لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

انتخاب فرش مناسب برای دکوراسیون خانه کوچک

انتخاب فرش مناسب برای دکوراسیون خانه کوچک قالی کاشان

تبدیل خانه­‌های ویلایی به آپارتمان­هایی با متراژ کم باعث شده تا انتخاب و خرید فرش مناسب فضای کوچک به یکی از دغدغه­‌های بانوان تبدیل شود. شما برای اینکه بتوانید حداکثر استفاده از خانه های کوچک را داشته باشید لازم است که اصولی را از دکوراسیون و طراحی را رعایت کنید تا بتوانید هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ رنگ بندی یک منزل مدرن و جذاب داشته باشید. در ادامه همراه قالی کاشان بمانید.

بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک

استفاده از فرش‌های با رنگ‌های روشن مانند سفید، بژ، یا طوسی به فضا کمک می‌کند تا بزرگ‌تر به نظر آید. رنگ‌های روشن باعث انعکاس نور و ایجاد تأثیر بزرگتر دیده می‌شوند. در فضای کوچک، بهتر است از فرش‌های روشن‌تر و کم‌نقش تر استفاده کنید. این فرش‌ها به فضا احساس بزرگی و روشنایی می‌دهند. اگر می‌خواهید از رنگ‌های تیره استفاده کنید، سعی کنید تمامی طیف رنگی دکوراسیون خود را از رنگ‌های روشن انتخاب کنید تا تأثیر مخرب رنگ تیره کمتر شود.

فرش‌های ماشینی با رنگ‌های روشن بهترین گزینه برای پذیرایی کوچک هستند. این فرش‌ها در ابعاد و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند و در بازار موجود هستند. انتخاب رنگ زمینه‌ای مثل کرم باعث آرامش و آراستگی فضا می‌شود. همچنین استفاده از رنگ‌های روشن باعث انعکاس نور و ایجاد احساس بزرگتری در فضا می‌شود

ابعاد فرش انتخابی برای منازل کوچک

در مورد ابعاد فرش، به دلیل کوچک بودن فضای خانه، باید فرشی را انتخاب کنید که فضا را دلباز تر جلوه دهد. به جز بحث رنگ و طرح فرش، باید ابعاد فرش را به گونه ای انتخاب کرد که بین فرش و به دیوار فاصله ای وجود داشته باشد. رعایت قانون فاصله فرش و دیوار کمک می کند تا اتاق پذیرایی خانه کوچک و نقلی بزرگ تر به نظر برسد

در اتاق خواب های کوچک نیز لازم نیست، کل اتاق را فرش کنید. برای خرید فرش اتاق خواب کوچک نیز بهتر است فرش هایی به شکل هندسی و گرد انتخاب کنید. برای بزرگ تر نشان دادن اتاق خواب، بهتر است فرش از اطراف حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد. خرید فرش کوچک به اندازه ای که تنها پایین تختخواب را بپوشاند نیز، گزینه خوبی است. در اتاق خواب کوچک، می‌توانید از یک قالیچه یا فرش کوچک برای جلوی تخت استفاده کنید. در انتخاب ابعاد فرش، به خاطر داشته باشید که باید حداقل 30 سانتیمتر از جلوی تخت را بپوشاند.

فرش گرد یک فرش مناسب فضای کوچک

فرش ­های گرد نه تنها موجب ایجاد تنوع در دکوراسیون منزل می­شوند، بلکه یک ویژگی مهم دیگر هم دارند. این فرش­ها به خوبی در فضاهای کوچک جواب می­دهند. ضمن اینکه قابلیت پهن شدن در قسمت­‌های مختلف خانه از جمله پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه را دارند. در هر یک از این قسمت­ ها که فضای کمی در اختیار دارید می­‌توانید با استفاده از یک فرش گرد، بر محدودیت­‌های ناشی از ابعاد کوچک محیط غلبه کنید. فقط باید در انتخاب ابعاد فرش گرد دقت لازم به خرج دهید

در واقع فرش را به صورتی انتخاب کنید که تناسب میان ابعاد کل اتاق با فرش بهم نریزد. همچنین بهتر است وسایل روی فرش گرد قرار نگیرند. بنابراین اندازه فرش باید طوری باشد که نه وسایل و لوازم کناری مانند مبلمان، کمدها و … روی آن قرار بگیرند و آنقدر کوچک باشد که تنها وسط اتاق را پر کند و بخش زیادی از فضا خالی بماند.

بهترین فرش برای آشپزخانه کوچک

برای آشپزخانه‌های کوچک، انتخاب فرش با رنگ‌های روشن توصیه می‌شود. همچنین باید ابعاد فرش را به گونه‌ای انتخاب کنید که کمی کوچکتر از مساحت آشپزخانه باشد. همچنین چیدمان لوازم آشپزخانه باید به گونه‌ای باشد که با لبه فرش برخورد نکند و کمی فضای خالی اطراف فرش بگذارید. 

همراه با قالی کاشان خریدی لذت بخش را تجربه کنید

برای خرید فرش کاشان با بهترین کیفیت و قیمت ارزان فروشگاه قالی کاشان بهترین گزینه خواهد بود. فرش های ماشینی کاشان در فروشگاه قالی کاشان به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان قابل خرید است. خرید مستقیم از کارخانه در کنار ارسال رایگان فرش سبب شده قیمت فرش در مجموعه قالی کاشان ارزان تر از سایر فروشگاه ها باشد. از مزایای دیگر خرید اینترنتی فرش کودک کاشان دریاف ضمانت نامه 10 ساله کیفیت فرش است. از این رو خریداران در مورد کیفیت بالای فرش نیز دغدغه ای نخواهند داشت.

مجموعه قالی کاشان جدید ترین و خاص ترین طرح های فرش ماشینی را رنگ بندی های مدرن و امروزی به نمایش گذاشته است. طیف بسیار گسترده طرح های موجود در فروشگاه قالی کاشان هر نوع سیلقه ای را پوشش می دهد. از این رو انتخاب طرح فرش در این فروشگاه بسیار آسان تر است.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button