لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

تفاوت فرش 700 شانه با فرش طرح 700 شانه

تفاوت فرش 700 شانه با فرش طرح 700 شانه

تفاوت فرش ها تنها در طرح و نقشه آن ها نبوده و با شانه و تراکم مختلفی عرضه می شوند. هرچه فرش شانه و تراکم بالاتری داشته باشد طرح و نقشه آن ظریف تر بوده و از نظر قیمتی نیز گران تر از دیگر محصولات خواهد بود. فرش 700 شانه انواع مختفی دارد از جمله فرش 700 شانه واقعی ،‌ فرش ماشینی 700 شانه تبدیلی و فرش ماشینی طرح 700 شانه . هر کدام از فرش ها با اینکه در اسمش 700 شانه ذکر شده اما قیمت متفاوتی دارد. در ادامه همراه قالی کاشان بمانید

معرفی فرش ماشینی طرح ۷۰۰

فرش ماشینی طرح ۷۰۰ درواقع همان فرش های ماشینی ۵۰۰ شانه می باشند. این فرش های ماشینی از لحاظ دوام و استحکام در حد مطلوبی قرار دارند و قیمت آن ها کمتر از فرش های ۷۰۰ شانه می باشد. نکته ای که درخصوص فرش های ماشینی طرح ۷۰۰ باید به خاطر داشت استفاده از ۸ رنگ در بافت آن ها است. تراکم بافتی فرش طرح ۷۰۰ پائین بوده و با تراکم ۱۰۰۰ عرضه می شوند. این فرش ها نسبت به فرش های ۷۰۰ شانه از کیفیت کمتری برخوردار هستند و بهترین گزینه برای استفاده در سالن های کنفرانس، راهرو، سالن سینما و مواردی از این قبیل به شمار می روند

اگر از کیفیت پائین این فرش ها صحبت می کنیم هرگز به این معنی نیست که جنس خوبی ندارند بلکه برعکس از مقاومت بالایی در مواردی همچون حرارت و یا شستشو داشته و حالت اولیه خود را به راحتی از دست نمی دهند.

فرش 700 شانه واقعی

فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه شباهت بسیار زیادی به فرش های دستبافت دارند و همین امر موجب شده طرفداران بسیاری داشته باشند. در حال حاضر فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه در سه دسته ۷۰۰ شانه واقعی، ۷۰۰ شانه تبدیلی و طرح ۷۰۰ بافته و روانه بازار می شوند که از لحاظ قیمتی تفاوت داشته و می توان با توجه به بودجه خود فرش مناسبی را خریداری نمود. وجود گره بیشتر در بافت فرش نشان دهنده فشردگی بیشتر آن بوده و ریشه ها با فاصله کمتری از یکدیگر قرار می گیرند که نرمی و لطافت الیاف نیز بیشتر خواهد بود.

دقت کنید که در پشت فرش ،‌ حتما 700 شانه نوشته شده باشد نه طرح 700 . حالا اگر میخواهید متوجه شوید که فرش 700 شانه اصل است یا نه به پشت فرش دقت کنید . شمارش گره در یک متر سخت است پس بهتر است که تعداد گره ها را در 10 سانتی متر بشمارید . یک فرش 700 شانه اصل در هر 10 سانتی متر ،‌ 70 گره دارد . اگر کمتر از این مقدار بود ،‌فرش تقلبی است و به صورت 500 شانه است.

فرق فرش 700 شانه با طرح 700 شانه

اگر بخواهید به طور کلی و خلاصه فرق فرش 700 شانه با طرح 700 شانه را بگوییم ،‌ تفاوت این دو نوع فرش در تعداد رنگ ،‌ شانه و تراکم و دستگاه بافندگی فرش ماشینی است . اگر به دبنال فرش ماشینی باکیفیت بالا و عمر طولانی هستید ،‌فرش 700 شانه واقعی و اصل را تهیه کنید و طبق روش هایی که ذکر شد مراقب باشید تا در دام کلاهبرداران نیفتید. اما اگر به دنبال فرش ماشینی ارزان قیمت و فرش ماشینی 700 شانه ارزان قیمت هستید ،‌ فرش نوع تبدیلی انتخابی مناسب خواهد.

خریدی آسان را با قالی کاشان تجربه کنید

فرش های ماشینی کاشان در فروشگاه قالی کاشان به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان قابل خرید است. خرید مستقیم از کارخانه در کنار ارسال رایگان فرش سبب شده قیمت فرش در مجموعه قالی کاشان ارزان تر از سایر فروشگاه ها باشد. از مزایای دیگر خرید اینترنتی فرش کودک کاشان دریاف ضمانت نامه 10 ساله کیفیت فرش است. از این رو خریداران در مورد کیفیت بالای فرش نیز دغدغه ای نخواهند داشت.

مجموعه قالی کاشان جدید ترین و خاص ترین طرح های فرش ماشینی را رنگ بندی های مدرن و امروزی به نمایش گذاشته است. طیف بسیار گسترده طرح های موجود در فروشگاه قالی کاشان هر نوع سیلقه ای را پوشش می دهد. از این رو انتخاب طرح فرش در این فروشگاه بسیار آسان تر است.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button