لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

انتخاب فرش شیک و زیبا برای دکوراسیون اتاق کودک

انتخاب فرش شیک و زیبا برای دکوراسیون اتاق کودک
برای انتخاب فرش اتاق کودک باید یک سری نکات را در نظر بگیرید تا فرشی مناسب برای اتاق کودک دختر یا پسرتان متناسب با دکوراسیون اتاقش انتخاب کنید. معجزه تاثیر فرش در چیدمان اتاق کودک را دست کم نگیرید. همه ما در کودکی یک اتاق رویایی داشتیم. اتاقی که هر گوشه اش در خیال ما رویایی بود. والدین معمولا برای چیدمان اتاق نوزاد و کودک بسیار هیجان زده هستند. در ادامه همراه قالی کاشان باشید.

زیباترین فرش اتاق کودک متناسب با دکور اتاق

فرشی که برای اتاق خواب کودک خود انتخاب می کنید می تواند بر سلامت کودک شما تاثیر بگذارد پس باید به رنگ و طرح آن و همچنین جنس فرش توجه کنید تا بتوانید فرش با کیفیت مناسب اتاق خواب کودک خود را خریداری کنید. فرش یکی از موثرترین وسایل اتاق خواب کودک است که باید با دکوراسیون اتاق شما همخوانی داشته باشد و در انتخاب طرح و رنگ فرش به دکوراسیون اتاق کودک توجه کنید.

برای هماهنگی فرش با دکوراسیون می توانید رنگ و طرح فرش و روتختی را هماهنگ کنید و همچنین اگر فرش اتاق کودک صورتی است می توانید دیوارها را صورتی کنید.

فرش های اتاق دختر بیشتر طرح های عروسکی و فانتزی دارند و رنگ های آن صورتی، نارنجی، بنفش و قرمز است اما فرش پسرانه طرح های ماشینی و حیوانی دارد و رنگ آن ها معمولا آبی، سبز، طوسی، سرمه ای، قهوه ای و زرشکی است.

شخصیت های کارتونی طرحی مناسب برای فرش های اتاق کودک مثلا باب اسفنجی، کیتی، مینیون ها و … هستند و انتخاب این مدل ها بستگی به تم اتاق کودک دارد. فرش باید با سایر لوازم اتاق خواب مانند پرده، روتختی، روتختی و رنگ دیوارها سازگار باشد. برچسب دیواری را می توانید از طرح فرش اتاق خواب خریداری و استفاده کنید.

برای انتخاب فرش اتاق کودک چه عواملی مهم است؟

  1. جنس فرش
  2. طرح فرش
  3. قیمت فرش

بهترین فرش برای اتاق کودک کدام است؟

توصیه ما به شما این است که به دنبال فرشی ارزان قیمت برای اتاق خواب کودک باشید که ضد حساسیت و ضد باکتری نیز باشد و تمامی ویژگی های ذکر شده را پوشش دهد. فرش های دستبافت کیفیت بسیار خوبی دارند اما قیمت بالا و عدم وجود طرح های خاص برای کودکان در این نوع فرش ها از ایرادات این دسته است.

فرش ماشینی با قیمت مناسب می تواند جایگزین مناسبی باشد اما باید توجه داشت که در بسیاری از فرش های ماشینی از الیاف اکریلیک استفاده می شود که حساسیت زا هستند بنابراین فرش ماشینی را انتخاب کنید که از پلی استر ساخته شده باشد زیرا حساسیت زا نیست. یکی از نکات مثبت این فرش این است که به دلیل استفاده از الیاف پلی استر کاملا ضد باکتری و ضد حساسیت است.

خریدی آسان را با قالی کاشان تجربه کنید

برای خرید فرش کودک کاشان با بهترین کیفیت و قیمت ارزان فروشگاه قالی کاشان بهترین گزینه خواهد بود. فرش های ماشینی کاشان در فروشگاه قالی کاشان به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان قابل خرید است. خرید مستقیم از کارخانه در کنار ارسال رایگان فرش سبب شده قیمت فرش در مجموعه قالی کاشان ارزان تر از سایر فروشگاه ها باشد. از مزایای دیگر خرید اینترنتی فرش کودک کاشان دریاف ضمانت نامه 10 ساله کیفیت فرش است. از این رو خریداران در مورد کیفیت بالای فرش نیز دغدغه ای نخواهند داشت.

مجموعه قالی کاشان جدید ترین و خاص ترین طرح های فرش ماشینی را رنگ بندی های مدرن و امروزی به نمایش گذاشته است. طیف بسیار گسترده طرح های موجود در فروشگاه قالی کاشان هر نوع سیلقه ای را پوشش می دهد. از این رو انتخاب طرح فرش در این فروشگاه بسیار آسان تر است.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button