لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/07/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

تاثیر فرش زرد در دکوراسیون داخلی

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی 1200 شانه طرح رسپینا زرد در دکوراسیون داخلی

فرش زرد می تواند تاثیر مثبتی در دکوراسیون داخلی خانه داشته باشد. این رنگ  شاد و پر انرژی ، حس نشاط و خلاقیت را در فضا افزایش می دهد و می تواند به عنوان یک نقطه کانونی در طراحی اتاق عمل کند.استفاده از فرش زرد در فضاهایی مانند اتاق نشیمن یا اتاق خواب می تواند به ایجاد یک محیط گرم و صمیمی دعوت کنند. علاوه بر این رنگ زرد می تواند بر عملکرد سیستم عصبی مغز تاثیر مثبت بگذارد ، خلاقیت را شکوفا کند. و حافظه را تقویت نمایید. همچنین استفاده از فرش زرد در مکان هایی مانند کتابخانه می تواند به افزایش تمرکز و خلاقیت کمک کند. برای ست کردن فرش زرد با دکوراسیون ، می توانید از نکات گفته شده در این مقاله استفاده کنید.

رنگ زرد می تواند تاثیرات مختلفی بر روحیه افراد خانه داشته باشد. رنگ زرد اغلب به عنوان یک رنگ پر انرژی و پر جنب و جوش می شناسند . قطعا فرش زرد یا طلایی می تواند هیجان زیادی به خانه و زندگی شما ببخشد. فرش های با این رنگ بندی در طرح های مختلف مثل طرح افشان تولید می شوند. فرش های طرح افشان با این رنگ بندی بسیار زیبا هستند چرا که دارای گل های رنگارنگ اند که می تواند طراوت و شادابی را به هر خانه ای هدیه کنند. این فرش ها دارای شانه و تراکم های مختلف هستند. برا خرید فرش زرد می توانید همین الان با شماره تماس قالی کاشان تما بگیرید تا کارشناسان ما شما را در در خرید فرش زرد راهنمایی کنند. 

فرش زرد را با چگونه و با چه دکوراسیونی ست کنید؟

رنگ زرد یک رنگ جیغ و پر جنب و جوش است و با هر رنگی به راحتی ست نمی شود. اگر قصد دارید در دکوراسیون خانه تان از فرش های با رنگ  متفاوت مثل زرد استفاده کنید ، در ادامه با ما همراه باشید:

1- تعادل رنگی: شما می توانید در چیدمان دکوراسیون منزلتان از رنگ های مکمل زرد مثل آبی ، بنفش استفاده کنید. در این صورت تضاد رنگی به چشم خواهد آمد و فضای خانه شما جذاب تر خواهد شد. اما باید توجه داشته باشید که این تضاد رنگی در حد زیادی نباید استفاده شود. برای مثال شما می توانید از کوسن های طرح دار با رنگ های بنفش یا آبی کاربنی استفاده کنید که بسیار تاثیر گذار هستند.

2- استفاده از رنگ های خنثی : رنگ های خنثی مانند سفید ، کرم ، مشکی یا طیف های گسترده رنگ طوسی می تواند کمک زیادی به شما در چیدمان دکوراسیون کند. استفاده از رنگ طوسی در کنار فرش زرد می تواند خانه شما را جذاب و لوکس جلوه دهد. علاوه بر آن استفاده از مبلمان طوسی می تواند احساس آرامش را به افراد خانه منتقل کند.

3- استفاده از تناژ های مختلف رنگ زرد: اگر به هر دلیلی مخالف استفاده از رنگ های دیگر در کنار رنگ زرد هستید. پیشنهاد می کنیم از همان رنگ زرد اما با تناژ رنگی متفاوت خانه استفاده کنید. برای مثال اگر شما از فرش طلایی یا زرد استفاده می کنید، می توانید در انتخاب مبلمان منزلتان از رنگ های با تناژ زرد پاستیلی استفاده کنید. در این صورت خانه ای پر از نشاط و انرژی را خواهید داشت.

برای دیدن طرح های بیشتر از فرش های با رنگ بندی زرد به کلکسیون فرش زرد ما مراجعه نمایید.

خرید اینترنتی فرش زرد از فروشگاه فرش قالی کاشان 

اولین و مهم ترین نکته برای خرید اینترنتی فرش ماشینی انتخاب سایت معتبر و قابل اعتماد است. با توجه به رشد روز افزون بازار اینترنتی ، ممکن است برخی از سایت ها با ارائه تخفیف های چشمگیر و تبلیغات گمراه کننده، مشتریان را به خرید فرش های بی کیفیت و غیراستاندارد ترغیب کنند. برای اینکه از این خطر جلوگیری کنید، باید به چند نکته توجه کنید:

ابتدا باید توجه داشته باشید که آن فروشگاه اینترنتی دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت معدن و تجارت باشد. در نظر داشته باشید که برخی از سودجویان فقط از ایکن این نماد استفاده می کنند برای اطمینان از صحت این نماد حتما روی آن کلیک کنید. دومین نماد ، نماد نشان ملی ثبت است که به هر سایت اینترنتی ای اجازه کسب درامد به صورت آنلاین و مجاری را می دهد.

قالی کاشان یک فروشگاه اینترنتی معتبر خرید فرش است که نماد های گفته شده را دارا می باشد. فروشگاه فرش قالی کاشان فرش را با قیمت ارزان تر از رقبا و با کمترین هزینه به صورت رایگان برای شما ارسال می کند. 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button