی ساخته می شوند و در ابعاد و قیمت های مختلفی در بازار موجود هستند. فرش گل صورتی نشان دهنده عشق، مهربانی، آرامش و شادابی است و می تواند فضای خانه را روح بخش کند. گل های زیادی در طرح فرش به کار رفته که دارای رنگ بندی صورتی است. در ادامه به معنی و مفهوم هریک خواهیم پرداخت.

 چرا فرش گل صورتی نماد عشق و امید است؟

فرش گل صورتی با رنگ و طرح خود، می تواند پیام های مثبت و موثری را به ما منتقل کند. برخی از این پیام ها عبارتند از:

رنگ صورتی یکی از رنگ های گرم و ملایم است که باعث ایجاد حس خوب و شادی می شود. این رنگ نماد عشق، مهربانی، دوستی، زنانگی و زیبایی است. رنگ صورتی می تواند اعتماد به نفس را افزایش دهد و از استرس و اضطراب کاسته شود. رنگ صورتی همچنین نماد امید و رویاپردازی است و می تواند به ما کمک کند تا به آرزوهایمان برسیم. این یکی از دلایلی است که از رنگ صورتی پر رنگ برای فرش های اتاق کودک استفاده می کنند.

گل های صورتی: گل های صورتی هر قالی ای می تواند تداعی کننده خاطرات خانه مادر بزرگ ها باشد. گل های صورتی  در فرش می توانند نماد عشق ،  آرامش و شادی باشند. گل های صورتی همچنین نماد امید و زندگی نو است و می توانند به ما کمک کنند تا از گذشته رها شویم و به آینده نگاه کنیم .

گل های صورتی درطرح فرش های مختلف 

طرح های فرش گل صورتی می توانند از انواع مختلفی باشند که هر کدام معانی خاصی را منعکس می کنند. برخی از این طرح ها عبارتند از: 

طرح افشان: این طرح به صورت پراکنده و بدون تقارن است و نشان دهنده زندگی و تنوع است. این طرح می تواند نماد عشق آزاد و بی قید و شرط باشد. زیرا در اغلب این گونه فرش های گل های زیبا و رنگارنگ در ابعاد مختلف رها شده اند. اگر خانه ای کوچک یا در آپارتمان زندگی می کنید که وسعت فضای کمتری دارد، فرش طرح افشان با گل های صورتی پراکنده می تواند کمک زیادی به شما در دلبازتر نشان دادن فضای منزل کند.

طرح درختی: این طرح به صورت یک درخت مرکزی و شاخه ها و برگ های آن است و نشان دهنده رشد، توسعه و پایداری است. این طرح می تواند نماد عشق ماندگار و متعادل باشد. در این فرش ها گل های با رنگ صورتی به خوبی خود نمایی می کنند.

 طرح لچک و ترنچ: این طرح به صورت چهار گوشه های متناوب و رنگارنگ است و نشان دهنده تنوع، شادی و زیبایی است. این طرح می تواند نماد عشق شاد و رنگین باشد. اغلب گل های رنگارنگ با رنگ بندی صورتی در لچک ، حاشیه یا ترنج این فرش ها قرار می گیرد.

 طرح اسلیمی: این طرح به صورت خمیدگی های منحنی و زیبا است و نشان دهنده زیبایی، هنر و ظرافت است. ترکیب پیچ و تاب های اسلیمی با گل های رنگارنگ شگفت انگیز است . در این فرش ها پیچ و تاب اسلیمی را می توان همان رویا های دور و دراز ما دانست و گل های صورتی که در انتهای هر پیچ کشیده شده را رسیدن به آرزو ها و رویاها تعبیر کرد. برای دیدن تصویر بیشتر از طرح های اسلیمی در فرش های مختلف بد نیست به گالری فرش اسلیمی ما سربزنید.

خرید امن و مطمئن فرش از فروشگاه فرش کاشان

پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی سبب شده تا تمامی کسب و کار ها در بستر اینترنت صورت بگیرد. در این صورت شما وقت زیادی صرف خرید وسایل نخواهید کرد و در هر زمان و مکان می توانید با کمترین هزینه خرید خود را انجام دهید. از آنجایی که فرش یکی از کالاهای اساسی و مهم در خانه به شمار می آید باید در خرید آن توجه لازم را انجام دهید. ابتدا باید از فروشگاه هایی خرید کنید که معتبر باشند زیرا امروزه کلاهبرداری های زیادی در بستر اینترنت و خرید آنلاین انجام می شود. قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که سایت فروشگاهی حتما دارای نماد اعتماد اکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت باشد زیرا این یکی از مهم ترین نماد ها است که در خرید آنلاین باید به آن توجه کنید.

فروشگاه فرش قالی کاشان دارای سه نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت ، عضو اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی و نشان ملی ثبت است که با کلیک روی هر یک از آنها می توانید از صحت این فروشگاه مطلع شوید. فروشگاه فرش کاشان یکی از معتبر ترین سایت های خرید فرش است که می توانید با خرید از آن خریدی امن و مطمئن را تجربه کنید. 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button