لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

بایدها و نبایدهای انتخاب رنگ در اتاق کودک!

بایدها و نبایدهای انتخاب رنگ در اتاق کودک!

برای خرید فرش اتاق کودک، لازم است که تمام نکات درباره انتخاب طرح و رنگ آن را بدانید؛ فرشی با اندازه‌ی مناسب در اتاق خواب باعث می‌شود اتاق برای کودک دلبند شما حس گرم‌تر و دنج‌تری داشته باشد.  در ادامه متن در قالی کاشان به بررسی این فرش های ماشینی پرداخته و ویژگی های اساسی یک فرش مناسب اتاق کودک خوب را بیان می کنیم.

استفاده از رنگ‌های کارتون مورد علاقه کودک

هر کودک با توجه به تخیل خود با شخصیت های کارتونی ارتباط برقرار می کند. به عنوان مثال، اگر کودک شما از طرفداران پر و پا قرص کارتون باب اسفنجی است، به احتمال زیاد یکی از رنگ های مورد علاقه او زرد است. استفاده از این رنگ در فرش اتاق کودک شما باعث می شود که او با تماشای کارتون باب اسفنجی در اتاقش احساس شادی کند.

در این صورت شما رنگ فرش اتاق فرزندتان را با توجه به علایق او انتخاب کرده اید; اما شاید فرزند شما هنوز توانایی تماشای کارتون را نداشته باشد، در این صورت روش های دیگری نیز برای انتخاب رنگ فرش برای اتاق کودک وجود دارد.

لطفا هرگز رنگ خاصی را بر اساس جنسیت کودک انتخاب نکنید. با این کار محدودیت عجیبی برای فرزندتان ایجاد کرده اید. هر رنگی می تواند زیبایی و انرژی خاص خود را داشته باشد، همانطور که می بینید امروزه لباس های مردانه و زنانه در هر رنگ متنوعی تولید می شود، پس چرا باید چنین محدودیتی برای کودکان در نظر گرفته شود؟

نرمی فرش کودک

کودکان روی زمین می خوابند، بازی می کنند، می دوند، می پرند و… پهن کردن فرش کودک که سطح نرمی دارد می تواند از آسیب های جدی به دست و پای کودک جلوگیری کند. فرش ها، موکت ها و پارکت ها دارای سطح سختی هستند که برای اتاق کودکان به خصوص کودکان نوپا مناسب نیست.

کف اتاق کودک در معرض آلودگی و کثیفی است و از آنجایی که کودک با کف اتاق خود تماس مستقیم دارد، به والدین توصیه می شود هر چند ماه یکبار کف اتاق کودک را بشویند. مقاومت فرش اتاق کودک به دلیل اینکه با الیاف هیت ست بافته می شود مقاوم است. در حالی که برخی از کفپوش ها از جمله لمینت ها که از فوم ساخته شده اند به اندازه فرش کودکان در برابر شستشو مقاوم نیستند.

تاثیر رنگ های روشن بر کودکان

کودکان بیشتر جذب رنگ های روشن می شوند تا رنگ های تیره. آنها بیشتر به رنگ های قرمز، آبی، زرد، سبز، بنفش و نارنجی علاقه دارند و کمتر به رنگ های خاکستری، بژ و صورتی روشن علاقه دارند. به همین دلیل بسته بندی اسباب بازی های طراحی شده برای کودکان همیشه ترکیبی از رنگ های ذکر شده برای جذب کودکان است. برای اینکه بفهمید بچه ها چقدر رنگ های روشن را دوست دارند، دفعه بعد که به خرید می روید، از کنار قفسه اسباب بازی رد شوید و از آنها بپرسید که کدام رنگ اسباب بازی را بیشتر دوست دارند.

خریدی آسان را با قالی کاشان تجربه کنید

برای خرید فرش کودک کاشان با بهترین کیفیت و قیمت ارزان فروشگاه قالی کاشان بهترین گزینه خواهد بود. فرش های ماشینی کاشان در فروشگاه قالی کاشان به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان قابل خرید است. خرید مستقیم از کارخانه در کنار ارسال رایگان فرش سبب شده قیمت فرش در مجموعه قالی کاشان ارزان تر از سایر فروشگاه ها باشد. از مزایای دیگر خرید اینترنتی فرش کودک کاشان دریاف ضمانت نامه 10 ساله کیفیت فرش است. از این رو خریداران در مورد کیفیت بالای فرش نیز دغدغه ای نخواهند داشت.

مجموعه قالی کاشان جدید ترین و خاص ترین طرح های فرش ماشینی را رنگ بندی های مدرن و امروزی به نمایش گذاشته است. طیف بسیار گسترده طرح های موجود در فروشگاه قالی کاشان هر نوع سیلقه ای را پوشش می دهد. از این رو انتخاب طرح فرش در این فروشگاه بسیار آسان تر است.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button