لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

تاثیر فرش کرم ساده در دکوراسیون مدرن

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی کرم ساده

فرش‌های کرم ساده اغلب در خانه های اروپایی و دکوراسیون های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند که امروزه طرفداران سبک مدرن توجه ویژه ای به نوع فرش های ساده و مینیمالیستی دارند. فرش های کرم ساده معمولا با طرح های لوزی ، قاب ، خط خطی یا نقوش هندسی ای در بازار فرش یافت می شوند که توجه ساده پسندان را به خود جلب کرده.

قابلیت های فرش کرم ساده

فرش های کرم ساده اغلب فرش های مدرن و فانتزی با طرحی شبیه به یک قاب ساده یا طرح های خط خطی وینتیج هستند. می توان گفت بیشتر فرش های با رنگ کرم وینتیج هستند و چون طرح خاصی ندارند آنها را در دسته فرش ساده هم قرار می دهیم.

فرش های ساده با این رنگ ها عموما برای مکان هایی استفاده می شود که کوچک اند و نور کافی را ندارند. فرش رنگ روشن می تواند فضا را نورانی و بزرگتر و دلباز تر جلوه دهد بنابراین اتاق های کور و کوچک که پنجره ای ندارند یا آپارتمان هایی که نورگیر خوبی ندارند و کوچک هستند فرش با رنگ بندی کرم یا سفید می تواند انتخاب خوبی برای این خانه ها باشد.

از گالری فرش ساده ما که مناسب  برای دکوراسیون های امروزی است دیدن فرمایید.

قابلیت سازگاری با دکوراسیون های با رنگ گرم و سرد را دارد. این یعنی اگر طرفدار خانه های با رنگبندی دکوراسیون گرم هستید می توانید فرش های کرم را با رنگ پرده یا مبلمان قهوه ای ست کنید. اما اگر در نظر دارید دکوراسیونی شیک با رنگ سرد داشته باشید مبلمان و پرده با رنگ طوسی را انتخاب کنید.

علاوه بر همه مزایایی که فرش با این رنگبندی کرم معایبی هم دارد ، از جمله معایب فرش با این رنگ می توان به سریع کثیف شدن یا لکه شدن آن اشاره کرد. اما در نظر بگیرید با اینکه ممکن است فرش های کرم سریع لکه شوند اما زیبایی این فرش ها هیچگاه قابل مقایسه با فرش های ساده طوسی نیستند.

فرش کرم ساده در دکوراسیون مدرن

فرش های مدرن و فانتزی با رنگ بندی کرم را می توان با هر رنگی ست کرد و در دکوراسیون های مدرن قرار داد. اغلب فرش های ساده کرم ، فرش های ساده و مینیمالیستی اند که با اثاثیه های ساده در منزل ست می شوند. برای چیدمان دکوراسیون اتاق های مدرن کافی است رنگ دیوارها سفید یا کرم باشد، یک آینه قدی بلند و یک فرش ساده کرم می تواند فضا را مدرن کند.

از گالری فرش کرم ما که مناسب برای رنگ بندی های شاد و پر نور است و تنوع فراوانی از همه نوع فرش را در خود دارد دیدن فرمایید.

اغلب اروپایی ها در دکوراسیون های مدرن خود از فرش شگی یا فرش های ساده با رنگ سفید یا کرم استفاده می کنند که بخاطر پرزهای بلند از لطافت بالایی برخوردار اند و هم ارزان و مقرون به صرفه هستند.

فرش مراکشی از جمله فرش های با الگوهای تکرار شونده خاص هستند که اغلب در طرح آنها از نقوش هندسی مثلث یا لوزی به کار رفته است. فرش مراکشی با رنگ کرم را بیشتر در دکوراسیون های مدرن قرار می دهند چرا که هم یک طرح ساده دارند و هم در عین سادگی زیبا هستند.

فرش های وینتیج مراکشی گل برجسته یکی از پر طرفدارترین طرح های مدرن و ساده است زیرا علاوه بر سادگی ، این فرش ها با تکنیک های خاصی وینتیج و به شکل فرش گل برجسته شده اند. این طرح‌ها نه تنها به فرش زیبایی می‌بخشند بلکه تم فضا را تغییری خاص می‌دهند و فضایی شیک و مدرن را به وجود می‌آورند.

فرش های مدرن ساده را از کجا تهیه کنیم؟

از آنجایی که فرش یکی از مهم ترین اثاثیه های هر خانه ای بشمار می آید باید با دقت و ظرافت خاصی اقدام به خرید فرش کنید. کاشان پایتخت فرش ایران است که برای خرید باید به این شهر سفر کنید تا از نزدیک فرش دلخواهتان را مورد بررسی قرار دهید اما صبر کنید راه دیگری هم وجود دارد و آن خرید آنلاین است. شما می توانید خرید آنلاین از فروشگاه های معتبر فرش انجام دهید. اما با توجه به شرایط اقتصادی امروزه از چه فروشگاه آنلاینی خرید انجام دهیم که ارزان و مقرون به صرفه باشد؟

از گالری فرش مدرن و فانتزی ما با طرح های متنوع و پر فروش دیدن فرمایید و با خرید آن ها خانه خود را پر از روح تازگی و مدرنیته کنید.

فروشگاه فرش کاشان از آنجایی که نماد اعتماد الکترونیک را دارد که شما با کلیک بر روی آن می توانید از سوابق عملکرد این کسب و کار مطلع شوید. سوال دیگری که در خرید آنلاین ذهن همه را به خود مشغول کرده این است که فرش انتخابی ما با سبک دکوراسیون خانه سازگار است یا خیر؟ اینکه فرش کرم انتخاب کنیم یا فرش طوسی؟

مجموعه قالی کاشان به دلیل اینکه به صورت مستقیم و بدون واسطه فرش را به دست خریدار می رساند دارای قیمت های ارزان تری است. همچنین شما می توانید برای انتخاب فرش با کارشناسان مجموعه قالی کاشان صحبت کنید و از مشاوره رایگان آنها برای خرید، فرش مناسب با دکوراسیون خود بهرمند شوید.

 

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button