لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

تفاوت فرش های رنگی با فرش های تیره

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی تیره و روشن فرش افشان پرنیان فرش نایین کرم

فرش رنگی یا تیره کدام؟ امروزه یکی از سوالات و سردرگمی خریداران فرش ماشینی انتخاب رنگ مناسب فرش است. رنگ فرش دارای اهمیت خاصی است ، اولین چیز که توجه بیننده را به خود جلب می کند ، تلفیق و  هماهنگی یا تضاد بین رنگ هاست که سبب می شود تا دکوراسیون خانه شما جلوه ای زیبا را خلق کند.  هر رنگ ممکن است تاثیر شاد یا غم ناکی بر روان بیننده داشته باشد. فرش در دکوراسیون داخلی نقش مهمی ایفا می کند و انتخاب رنگ مناسب برای فرش می تواند جلوه ای خاص به فضا بدهد. در ادامه ، به برخی نکات و تاثیرات  رنگ های مختلف فرش در دکوراسیون می پردازیم. 

انواع فرش ها از لحاظ رنگ بندی 

به طور کلی می توانیم فرش ها را از لحاظ رنگ بندی به سه دسته تقسیم کنیم:

فرش های تیره 

فرش های با رنگ تیره طرفداران زیادی در بین برای خانواده های شلوغ و پر جمعیت دارد. زیرا این فرش ها به سرعت کثیف نمی شوند و برای خانواده هایی که مدام نگران لکه شدن یا کثیف شدن فرش هایشان هستند بسیار کاربرد دارد. فرش های با رنگ تیره خانه های بزرگ را کوچک تر نشان می دهند و قادرند فضایی گرم و صمیمی را به وجود آورند. 

فرش های رنگ روشن

این فرش ها بسیار زیبا بوده و برای تازه عروسانی که به دنبال فرش برای جهیزیه هستند کارایی دارد. این فرش ها از طریق انعکاس نور می توانند فضای خانه را بزرگتر نمایش دهند. این فرش ها برای اتاق های کوچک مناسب بوده و برای آپارتمان ها نیز کارایی دارند. از دیگر تاثیرات این فرش ها در دکوراسیون های کوچک می توان به دلباز بودن فضای خانه اشاره کرد. این فرش ها خانه را دلگیر نمی کنند و می توانند خانه را شیک تر و زیبا تر نشان دهند.

اگر به این دسته از فرش ها علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم از کلکسیون فرش کرم دیدن فرمایید.

فرش های رنگی

دسته سوم فرش هایی هستند که جز فرش های تیره و چرک تاب نیستند اما می توان آنها را جز دسته فرش های با رنگ روشن قرار داد. این فرش ها دارای رنگ های جذاب هستند که دکوراسیون خاص خود را می طلبند. این فرش ها رنگ های متفاوتی دارند و بسیار زیبا هستند. در نظر داشته باشید در اینجا منظور از فرش رنگی فرش های مدرن و فانتزی با رنگ های گوناگون نیست بلکه فرش های ماشینی کلاسیک با رنگ بندی های مختلف مد نظر ماست.

از آنجایی که تنوع و رنگ بندی زیبای فرش ها در فروشگاه فرش قالی کاشان حرف اول را می زند. باید بدانید فرش های زیبا و نفیس با رنگ های قرمز ، آبی ، سبز یا زرد در این فروشگاه موجود می باشد که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند.  در ادامه قصد داریم دو نمونه از فرش های رنگی پر فروش را به شما معرفی کنیم.

این فرش ها اغلب پر نقش و نگار هستند و با گل های شاه عباسی یا گل های رز و دیگر طرح ها تزئین شده اند. اگر به دنبال خلق فضایی جذاب و انرژی بخش هستید، ما رنگ زرد و قرمز را به شما پیشنهاد می کنیم فرش های با رنگ زرد و قرمز می توانند هیجان و نشاط را به خانه شما بیاورند. ضمن آنکه می توان گفت فرش های با رنگ زرد ارتباط مستقیمی با پول و طلا دادو از همین رو می توانند نمادی از شکوه و تجمل باشند. در نظر داشته باشید فرش های با رنگ بندی زرد را می توان با مبلمان طوسی ، سرمه ای یا مشکی ست کرد. برای دیدن طرح های بیشتر به کلکسیون فرش زرد مراجعه نمایید.

فرش های رنگی مثل فرش های سبز می توانند فضای خانه را همیشه بهاری نگه دارند و نمادی از طبیعت در خانه شما باشند. فرش های با این رنگ بندی ارتباط خوبی با گل و گیاهان دارند و می توانند فضایی شیک و رویایی را به وجود آورند. اگر در آپارتمان زندگی می کنید و برای زیبا ترشدن خانه گیاهان زیادی دارید  و دوست دارید فضای خانه شما دلباز تر و خاص تر باشد ،می توانید فرش های سبز با رنگ زمینه کرم را انتخاب کنید. برای دیدن طرح های بیشتر فرش های سبز به گالری فرش سبز قالی کاشان سر بزنید و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای دیدن گالری فرش رنگی کلیک کنید.

خرید فرش رنگی از فروشگاه فرش کاشان

برای خرید فرش های رنگی و تیره باید فروشگاه فرش یا نمایشگاهی را انتخاب کنید که تنوع طرح و رنگ در آن زیاد باشد. در عین حال باید توجه به بودجه ای که برای خرید فرش در نظر گرفته اید داشته باشید. باید فرشی که برای خرید انتخاب می کنید هم ارزان و مقرون به صرفه باشد و هم با کیفیت باشد. برای خرید فرش باید ابتدا هزینه ای زیاد را برای سفر متحمل شوید و به شهر های دیگر ، مثل کاشان مهد فرش ایران سفر کنید تا فرش مورد نظر خود را پیدا کنید. 

ما راهی بهتر و راحت تر با هزینه کمتر را به شما پیشنهاد می دهیم. با خرید از فروشگاه فرش کاشان از طرح ها و رنگ ها لذت ببرید و خریدی امن و مطمئن را تجربه کنید. فروشگاه فرش کاشان با بیش از 3 هزار طرح اولین فروشگاه فرش با تنوع بالا است. در این فروشگاه فرش هایی با رنگ شاد و روشن، رنگی و تیره خواهید یافت که در صوت تمایل می توانید خرید خود را نهایی کنید. 

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button