لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

با جدید ترین طرح فرش های افشان گل رز آشنا شوید

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی جدید ترین طرح فرش افشان گل رز

فرش افشان گل فرنگ یا گل رز یکی از زیبا ترین و محبوب ترین طرح های فرش ایرانی است که در پذیرایی خانه ها بسیار کاربرد دارد.این فرش ها از تلفیق طرح افشان و گل های رز هستند که دارای زیبایی بی حد و مرز اند. گل فرنگ یا گل رز نماد عشق ، زیبایی و شادی است. با نگاهی به فرش های طرح افشان گل فرنگ حس می کنید در باغی هستید که گل های رز آن در زیر پای شما افتاده اند. اغلب گل های به کار رفته در طرح فرش های افشان گل فرنگ رنگارنگ هستند که هر رنگ خود دارای معنا و مفهومی است.

فرش های افشان گل گل رز را از لحاظ طرح و رنگ بندی در دو دسته اصلی می توان قرار داد که در ادامه به بررسی هر یک از آنها می پردازیم.

  • فرش افشان گل رز با رنگ بندی شاد و زنده
  • فرش افشان گل رز طلاکوب 

فرش افشان (گل فرنگ) یا گل رز در دکوراسیون 

فرش افشان گکل رز یکی از زیباترین طرح فرش های کلاسیک  است که با پراکندگی گل های رنگی روی زمینه ای روشن یا تیره فضای خانه را شاد و زنده جلوه می دهد. این طرح به دلیل نداشتن لچک و ترنج بزرگ در وسط فرش  فضای خانه را بزرگتر و دلباز تر نشان می دهد. اگر به گالری فرش کرم یا نقره ای سر بزنید ، خواهید دید که این فرش ها از انعکاس نور بالایی برخوردار اند و می توانند فضای خانه را روشن تر کنند. در ادامه قصد داریم به بررسی مکان هایی که می توان از این فرش استفاده کرد بپردازیم.

به نظر شما فرش های افشان گل رز را می توان با دکوراسیون های ساده و مینیمالیست ست کرد؟ 

از نظر ما فرش های افشان گل رز می توانند با دکوراسیون های ساده و مینیمال هماهنگ شود به شرط آنکه گل های رز کوچک باشند. دوم نکته این است که برخی فرش های افشان بسیار شلوغ نیستند و می توان آنها را در دسته فرش خلوت قرار داد ، و فرش های خلوت نیز سازگاری بیشتری با دکوراسیون های ساده دارند. این فرش ها با گل های رز کوچک و رنگ هخای شاد و رنگارنگ ، به فضای خانه زیبایی و زندگی می بخشند و در عین حال با سادگی  و تعادل  فضا را مدرنیته نشان می دهند. البته باید توجه داشته باشید که انتخاب رنگ فرش  نیز بی تاثیر نیست. باید فرشی را انتخاب کنید که در عین ساده بودن با مبلمان و پرده های خانه نیز ست باشد. 

به عبارت بهتر می توان گفت فرش های افشان را می توان در دو دسته شلوغ و خلوت قرار داد:

فرش های افشان شلوغ دارای نقش و نگار زیاد و شلوغ هستند که انسان را به تفکر وادار می کند. 

فرش افشان خلوت را نیز می توان در دکوراسیون های مدرن و مینیمال مورد استفاده قرار داد ، چرا طراحی گل ها در این نوع فرش ها پراکنده و شلوغی کمتری دارد. اغلب این نوع فرش ها با رنگ بندی خنثی یا لایت هستند که در هر دکوراسیونی می توان از آنها استفاده کرد.

برای دیدن گالری فرش طرح افشان کلیک کنید.

فرش افشان گل رز طلاکوب 

فرش افشان گل رز طلاکوب یکی از زیبا ترین و بی نظیر ترین فرش ها است. همانگونه که گفته شد گل رز نماد عشق و شادی است و طلاکوب نماد ثروت ، شکوه و اقتدار است. بنابراین می توان گفت این فرش ماشینی با رنگ بندی طلاکوب دارای معنا و مفهوم عمیقی است. این فرش کلاسیک با رنگ بندی طلایی را می توانید با مبلمان سلطنتی با تاج طلایی ست کنید و فضایی شیک و لوکس را به ارمغان بیاورید. 

این فرش های ماشینی همانند یک اثری هنری برجسته هستند که می توانند مثل جواهری در اتاق پذیرایی خانه شما بدرهخشند و توجه همه را به خود جلب کنند. در انتهای همین مقاله چند نمونه از آنها را خوهیم دید. به طور کلی می توان گفت فرش های افشان طلاکوب را می توان در دکوراسیون های کلاسیک مورد استفاده قرار داد.

برای دیدن گالری فرش طلاکوب کلیک کنید.

تنوع بالای فرش افشان 

از آنجایی که فرش های افشان بسیار متنوع هستند ، می توان گفت فرش های افشان گل رز نیز یکی از پر طرفدارترین و متنوع ترین طرح های فرش است. ای فرش هالی ماشینی در رنگبندی های جدید و زیبا داخل فروشگاه فرش قالی کاشان موجود است. این فرش های طرح افشان علاوه بر رنگ بندی ، بلکه از لحاظ شانه و تراکم نیز می توان در دسته های مختلف قرار داد. 

فرش های افشان گل رز در شانه و تراکم های مختلف در سایت قالی کاشان موجود است. اگر به دنبال فرش  گل رز آن هم با قیمت ارزان هستید و از مبلمان استفاده نمی کنید. ما فرش 700 شانه را به شما پیشنهاد می دهیم. فرش 700 شانه ماشینی از ضخامت قابل قبولی برخوردارند و برای نشیمن مناسب می باشند. 

در نظر داشته باشید اگر برای شما ظرافت و ریز بافتی یک فرش مهم است پیشنهاد می کنیم سری به کلکسیون فرش 1200 شانه و 1500 شانه قالی کاشان بزنید. فرش 1200 شانه و 1500 شانه بسیار ریز بافت و ظریف  اند که اصطلاحا به آنها دستباف گونه گفته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله فرش دستباف گونه ما مراجعه نمایید.

برای دیدتن گالری فرش گل رز (گل فرنگ) کلیک کنید.

مزیت خرید فرش از فروشگاه فرش قالی کاشان

امروزه همه به دنبال فرش ارزان اند ، فرش ارزان فرشی است که دست هیچ دلالی به آن آلوده نشده باشد. اگر فرش را به صورت مستقیم و از درب کارخانه تهیه کنید، فرش با قیمت ارزان تری به دست شما مشتری محترم خواهد رسید. اما برای خرید از کارخانه باید به شهر هایی سفر کنید که دارای کارخانه فرش باشد ، که این مورد مقرون به صرفه نیست و هزینه بر است. بهترین و امن ترین راه برای خرید ارزان فرش ، خرید از فروشگاه فرش قالی کاشان است. چرا که این فروشگاه دارای 3 نماد ، اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت ، عضو اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی و نشان ملی ثبت است که همه این ها نماد معتبر بودن سایت فروشگاهی می باشد.

جهت رفاه حال شما مشتریان محترم  مجموعه قالی کاشان فرش را به صورت رایگان به شهر محل سکونت شما ارسال می کند.

10 مدل از جدید ترین و پر فروش ترین فرش افشان گل رز 

تا اینجا با فرش های افشان گل رز آشناشدیم در ادامه قصد داریم چند نمونه از این فرش های ماشینی را با رنگ بندی و شانه و تراکم های مختلف مشاهده کنیم.

 

فرش 1200 شانه طرح افشان گلاریس زمینه صدفی کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان پرنیان زمینه صدفی کاشان – گل برجسته

فرش 1200 شانه طرح افشان بهار زمینه آبی کاربنی کاشان – گل برجسته

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان ویکتوریا زمینه صدفی کاشان – گل برجسته

 

فرش 1200 شانه طرح افشان دلوین زمینه نقره ای کاشان – گل برجسته

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان رزیتا دلبر زمینه نقره ای کاشان – گل برجسته

فرش 1000 شانه طرح افشان کد 1433 زمینه بژ کاشان – گل برجسته

فرش 700 شانه طرح افشان جانان زمینه دلفینی کاشان

 

فرش 700 شانه طرح افشان الماس زمینه دلفینی کاشان

 

فرش طلاکوب 700 شانه طرح افشان گل آرا زمینه دودی کاشان

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button