لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

انواع تابلو فرش های ماشینی از لحاظ طرح

قیمت خرید فرش تابلو فرش ماشینی انواع تابلو فرش ها از لحاظ طرح تابلو فرش منظره مینیاتوری آیه

تابلو فرش، هنری با قدمتی عمیق ، از دست سازه هایی است که نخ ها و رنگ ها را به زندگی می اندازد. این هنر، نه تنها زیبایی و ظرافت را به فضاها می بخشد، بلکه تاریخ و فرهنگ یک ملت را نیز در خود جای داده است .تابلو فرش ، با الگوها و طرح های متنوع ، از زیبایی های هنر نخ بافی بهره می برد. نخ های رنگارنگ ، بافت های مختلف و ترکیبات هنری ، تابلو فرش را به یک اثر هنری منحصر به فرد تبدیل می کنند. در ادامه قصد داریم درباره انواع تابلو فرش ها صحبت کنیم.

تابلو فرش چیست؟

تابلو فرش، به ابعاد کوچک تری از فرش ها اشاره دارد که به دیوارها آویزان می شوند. این تابلوها بیشتر جنبه ی تزئینی دارند و به خانه رنگ، اصالت و زیبایی منحصر به فردی می بخشند. تابلو فرش‌ها در بیشتر موارد درون قاب قرار می گیرند و با نصب بر روی دیوارهای خانه ، جلوه ای زیبا و منحصر به فرد به منزل می بخشند. تابلو فرش ، علاوه بر زیبایی ، دارای مزایایی نظیر تنوع ، دوام ، و حمایت از هنرمندان محلی است.  انتخاب تابلو فرش شیک و مناسب برای دکوراسیون می تواند فضای خانه را لوکس تر و جذاب تر نشان دهد.

تاریخچه ی تابلو فرش

تاریخچه ی تابلو فرش به دوران باستان باز می گردد. از فرش های پری های ایران با الگو های گل و برگ ، تا فرش های عصر صفوی با طرح های هنری و اسلامی، هر کدام داستانی خاص را در خود جای داده اند.

تابلو فرش در دکوراسیون داخلی

تابلو فرش ، به عنوان یک قطعه هنری ، در دکوراسیون داخلی نقش مهمی ایفا می کند. از اتاق نشیمن تا اتاق خواب، از محل کار تا رستوران‌ها ، تابلو فرش ها زیبایی و آرامش را به فضاها می بخشند. در نظر داشته باشید قبل از خرید تابلو فرش مورد نظرتان باید ، سعی کنید تابلو فرشی را بخرید که بیشترین همخوانی را با دکوراسیون خانه شما دارد. در غیر این صورت هماهنگی زیادی تابلو فرش با دکوراسیون برقرار نخواهد کرد. در مقاله ای دیگر درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد. در ادامه قصد داریم انواع تابلو فرش ها را از نظر طرح دسته بندی کنیم.

انواع تابلو فرش ها از نظر طرح

تابلو فرش ها از لحاظ طرح بسیار متنوع هستند ما در اینجا برای هر نمونه توضیحاتی را قرار داده ایم که با توجه به آن می توانید ، شما هم برای دکوراسیون منزلتان یک تابلو فرش تهیه کنید. پس در تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تابلوفرش های مینیاتور

تابلو فرش های مینیاتوی نیز از تابلو فرش های خاص و جذاب هستند که می توانند فضای خانه را شیک تر و دلپذیر تر سازند. آثار استاد فرشچیان  که شهرت جهانی دارند در این رده قرار می گیرد. وجود طیف رنگ گسترده در این تابلو فرش ها و عدم محدودیت در رنگ های تابلو فرش کمک می کند تا تابلو فرش ها بیشتر روی دیوار ها به خود نمایی بپردازد.

تابلوفرش های چهره

دسته بندی دیگری که طرفداران زیادی دارد، تابلوفرش های چهره هستند. تابلو فرش های چهره نیز شامل تابلو فرش های طرح مهر مادر، تابلو فرش های چهره های معروف ایران و جهان ، تابلو فرش های طرح دختر ایرانی با لباس های سنتی و محلی و تابلو فرش های تک چهره از آثار نقاشان معروف جهان هستند. این تابلو فرش ها را اغلب برای هدیه دادن استفاده می کنند. اگر شما هم به دنبال هدیه دادن به شخصی هستید که قصد دارید او را خوشحال کنید می توانید عکس شخصی او را به صورت سفارشی روی تابلو فرش چاپ کنید و به او هدیه کنید.

تابلو فرش های مذهبی و آیات قرآنی

موضوع تابلو فرش های مذهبی همان گونه که از نام آن پیداست ، مشخص است که شامل تابلو فرش های اماکن مذهبی مانند کعبه و مدینه و آیات قرآنی هستند. عمده تولیدات این دسته بندی شامل تابلو فرش های آیات و سوره های قرآنی بیشتر به چشم می خورند. این تابلو فرش ها می توانند برای اماکن مذهبی، محل کار و هر خانه ایرانی مورد استفاده قرار گیرد.

تابلوفرش های منظره طبیعت

تابلو فرش هایی زیبا که تصاویری از مناظر و طبیعت را بیشترین رنگ بندی به تصویر کشیده اند. این تابلو فرش ها معمولا مناظری جذاب از جنگل ها ، رودخانه ، آبشار، کوهستان ، کلبه های زیبا ، درختان سر به فلک کشیده و روستاهای زیبا را به دیوارکوبی زیبا تبدیل کرده اند. از زیبایی های این تابلو فرش ها میتوان این نکته را برشمرد که مناظر مختلف بهاری و پاییزی و زمستانی ، با رنگ بندی های مختلف برای دکوراسیون های مختلف تولید شده اند. تابلو فرش های منظره به خوبی می توانند با گل های به کار رتفه در فرش ارتباط برقرار کنند و فضایی زیبا و جذاب را پدیدار کنند.

تابلو فرش های گل و میوه

طرح تابلو فرش های گل و گلدان و سبد گل نیز از تابلو فرش های زیبا هستند که در سالن های پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند. تابلو فرش های طرح میوه نیز در کنار گل های زیبا بافته می شوند. تابلو فرش های گل عمدتا گل های زیبا را با رنگ بندی جذاب و شفاف به تصویر می کشند که معمولا در گلبرگ ها ابریشم زیادی به کار می رود و باعث درخشش و زیبایی چندین برابر تابلو فرش می شود. تابلو فرش های گل را می توان در دکوراسیون های مدرن یا نئوکلاسیک نیز به کار برد و فضایی شیک و جذاب را به وجود آورد.

تابلو فرش های حیوانات

این تابلو فرش ها تصاویری از حیوانات مختلف حیات وحش را به تصویر کشیده اند.  تابلو فرش های حیوانات عمدتا شامل تابلو فرش اسب ، ببر، پلنگ ، سگ و گربه و یا پرنده های زیبا و خوش رنگ هستند. تابلو فرش های حیوانات هدیه ای زیبا و مناسب برای کسانی که به حیوانات علاقه دارند و میخواهند تصویری از آنها را در خانه خود به صورت تابلو فرش داشته باشند.

خرید تابلو فرش ارزان از فروشگاه فرش کاشان

فروشگاه فرش کاشان یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش فرش و تابلو فرش ماشینی است. فروشگاه فرش کاشان دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت بوده که نشان دهنده اعتبار این سایت است. فروشگاه فرش کاشان تابلو فرش را به صورت مستقیم از درب کارخانه برای شما مشتری محترم به صورت رایگان برای شما ارسال می کند. توجه داشته باشید دست هیچ واسطه یا دلالی در این خرید شما دخیل نخواهد بود و فرش با قیمت کمتر به دست شما خواهد رسید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button