لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

تفاوت‌ها و مزایای فرش 1500 شانه نسبت به سایر انواع فرش

تفاوت ها و مزایای فرش 1500 شانه نسبت به سایر انواع فرش قالی کاشان

فرش‌ها همواره نقش مهمی در تزیین فضاهای داخلی ایفا کرده‌اند و یکی از انتخاب‌های محبوب در زمینه دکوراسیون داخلی محسوب می‌شوند. یکی از سوالاتی که برای هر خریدار ممکن است پیش بیاید این است که چرا فرش 1500 شانه بخریم؟ در بین انواع مختلف فرش‌ها، فرش 1500 شانه به خاطر کیفیت بالا و طراحی‌های خیره‌کننده‌اش معروف است. این مقاله از قالی کاشان به معرفی تفاوت‌ها و مزایای فرش 1500 شانه نسبت به سایر انواع فرش می‌پردازد.

فرش 1500 شانه بخریم؟

یکی از مهمترین مزایای فرش 1500 شانه، دوام بالای آن است. با مراقبت و نگهداری مناسب، این فرش‌ها می‌توانند به مدت سال‌ها درخشان باقی بمانند. فرش 1500 شانه به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین انواع فرش‌ها شناخته می‌شود و به طور کلی خوب و با ارزش است. این نوع فرش به دلیل ویژگی‌هایی همچون کیفیت مواد، دوام بالا، طراحی‌های زیبا، نرمی و لطافت، و متنوعیت در اندازه و رنگ مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

این نوع قالی ها به دلیل ظرافت و زیبایی خاص و چشمگیر خود باعث محبوبیت بسیاری بین افرادی شده است که دوست دارند کالای لوکس و زیبایی را با قیمتی مناسب خریداری کنند و از ان لذت ببرند. همچنین فرش 1500 شانه به دلیل ریز بافت بودن همچون قالی های دستباف نیز هست و می توانیم با خرید این قالی زیبا و با ظرافت فرشی با خصوصیات و شباهت بالا به دستباف را نیز داشته باشیم.

با این حال، میزان “خوب” بودن فرش 1500 شانه بستگی به نیازها و اولویت‌های شما در دکوراسیون داخلی و همچنین بودجه شما دارد. اگر به دنبال یک فرش با کیفیت عالی، ظاهر زیبا، و دوام بالا هستید و آماده به پرداخت هزینه بیشتر هستید، فرش 1500 شانه یک گزینه عالی است.

قیمت فرش 1500 شانه با توجه به طرح و ظرافت

قیمت فرش 1500 شانه بسیار متغیر است و بستگی به عواملی همچون اندازه، طرح، ظرافت، مواد مورد استفاده، و همچنین مکان و نوع فروشنده دارد.

  1. اندازه فرش: اندازه فرش تاثیر زیادی بر قیمت دارد. فرش‌های بزرگتر معمولاً گران‌تر از فرش‌های کوچکتر هستند.
  2. طرح و ظرافت: طرح و ظرافت نیز موثر است. فرش‌های با طراحی‌ها و نقوش پیچیده و هنری عموماً گران‌تر از فرش‌های ساده تر هستند.
  3. مواد مورد استفاده: نوع پشم و ابریشم مورد استفاده نیز تأثیر دارد. فرش‌هایی که از پشم و ابریشم با کیفیت بالا تهیه می‌شوند، معمولاً گران‌تر هستند.

تاثیر شانه و تراکم در ضخامت و زیبایی فرش چیست؟

یکی از سوالاتی که برای خریداران پیش می آید علت نازک بودن فرش 1500 شانه است. نازک بودن فرش 1500 شانه به خاطر تراکم بسیار بالای گره های آن است. برای اینکه این تعداد بالای گره در یک متر عرض فرش جای گیرد، نخ های لطیف و نازک تری در بافت فرش استفاده شده است.

در مورد فرش 1500 شانه که تعداد شانه‌های بسیار زیادی در هر اینچ مربع دارد، تراکم بسیار بالایی دارد. این باعث می‌شود که نخ‌هایی که در هر شانه استفاده می‌شوند بسیار نازک باشند تا بتوانند در تراکم بالای این نخ‌ها جای بگیرند. به عبارت دیگر، تعداد شانه‌ها بالاست و نخ‌ها بسیار نازک تا ضخامت کمی به نظر آید.

نکته مهم این است که ضخامت کمتر نخ‌ها در فرش 1500 شانه به این دلیل است که طراحان آن به دنبال حفظ زیبایی نقوش و جزئیات ظریف هستند. این فرش‌ها به واسطه تعداد بالای گره‌ها و نخ‌های نازک، طراحی‌های زیبا و پیچیده‌ای دارند که ضخامت زیادی نیاز ندارند تا زیبایی خود را نشان دهند. بنابراین، ضخامت نخ‌ها در فرش 1500 شانه نمایان نمی‌شود اما تعداد بالای شانه‌ها و تراکم آنها باعث می‌شود که این فرش‌ها ظاهری بسیار زیبا و خیره‌کننده داشته باشند.

همراه با قالی کاشان خریدی لذت بخش را تجربه کنید

مجموعه قالی کاشان جدید ترین و خاص ترین طرح های فرش ماشینی را رنگ بندی های مدرن و امروزی به نمایش گذاشته است. طیف بسیار گسترده طرح های موجود در فروشگاه قالی کاشان هر نوع سیلقه ای را پوشش می دهد. از این رو انتخاب طرح فرش در این فروشگاه بسیار آسان تر است.

برای خرید فرش کاشان با بهترین کیفیت و قیمت ارزان فروشگاه قالی کاشان بهترین گزینه خواهد بود. فرش های ماشینی کاشان در فروشگاه قالی کاشان به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان قابل خرید است. خرید مستقیم از کارخانه در کنار ارسال رایگان فرش سبب شده قیمت فرش در مجموعه قالی کاشان ارزان تر از سایر فروشگاه ها باشد. از مزایای دیگر خرید اینترنتی فرش کودک کاشان دریاف ضمانت نامه 10 ساله کیفیت فرش است. از این رو خریداران در مورد کیفیت بالای فرش نیز دغدغه ای نخواهند داشت.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button