لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

با خرید فرش اینترنتی، تو خونه ات بشین و زمان و پولتو هدر نده

با خرید فرش اینترنتی، تو خونه ات بشین و زمان و پولتو هدر نده

در مقاله جدید امروز قصد داریم به بررسی خرید فرش به صورت اینترنتی بپردازیم. همانطور که میدانید در گذشته، به دلیل نبود رشد و پیشرفت تکنولوژی مجبور بودیم برای خرید یک کالای خاص کل مناطق مختلف شهر خود و حتی شهر های دیگر را به صورت حضوری بگردیم و همین موضوع باعث خستگی و از دست رفتن وقت و انرژی میشد. اما امروزه با توجه به رشد تکنولوژی، دیگر کمتر کسی از روش های پیشین استفاده میکند. خرید اینترنتی، از شیوه های نوین پرداخت و انتخاب هر نوع کالا به شمار می رود که امروزه کار را برای خریدار و تولید کننده بسیار آسان نموده و تمام سختی های خرید حضوری را نیزکنار گذاشته است. در ادامه به طور کامل به معرفی این شیوه خرید، راهنمایی های لازم و مزایای آن میپردازیم. اگر شما هم تصمیم به خرید اینترنتی فرش دارید تا این مقاله را نخوانده اید هرگز برای خرید اینترنتی فرش اقدام نکنید.

 

مزایای تضمینی خرید اینترنتی فرش از قالی کاشان

تصور کنید قصد خرید فرش برای منزل و یا جهیزیه با طرح و نقشه ای خاص را دارید که در این صورت مجبورید به صورت حضوری، به تمام فروشگاه های فرش شهرتان و حتی شهرهای اطرافتان سر بزنید و همچنان پس از اینهمه جستجو بازهم طرح مد نظرتان را پیدا نکنید. در صورتی که میتوانید همین خرید را به راحت ترین شکل ممکن، با دنیایی از تنوع طرح و نقش و رنگ از طریق خرید از فروشگاه های اینترنتی انجام دهید. مزایای خرید اینترنتی فرش عبارت اند از:

 

دسترسی 24 ساعته به فروشگاه های اینترنتی

شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید در فضای اینترنت به دنبال فرش مد نظرتان در فروشگاه های اینترنتی مختلف بگردید. حتی بسیاری از فروشگاه های اینترنتی دارای پشتیبانی 24 ساعته اند که این امکان هرگز درفروشگاه های حضوری یا فیزیکی وجود ندارد.

 

خرید مستقیم، بدون واسطه و با قیمت مناسب از کارخانه

شما میتوانید در هرکجا که هستید تنها با یک گوشی و یا رایانه متصل به اینترنت، خرید مستقیم و بدون واسطه اینترنتی فرش مورد نظرتان از کارخانه را تجربه کنید که به لحاظ قیمتی نیز به دلیل حذف واسطه ها بسیار مناسب تر از فروشگاه های حضوری است.

 

تنوع گسترده خرید اینترنتی فرش

به دلیل وجود سایت های متعدد اینترنتی فروش فرش، شما میتوانید انواع فرش، چه ماشینی و چه دستباف را در انواع طرح و رنگ، نقشه و قیمت ببینید.

 

صرفه جویی در زمان و هزینه سوخت

شما میتوانید خرید فرش مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن و تنها با استفاده از اینترنت و صرف هزینه ای ناچیز، بدون هیچگونه رفت و آمد و درگیری در ترافیک و شلوغی بازار انجام دهید.

 

اطلاع از نظرات دیگر مشتریان به صورت آنلاین

شما میتوانید در هنگام خرید اینترنتی فرش، به صورت آنلاین و در زمان بسیار کم، از نظرات مشتریان دیگری که آن کالا را خریداری کرده اند مطلع شوید در نتیجه مجددا میتوانید در زمان خود به جای پرس و جو از در و همسایه و اطرافیان صرفه جویی کنید.

 

امکان مقایسه بسیار سریع به هنگام خرید اینترنتی فرش 

در خرید اینترنتی فرش، شما به راحتی میتوانید فرش مورد نظر را در فروشگاه های اینترنتی مختلف از نظر قیمت، مقایسه نموده و مناسبترین و با کیفیت ترین فرش را بدون واسطه خریداری نمایید.

 

 

چگونه بفهمیم یک فروشگاه اینترنتی برای خرید اینترنتی فرش معتبر است یا نه؟

یکی از سوالات مهمی برای تمام افرادی که میخواهند خرید اینترنتی فرش انجام دهند ایجاد میشود این است که از کجا بدانیم یک فروشگاه اینترنتی معتبر است یا نه؟
یکی از نشانه های بسیار مهم که میتوان به یک فروشگاه اینترنتی اعتماد کرد داشتن ای نماد یا نماد الکترونیک است. این نماد در واقع به این معناست که یک موسسه ثالث مانند مرکز توسعه تجارت، اعتماد به آن سایت را ضمانت میکند. این نماد به طور معمول در پایین ترین قسمت وبسایت فروشگاه های اینترنتی است. اما نکته مهمی که در خصوص این نماد باید به آن توجه کنید این است که حتما باید به هنگام مشاهده آن، بر روی آن کلیک نموده و صفحه مجوز آن سایت را مشاهده کنید. بعضی از مالکان سایت های قروشگاهی بدون داشتن هیچگونه مجوز و نماد الکترونیکی، از عکس این نماد برای رسیدن به مقاصد سودجویانه خود استفاده میکنند و ممکن است مشتری با عکس این نماد، فریب خورده و به آن سایت اعتماد کند. وجود برخی حراجی های عجیب غریب و یا قیمت های خیلی ارزان در برخی سایت ها ، دلیلی بر داشتن دقت بیشتر به هنگام خرید اینترنتی است.

 

نکته مهم دیگر به هنگام خرید اینترنتی فرش از سایت های فروش  این است که حتما به بخش درباره ما و تماس با ما دقت شود و حتما از صحت اطلاعات، آدرس و شماره تلفن موجود اطمینان حاصل شود. همچنین در هنگام خرید حتما باید امکان مرجوعی به دلیل یکسان نبودن طرح فرش ارسالی با طرح مورد نظر شما و یا عیب دار بودن فرش وجود داشته باشد.

در هنگام پرداخت اینترنتی حتما حواستان باشد و تا آنجا که میتوانید از فروشگاه های اینترنتی خرید کنید که امکان پرداخت حضوری درب منزل را داشته باشد. اگر فروشگاهی این امکان را نداشت حتما دقت کنید که در گاه پرداخت آن، مطئن باشد حتما قبل از خرید آدرس های قطعی شاپرک، بانک پارسیان، به پرداخت ملت و بانک پاسارگاد را ببینید تا وقتی به درگاه بانکی مورد نظر وصل می شوید از اصل بودن آن اطمینان کسب کنید. یک روش برای مطئن شدن از اصل بودن یک درگاه پرداختی این است که ابتدا تمام اطلاعات کارتتان را اشتباه وارد کنید در گاه های تقلبی امکان تشخیص غلط بودن اطلاعات بانکی را ندارند در صورتی که درگاه های بانکی معتبر به دلیل اتصال به بانک مرکزی فورا، خطارا تشخیص می دهند.

با خرید فرش اینترنتی، تو خونه ات بشین و زمان و پولتو هدر نده
با خرید فرش اینترنتی، تو خونه ات بشین و زمان و پولتو هدر نده

معایب خرید اینترنتی فرش

الف) نبود تعامل بین خریدار و مشتری

یکی از مهم ترین معایب های خرید ایینترنتی فرش عدم ارتباط و تعامل بین فروشنده و خریدار است. معمولا در فروشگاه هایی که به شکل فیزیکی است مشتریان توان تخفبف زدن را خواهند داشت, که این امر در فروشگاه های اینترنتی ممکن نیست. اما جالب است بدانید که با توجه به پایین بودن هزینه در روشگاه های اینترنتی فرش در مقایسه با فروشگاه های اطراف بسیار کمتر است و معمولا نیازی به گرفتن تخفیف نخواهید داشت.

ب) مملوس نبودن کالا

یکی از مزایای فروشگاه و نمایشگاه های فرش امکان لمس و مشاهده فرش از نزدیک است که این امکان در خرید اینترنتی وجود ندارد. لمس مشاهده از نزدیک فرش باعث ایجاد حس خوب در افراد شد و راحت تر می‌توانند فرش خود را انتخاب نمایند.

ج) تاخیر در زمان ارسال

با این که خرید اینترنتی فرش و انتخاب طرح موردنظر شاید بیشتر از یک ساعت هم زمان نبرد اما تحویل و ارسال کالا در برخی موارد 3، 4 روز تا چند هفته زمان برده که موجب نارضایتی خریداران می گردد. که این امر سبب می شود تا برخی از افراد از خرید اینترنتی فرش اجتناب کنند.

اولویت اول مجموعه قالی کاشان، صرفه جویی در پول و زمان شما مشتریان عزیز به هنگام خرید اینترنتی فرش

همانطور که در این مقاله مشاهده نمودید، موضوع مورد بررسی در این مقاله، خرید اینترنتی فرش و مزایای آن و همچنین نکات و یا هشدار های بسیار مهم در هنگام انجام این اقدام بود. خرید فرش با کیفیت، دارای قیمت مناسب و نیز به راحت ترین شکل ممکن ، آرزویی است که وجود خرید اینترنتی فرش از بستر های فروشگاهی آنلاین توانسته است بر آن جامه عمل بپوشاند. خرید اینترنتی فرش اگر چه دارای اصول خاصی است، اما شما به راحتی میتوانید از این اصول مطلع شده و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید که حکم یک بازی تمام برد را برای شما خواهد داشت. اولین اصلی که باید به آن دقت کنید انتخاب یک فروشگاه معتبر مانند فروشگاه قالی کاشان است با داشتن سابقه ای درخشان در حوزه فروش اینترنتی و نیز نماد اعتماد الکترونیک ، شرایط خرید با آرامش خاطر را برایتان فراهم میکند. اصل بعدی نیز انتخاب طرح و مدل متناسب با بودجه و نیاز و موقعیت استفاده ازفرش است که در این خصوص نیز کارشناسان مجموعه قالی کاشان از لحظه خرید تا تحویل درب منزل در کنار شما خواهند بود.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button