لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

اصول چیدمان دکوراسیون فرش کرم سبز

قیمت خرید فرش فروش فرش ماشینی طلاکوب 1200 شانه طرح سلنا صدفی سبز دکوراسیون فرش کرم سبز

فرش های کرم با گل های سبز اگر چه در مقایسه با فرش های طوسی بسیار محدود هستند ، اما همین تعداد محدود نیز دارای طرح های متنوعی می باشد که هر کدام زیبایی خود را دارند. فرش های با این ترکیب رنگی بسیار شیک و دلنواز بوده و می تواند تاثیر خوبی در روحیه افراد خانواده داشته باشد. این فرش ها به خوبی می توانند با محیط ارتباط برقرار کرده و فضایی شیک و دلنشین را به وجود آورند. فرش های کرم سبز فرش هایی هستند با رنگ زمینه کرم یا صدفی که دارای گل های سبز هستند یا بلعکس.

فرش های کرم سبز در دکوراسیون داخلی

فرش های با زمینه کرم و گل های سبز از جمله زیباترین فرش های مجموعه قالی کاشان می باشد. این فرش ها به راحتی می توانند با هر دکوراسیونی ست شوند و فضای خانه را شاد و زنده نگه دارند. این فرش اگر چه چرک تاب و تیره نیستند اما از زیبایی و جذابیت فراوانی برخوردارند. اگر عاشق رنگ سبز هستید و دوست دارید در دکوراسیون منزلتان از رنگ سبز استفاده کنید، بد نیست نکاتی که درمورد دکوراسیون سبز گفته می شود را مطالعه کنید:

شما می توانید در صورت تمایل همه وسایل خانه را سبز انتخاب کنید از دیوار گرفته تا مبلمان و فرش ها. در این صورت افراد با ورود به خانه شما تعجب خواهند کرد و احساسی شبیه به وارد شدن به دنیایی سبز را خواهند داشت. اما در نظر داشته باشید که پس از مدتی ممکن است این ترکیب رنگی  دل شما را بزند. 

ما روش بالا را به شما پیشنهاد نمی کنیم ، چرا که اگر از ترکیب بالا در چیدمان دکوراسیون منزلتان استفاده کنید ، قطعا بعد از مدتی دل آزرده خواهید شد و از یکدست بودن خانه خسته خواهید شد. ما پیشنهاد می کنیم در کنار رنگ سبز از رنگ مکمل یا خنثی استفاده کنید. در این صورت فضای خانه شما جذاب تر خواهد شد و دیگر یکدست نخواهد بود. 

یکی از رنگ هایی که می تواند به شما کمک زیادی کند تا دکوراسیونی جذاب و منحصر به فرد داشته باشید ، رنگ کرم است. رنگ کرم یک رنگ خنثی است که با هر رنگ دیگر می تواند به راحتی ترکیب شود و فضایی شیک و زیبا را به ارمغان بیاورد. شما می توانید رنگ دیوار ها را کرم در نظر بگیر و از مبلمان سبز سلطنتی استفاده کنید ، آنگاه می توانید فرشی با زمینه کرم و گل های سبز تهیه کنید. در این صورت شما ترکیبی از رنگ کرم و سبز را در دکوراسیون خانه تان خواهید داشت. اغلب خانواده های اصیل و سنتی این سبک را بیشتر می پسندند. زیرا اصالت و زیبایی در این دکوراسیون ها به خوبی به چشم می خورد. حتی می توانید در انتخاب مبلمان منزلتان از مبلمان سطنتی ای استفاده کنید که دارای تاج طلایی هستند. و این مبلمان را با فرش های کرم سبز طلاکوب ست کنید و فضایی شیک و دلپذیر را به ارمغان بیاورید.

اگر دوست دارید خانه ای شبیه خانه های اروپایی داشته باشید و دکوراسیون های کلاسیک با رنگ سبز را نمی پسندید ، پیشنهاد می کنیم دیوار ها را سبز کنید و از مبلمان راحتی شیری یا کرم استفاده کنید. در این فضا فرش طرح افشان زمینه کرم با گل های سبز می تواند به جذابیت دکوراسیون شما بیفزاید. اما در نظر داشته باشید فرش مورد نظر که قصد دارید آن را انتخاب کنید نباید طلاکوب داشته باشد.

اگر قصد دارید فرش طلاکوب سبز خریداری کنید باید یکی دیگر از عناصر خانه را نیز طلایی در نظر بگیرید. حتی می توانید مثل خانه های اعیانی بخشی از گچ کاری دیوار ها را طلایی در نظر بگیرید و از فرش زمینه کرم با گل های سبز طلاکوب استفاده کنید.  در نظر داشته باشید در این صورت یعنی استفاده از رنگ بندی طلایی در دیوار ها و فرش می تواند کاری کند که دکوراسیون خانه شما کلاسیک به نظر برسد ، بنابراین نمی توانید از مبلمان راحتی استفاده کنید چرا که باعث می شود دکوراسیون خانه شما با وسایل داخل منزل هماهنگی نداشته باشد.

اگر شما هم به فرش های با رنگ روشن مثل فرش کرم علاقه دارید ، پیشنهاد می کنیم از گالری فرش کرم قالی کاشان دیدن فرمایید.

ویژگی فرش های کرم و ترکیب آن با رنگ سبز

در دهه های قدیمی تر زمانی که تازه عروسان برای خرید فرش جهیزیه به بازار می رفتند با تعداد محدودی رنگ (مثل فرش قرمز و فرش کرم) مواجه می شدند که به اجبار یکی از آنان را انتخاب می کردند. اما امروزه با توجه به نیاز مردم و بازار فرش ماشینی دنیای فرش ها نیز دچار تغییر و تحول شده است و این تغییر باعث شده تا شاهد تنوع زیادی از فرش ماشینی در بازار باشیم.  امروزه دنیای فرش های سبز به بزرگی فرش های قرمز و کرم نیست ، اما همین دنیای کوچک نیز طرفداران خاص خود را دارد. 

فرش های کرم یکی از پر فروش ترین و جذاب ترین فرش ها است که از قدیم تا به حال طرفداران خاص خود را داشته است. این فرش ها بسیار زیبا و خاص هستند و انعکاس نوری خوبی دارند. و اغلب این فرش ها برای مکان های کوچک و کم نور توصیه می شود. این فرش ها با رنگ های زیادی ترکیب می شود که یکی از آن رنگ ها که قصد داریم درمورد آن صحبت کنیم رنگ زیبا و جذاب سبز است. شاید فرش هایی با رنگ رنگ سبز یکم برای شما عجیب باشد ، اما غیر قابل پیش بینی نیست. 

شما می توانید با سر زدن به گالری فرش سبز فروشگاه فرش کاشان از طرح های جدید و متنوع فرش های سبز دیدن نمایید. 

همانگونه که گفته شد ، فرش های کرم سبز  دارای طرح ها و نقش های متنوعی هستند. این رنگ فرش ، جذابیت و زیبایی به فضا می بخشد. برخی از ویژگی های فرش کرم سبز عبارتند از :

احساس امنیت و آرامش

رنگ سبز در فرش ها می تواند تداعی کننده بهار و خاطراتش باشد. همچنین رنگ سبز به خلوص ، سلامتی و تازگی اشاره دارد. این فرش ها می توانند ارتباط خوبی با طبیعت برقرار کرده و احساس آرامش را به افراد خانه منتقل کند. ضمن اینکه رنگ سبز به کار رفته در فرش چشم را نمی زند و باعش می شود تا به صورت نا خود آگاه چشم روی این رنگ متمرکز شود. بنابراین اگر به دنبال فرشی زیبا و چشمگیر هستید ما فرش های سبز را به شما پیشنهاد می کنیم. همچنین با نگاه کردن به رنگ سبز احساس امنیت به شما دست منتقل خواهد شد. 

کاهش اضطراب و استرس

فرش های با رنگ بندی کرم و سبز می تواند خانه را روشن تر جلوه دهد. علاوه بر آن چون رنگ سبز یک رنگ پر شور و هیجان نیست می تواند استرس و اضطراب را از افراد خانه دور کند. 

فرش های با رنگ بندی کرم سبز را از فروشگاه فرش کاشان بخواهید!

فروشگاه فرش کاشان با بیش از 3 هزار محصول ،متنوع ترین فروشگاه اینترنتی فرش است. انواع فرش ها از اصیل و با اصالت تا مدرن و فانتزی همه این طرح ها در فروشگاه فرش کاشان در رنگبندی موجود است. فروشگاه فرش کاشان یکی از معتبر ترین سایت های فروش انلاین فرش ماشینی است که با بیش از 8 سال سابقه در این عرصه فعالیت می کند. سایت فروشگاهی فرش کاشان دارای سه نماد : اعتماد اکترونیک از وزارت صنعت  معدن و تجارت ، نشان ملی ثبت و عضو اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی می باشد ، که این سه نماد که مهم ترین آنها اعتماد اکترونیک است نشان از معتبر بودن سایت فروشگاهی قالی کاشان دارد.

بنابراین اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید فرش کرم یا سبز هستید فروشگاه فرش کاشان بهترین و امن ترین فروشگاه اینترنتی برای خرید انلاین فرش است. در نظر داشته باشید فروشگاه فرش کاشان فرش را به صورت رایگان به باربری شهر محل سکونت شما ارسال می کند.

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button