لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

با فرش ماشینی افشان سرمه ای طراوت را به خانه بیاورید

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی طرح افشان سرمه ای

فرش های با رنگ بندی سرمه از دیرباز تا کنون مورد توجه مردم بوده است و از آن فرش به عنوان یک فرش چرک تاب یاد می کنند که به سرعت کثیف نمی شود و برای خانواده های شلوغ و بچه دار مناسب است. یکی از زیبا ترین و پر فروش ترین فرش های سرمه ای فرش افشان سرمه ای است که می تواند طراوت و شادابی را به همراه داشته باشد. این فرش ها با گل های رنگارنگ می توانند خستگی را از تن ببرند و جلوه ای شیک و زیبا را در اتاق پذیرایی شما به وجود آورند.

 امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی در صنعت باعث شده تا فرش های افشان با رنگ بندی های زیبا و متنوع در فروشگاه فرش کاشان موجود شود. این فرش ها توانستند تحولی نوین در صنعت فرش ایجاد کنند. زیرا با طراحی خاص و ویژه ای که دارند باعث ایجاد تقاوت با سایر فرش ها شدند که همین امر سبب شد تا فرش طرح افشان بسیار پر فروش شوند.

فرش های افشان را می توان در دو دسته از لحاظ طرح و نقشه قرار داد:

برای دیدن گالری فرش افشان کلیک کنید.

انواع فرش های طرح افشان از نظر طرح 

فرش های سرمه ای طرح افشان با گل های شاه عباسی نماد قدرت و زیبایی اند که در کلیه دکوراسیون ها می توانند خود نمایی کنند. فرش های سرمه ای با گل های شاه عباسی کرم را می توان در پذیرایی های کلاسیک مورد استفاده قرار داد. فرش های ماشینی با این ویژگی می توانند جلوه ای شیک و لوکس در خانه شما به وجود آورند. فرش های افشان شاه عباسی بسیار متنوع و زیبا هستند که ما در این مقاله آنها را در دو دسته قرار می دهیم:

فرش افشان شاه عباسی 

این فرش ها اغلب فرش های رنگی ای هستند که در دکوراسیون های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند. این فرش های کلاسیک رنگی می توانند فضایی شیک و دلنشین متناسب با رنگ دکوراسیون منزل شما را به وجود آورند. اگر به فرش های رنگی و شاد علاقه دارید می توانید به گالری فرش رنگی و شاد قالی کاشان مراجعه کنید.

فرش وینتیج افشان شاه عباسی

فرش های وینتیج افشان شاه عباسی یکی از زیبا ترین  بی نظیر ترین طرح ها است که بسیار پر فروش شده اند. این فرش ها با طراحی وینتیج را می توانید در دکوراسیون های کلاسیک یا مدرن پهن کنید و فضایی شیک و لوکس را در اتاق پذیرایی یا اتاق خواب رقم بزنید. فرش افشان شاه عباسی با رنگ های متنوع در فروشگاه فرش قالی کاشان موجود است که می توانید با دیدن کلکسیون فرش افشان شاه عباسی فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فرش های با گل های رز(گل فرنگ)

فرش های افشان از جمله فرش های زیبا و بی نظیری است که طی سال های اخیر مورد توجه مردم قرار گرفته است و بسیار پر طرفدار هستند. اغلب این فرش ها دارای گل های رز ریز هستند که با نقوش زیبای اسلیمی تلفیق شده و ترکیبی جدید و به روز را به وجود می آورند. فرش های با این ویژگی می توانند طراوت و تازگی را به خانه شما هدیه دهند. فرش های افشان گل فرنگ با نقوش طلاکوب از به روزترین فرش ها هستند. فرش افشان سرمه ای با گل های رز را می توان  در دکوراسیون های مدرن پهن کرد و از فضایی که این فرش ها ایجاد می کنند نهایت استفاده را برد.

فرش گل افشان

شاید هنگام خرید فرش افشان اصطلاح فرش گل افشان را نیز شنیده باشید. نکته ای که باید قبل از خرید آنلاین فرش به آن توجه داشته باشید این است که فرش های گل افشان همیشه همان فرش های افشان که در ذهن من و شماست نیست . به عبارت دیگرما فرش های گل افشان را فرش های بدون لچک و ترنج می دانیم اما فرش های گل افشان فرش هایی هستند که نام آنها فرش گل افشان است و دارای ترنج می باشند.

تا اینجا درمورد طرح های به کار رفته در فرش طرح افشان توضیحاتی را دادیم . در ادامه قصد داریم درباره رنگ های متنوع و زیبایی های این فرش ها و مزایای آنها صحبت کنیم :

برای دیدن گالری فرش سرمه ای کلیک کنید.

مزایای فرش های طرح افشان سرمه ای 

این فرش ها به دلیل رنگ چرک تابی که دارند مورد توجه موردم قرار گرفته اند. خانواده های شلوغ بیشتر طرفدار فرش های با این رنگ بندی هستند. باید در نظر بگیرید که فرش های با رنگ سرمه ای دارای گل های رنگی است که باعث زیبایی هرچه بیشتر این فرش ها می شود. همچنین رنگ بندی بی نظیر گل های فرش افشان سرمه ای سبب می شود تا روح انسان با دیدن این فرش تازه شود. اگر در خانه کودک پر جنب و جوش دارید و درگیر لکه نشدن فرش هایتان هستید ، ما پیشنهاد می کنیم فرش های با رنگ تیره را انتخاب کنید که لکه روی این فرش ها نسبت به فرش های با رنگ روشن کمتر نمایان می شود.

مزیت خرید فرش افشان از فروشگاه فرش کاشان

از آنجایی که فرش یکی از کالا های اساسی است باید حتما در خرید آنلاین فرش دقت کنید  تا فرشی که انتخاب می کنید از همان کیفیت که  مد نظر شما هست برخوردار باشد. ضمن اینکه باید فرشی را انتخاب کنید که متناسب با دکوراسیون منزل شما باشد. در فروشگاه فرش کاشان بالغ بر سه هزار طرح فرش وجود دارد.که یکی از این طرح ها فرش های با طرح افشان است. شما می توانید با تماس با کارشناسان قالی کاشان این مشکل را حل کنید. هر روزه کارشناسان ما درحال مشاوره دادن به مشتریان عزیز هستند تا مشتریان بتوانند فرشی را مناسب با دکوراسیون منزل خود انتخاب کنند. توجه داشته باشید کلیه فرش های مجموعه قالی کاشان دارای ضمانت نامه جنس و کیفیت هستند و از سفارش شما فرشی را تحویل خواهید گرفت که دارای ضمانت نامه 10 ساله است.

10 مدل از جدید ترین فرش طرح افشان سرمه ای در فروشگاه فرش کاشان

تا اینجا با دسته بندی فرش های افشان از نظر طرح آشنا شدیم . در ادامه قصد داریم 10 مدل از جدید ترین فرش های افشان سرمه ای که در فروشگاه فرش کاشان موجود هستند را از نظر بگذرانیم.

 

 

فرش 1200 شانه طرح افشان نورا زمینه سرمه ای کاشان – گل برجسته

 

فرش 700 شانه طرح افشان نورا زمینه سرمه ای کاشان

 

فرش 1000 شانه طرح افشان سوزان زمینه سرمه ای اقیانوسی کاشان

 

فرش 700 شانه طرح افشان گل آرا زمینه سرمه ای کاشان

 

 

فرش 1200 شانه طرح افشان هستی زمینه سرمه ای کاشان – گل برجسته

 

فرش 1200 شانه طرح افشان سرو زمینه سرمه ای کاشان – گل برجسته

 

فرش 1200 شانه طرح ترنج دار گلوریا زمینه سرمه ای کاشان – گل برجسته

 

فرش 1200 شانه طرح افشان گلفام زمینه سرمه ای کاشان – گل برجسته

 

فرش 1200 شانه طرح افشان تندیس زمینه سرمه ای کاشان – گل برجسته

 

فرش 700 شانه طرح افشان تارا زمینه سرمه ای کاشان

 

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button