لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

جدیدترین مدل های فرش افشان مدرن برای دکوراسیون خلوت + عکس

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی طرح افشان مدرن

فرش های افشان یکی از زیبا ترین و پر فروش ترین فرش های زیبا در سال های اخیر است که بسیار پر طرفدار است. فرش های افشان با طراحی خاص و زیبایی که دارند توانسته اند مورد توجه مردم قرار بگیرند.فرش افشان مدرن نه تنها یک عنصر تزئینی زیبا است بلکه یک اثر هنری زیبا است که می تواند احساس اعتماد به نفس  بیشتری به خانه ببخشد. یکی از عواملی که سبب شده است مردم طرفدار فرش های افشان باشند  طرح های به کار رفته دراین فرش ها است. فرش های افشان بدون لچک و ترنج اند که عناصری مانند نقوش اسلیمی در هم تابیده و ترکیب آنها با گل های شاه عباسی یا گل های رز (گل فرنگ) سبب زیبایی هرچه بیشتر این فرش ها می شوند.  فرش های افشان مدرن به شما مجالی می دهد تا بتوانید به راحتی فرش خودتان را با سایز مورد نظرتان سفارش دهید و فضایی دلنشین را به وجود آورید.

دراین مقاله قصد داریم درباره فرش های افشان مدرن صحبت کنیم. به نظر شما چه فرش هایی را می توان در دسته مدرن افشان قرار داد؟ ما در این مقاله فرش های مدرن را از لحاظ طرح دسته بندی می کنیم و به توضیح آنها می پردازیم :

فرش های افشان طلاکوب

فرش افشان طلاکوب یکی از فرش های کلاسیک است که بسیار زیبا و خاص به نظرمی رسد. فرش های افشان طلاکوب در طرح ها و رنگ بندی های مختلف در فروشگاه فرش قالی کاشان موجود می باشد. که با نگاهی به آن می توانید شاهد تنوع بی نظیر این فرش ها باشید. رنگ بندی طلاکوب در فرش ها باعث جذابیت بیشتر فرش ها می شود و باعث جلب توجه می شود. فرش های طلاکوب افشان 1200 شانه یکی اززیباترین و متنوع ترین فرش ها است. این دسته از فرش 1200 شانه دارای تنوع بی نظیر از طرح و رنگ است و بخاطر بافت ظریفی  که دارد شباهت زیادی به فرش های دستباف گونه دارند. اگر به فرش های دستباف گونه علاقمند هستید ، پیشنهاد می کنم سری به گالری فرش 1500 شانه ما نیز بزنید و طرح های زیبا و ریز بافت را از نظر بگذرانید. اگر به دنبال خرید فرش دستباف گونه هستید پیشنهاد می کند قبل از خرید از ویژگی های فرش دستباف گونه مطلع شوید و بعد خریدتان را نهایی کنید.

فرش افشان وینتیج

امروزه فرش های با طراحی وینتیج طرفداران زیادی پیدا کرده اند. فرش های افشان با طراحی وینتیج به یک فرش خاص تر و زیبا تر تبدیل می شوند که می توان از این فرش ها در اتاق خواب یا پذیرایی های با سبک مدرن استفاده کرد و فضایی لوکس و جذاب را رقم زد. برخی معتقدند فرش وینتیج با طرح افشان فرش مدرن افشان است که این دسته بندی کاملا سلیقه ای است و از قاعده و قانون خاصی پیروی نمی کند. فرش های افشان وینتیج ممکن است در برخی از موارد با رنگ بندی طلاکوب نیز ترکیب شوند، این فرش همه چیز تمام هستند زیرا دارای طرح افشان ، وینتیج و رنگ بندی طلاکوب هستند که در ادامه این مقاله چند نمونه عکس این فرش ها را قرار داده ایم.

برای دیدن گالری فرش افشان کلیک کنید.

فرش های با کیفیت 

فرش های با کیفیت فرش هایی هستند ، با جنس نخ خاب اکریلیک که بهترین نخ در صنعت فرش به شمار می رود و به طبع فرش هایی که با الیاف اکریلیک بافته می شوند دارای قیمت بالاتری نیز هستند. اما این فرش ها بسیار مقاوم و با دوام اند به طوری که سال های سال می توانید از این فرش ها استفاده کنید بدون اینکه آسیبی به این فرش ها وارد شود.

مراقب کلاهبردارها باشید!!!!

برخی از افراد سودجو فرش های افشان مدرن با وزن های سبک تر که با نخ پلی استر بافته شده اند را به جای فرش با کیفیت اکریلیک به خریدار می فروشند. حتما قبل از خرید فرش به این نکات دقت داشته باشید.

مزایای خرید فرش از فروشگاه فرش کاشان

فروشگاه فرش کاشان یک سایت معتبر اینترنتی در حوضه فروش فرش می باشد. فروشگاه فرش کاشان دارای نماد سه نماد که شامل اعتماد اکترونیک از وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، عضو اتحایه کشوری کسب کارهای مجازی و نشان ملی ثبت است که نشان دهنده معتبر بودن سایت قالی کاشان است. فرش های طرح افشان مدرن در سایت قالی کاشان بسیار متنوع و زیبا هستند و در شانه و تراکم های مختلف بافته می شوند و در بازار فرش ماشینی به فروش می رسند. از آنجایی که فروشگاه فرش کاشان ، فرش را به صورت مستقیم و از درب کاخانه برای مشتری ارسال می کند باعث شده تا دست سودجویان از این خرید کوتاه شود و فرش با قیمت ارزان تری به فروش برسد.

10 مدل از فرش های پر فروش افشان مدرن در فروشگاه فرش کاشان

تا اینجا با فرش های افشان با طرح و رنگ های مختلف آن آشناشدیم در ادامه قصد داریم 10 مدل از جدید ترین فرش های افشان مدرن را از نظر بگذرانیم.

فرش طلاکوب وینتیج 700 شانه طرح افشان شاه عباسی – کاشان

فرش وینتیج 1200 شانه طرح افشان صدفی کاشان – گل برجسته

فرش وینتیج 1200 شانه طرح افشان شاه عباسی ابروباد کاشان – گل برجسته

فرش وینتیج 1200 شانه طرح افشان شاه عباسی زمینه نقره ای کاشان – گل برجسته

فرش وینتیج 1200 شانه طرح افشان شاه عباسی نقره ای حاشیه طلایی کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب وینتیج 1200 شانه طرح افشان شاه عباسی سنگ نقره ای کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب وینتیج 1200 شانه طرح افشان گل مرغ طلایی کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب وینتیج 1200 شانه طرح افشان گل مرغ ابروباد طلایی کاشان – گل برجسته

فرش وینتیج 1000 شانه طرح افشان باغ بهشت زمینه ذغالی کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب وینتیج 1200 شانه طرح افشان بهرنگ زمینه دودی کاشان – گل برجسته

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button