لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

خرید اینترنتی فرش و قالی 1200 شانه کاشان

فرش‌های مورد علاقه هر شهر

فرش یکی از قدیمی ترین صنایع دستی ایران به شمار می‌رود که امروزه با استفاده از تکنولوژی و صنعت به دو صورت دستباف و ماشینی بافته می‌شود. یکی از شهر های فعال در این زمینه که بیش از هفتاد درصد تولیدات فرش ماشینی در جهان را در اختیار دارد، شهر کاشان می‌باشد. به همین خاطر است که فرش کاشان نسبت به بقیه فرش ها معروف تر است و از بسیاری از کشور های اروپایی و آسیایی برای خرید عمده فرش ماشینی و دستباف به این شهر می‌آیند.

فرش کاشان البته از نوع ماشینی دارای تولید انبوه تری است و به همین دلیل معروف تر از فرش های دستباف این شهر است. حال میخواهیم در این مطلب شما مخاطبان گرامی را با چند تا از محصولات فرش ماشینی پرفروش در انواع فرش کاشان آشنا کنیم که حتما می‌تواند برای شما جالب و مفید باشد.

معرفی و بررسی چند محصول پر فروش فرش کاشان

بیشترین تعداد کارخانه های موجود فعال در زمینه فرش ماشینی در دو شهر کاشان و آران و بیدگل که در همسایگی یکدیگر قرار گرفته اند، تجمع دارند. این یعنی قطب تولید فرش ماشینی در ایران و حتی جهان این منطقه از ایران عزیزمان است. برخی از تولیدات این منطقه از بقیه معروف تر و محبوب تر هستند و این نشان دهنده این خواهد بود که مردم و مشتریان از چه فرش هایی بیشتر استقبال می‌کنند.

برخی از تولیدات پر فروش فرش ماشینی کاشان عبارتند از:

فرش 700 شانه کاشان

فرش 700 شانه ماشینی را می‌توان یکی از پرفروش ترین فرش ها دانست، چرا که هم دارای تولیدات زیادی است و هم تنوع بسیار بالایی دارد. همه اینها در کنار لطافت فرش و قیمت مناسب سبب شده است که فرش های ماشینی 700 شانه با تراکم های مختلف دارای محبوبیت ویژه ای در بین مردم باشند.

فرش ماشینی 700 شانه تراکم 2550 کاشان با ظرافت ویژه و با استفاده از بهترین نخ های موجود در صنعت نساجی بافته می‌شود و ضخامت خاب آن به چیزی در حدود 11 میلی متر خواهد رسید. این ضخامت بالا سبب شده است که وقتی شما روی این فرش ها راه می‌روید، بیشتر احساس نرمی و لطافت نسبت به سایر فرش ها به شما دست خواهد داد.

فرش 1200 شانه کاشان

یکی دیگر از فرش های سنتی که در رده پرفروش های فرش کاشان جای می‌گیرد، فرش 1200 شانه است. این فرش ماشینی با تراکم و تعداد شانه بسیار بالا بافته می‌شود و ظرافت و زیبایی خاصی دارد.

در واقع فرش 1200 شانه، معادل فرش های دستباف بالای 70 رج می‌باشند که این امر سبب شده است طرح هایی که در این فرش ها استفاده می‌شوند، همگی زیبا و جذاب باشند.

فرش 1200 شانه تراکم 3600 دارد و در ضخامتی در حدود 5 یا 6 میلی متر بافته می‌شود.

نکات مهم در هنگام خرید فرش 1200 شانه چیست؟

یکی از مهم ترین نکات در خرید فرش 1200 شانه و دیگر فرش ها توجه و دقت به نشان ثبت شده استاندارد و داشتن ضمانت معتبر محصول است. ازاین‌رو جهت خرید فرش حتماً کد استاندارد پایین آرم استاندارد را در سایت شرکت استاندارد استعلام بگیرید و از صحت آن اطمینان حاصل نمایید. همچنین از داشتن ضمانت محصول معتبر اطمینان حاصل نمایید. به طور معمول ضمانت فرش‌های ماشینی بین 36 ماه تا 5 سال است و در این مدت، فرش کیفیت خود را نشان می‌دهد. همچنین مسلم است که کیفیت فرش 1200 شانه صددرصد اکریلیک از فرش 1200 شانه پلی‌استر بسیار بیشتر است و قابل مقایسه نیست.

نخ خاب فرش 1200 شانه

نخ خاب در فرش بسیار حائز اهمیت است  به این دلیل که 70 تا 80 درصد از بافت فرش را نخ خاب تشکیل می دهد . نخ خاب مرغوب باید 100 % اکرلیک هیت ست شده باشد . هیت ست به معنی حرارت دادند توسط بخار به الیاف است که باعث بالا رفتن کیفیت فرش می شود .
نخ های هیت ست شده دارای ویژگی های منحصری به فردی است
هنگام شستشو به هیچ عنوان تغیر رنگ نمی دهند و رنگشان از بین نمی رود
در برابر نور مقاومت بالایی دارد
در برابر حرارت مقاوم است به صورتی که اگر حرارت بالایی روی فرش قرار بگیرد جا نمی ندازد
نخ های اکرلیک بوی نفت و پلاستیک نمی دهند .
به همین دلایل فرش بافت شده با الیاف مرغوب مانند اکرلیک قیمت بالاتری نسبت به فرش های بافت شده با الیاف مصنوعی دارند

خرید اینترنتی فرش و قالی 1200 شانه کاشان
خرید اینترنتی فرش و قالی 1200 شانه کاشان

فرش فانتزی کاشان

فرش فانتزی هم از دیگر تولیدات پر فروشی است که در بسیاری از خانه حداقل یک نوع آن یافت می‌شود. فرش های فانتزی به فرش هایی گفته می‌شود که دارای طرح و رنگ بندی خاصی نسبت به فرش های سنتی و کلاسیک هستند و به همین دلیل به آنها فرش مدرن هم گفته می‌شود. این فرش ها را معمولا در تعداد شانه پایین می‌بافند چرا که هم نرم باشد و هم اینکه به خاطر استفاده از طرح های ساده نیازی به تولید با تعداد شانه بالاتر نیست.

خرید اینترنتی محصولات پر فروش فرش کاشان

قالی کاشان در بسیاری از نمایشگاه ها در سطح این شهر و یا دیگر شهر ها به فروش می‌رسد، این امر نشان دهند وسعت بازاری است که در این زمینه وجود دارد. فرش کاشان البته دارای قیمت های مختلفی است که می‌توانددلایل زیادی داشته باشد که یکی از آنها حضور واسطه ها و دلال ها در لابه لای بازار این نوع فرش است.

اما به هر حال باید اعتراف کنیم که در برخی از شهر ها قیمت فرش ماشینی بسیار بالا است و همین امر سبب می‌شود که قدرت خرید مردم و مشتریانی که احتیاج به فرش دارند، کاهش یابد. اما ما قطعا برای شما یک پیشنهاد خواهیم داشت تا بتوانید از هر شهری که هستید فرش های کاشان را با قیمت پایین و به قیمت درب کارخانه تهیه کنید، چگونه؟

خرید اینترنتی فرش بهترین پیشنهادی است که می‌توانیم برای شما داشته باشیم. در خرید اینترنتی فرش ماشینی بدون اینکه نیاز باشد از خانه و یا شهر خود خارج شوید، به انواع فروشگاه ها و نمایشگاه هایی که محصولات خود را از کاشان ارائه می‌دهند، دسترسی داشته باشید و با همان قیمت کارخانه و بسیار پایین تر از قیمت های موجود در نمایشگاه های شهرتان، فرش ماشینی مورد نیاز خود را خریداری فرمایید.

مزایای خرید اینترنتی فرش که می‌توانید آن را تجربه کنید:

  • راحتی و آسایش در خرید
  • بدون نیاز به جابجایی
  • ارسال فرش به درب منزل بدون به زحمت انداختن شما
  • امکان مشاهده تنوع بسیار بالای فرش ها
  • امکان سفارش بافت طرح های دلخواه
  • خرید فرش با کیفیت بالا و ضمانت اصالت
  • خرید فرش زیر قیمت بازار
  • بدون خطر آلودگی به ویروس کرونا و یا آنفلوآنزا

همه این مواردی که با هم مشاهده کردیم، گوشه ای از مزایای خرید اینترنتی فرش بود که می‌توانید آن را تجربه کنید و لذت این خرید شیرین را ببرید.

البته فروشگاه های زیادی هستند که در این زمینه فعال هستند و طبیعتا نباید به هر کدام از آنها اعتماد کرد. توصیه ما مراجعه به فروشگاه اینترنتی قالی کاشان به آدرس — خواهد بود. این فروشگاه اینترنتی انواع محصولات پر فروش فرش کاشان را به صورت دسته بندی شده برای شما به نمایش گذاشته است و شما می‌توانید تجربه یک خرید اینترنتی موفقیت آمیز و لذت بخش را در این فروشگاه اینترنتی داشته باشید.

ضمن اینکه فروشگاه اینترنتی قالی کاشان دارای ارسال رایگان برای سفارشات فرش ماشینی است و به علاوه دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که نشان دهنده اعتبار این سایت در وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد.

برای تماس با قالی کاشان می‌توانید از راه های زیر اقدام فرمایید:

 آدرس: آران و بیدگل، بخش مرکزی، میدان شهیدان اربابی، خیابان ابتدای بلوار ۱ شهرک صنعتی، ساختمان مجتمع تجاری نور، واحد ۱۱۲ کدپستی: 8741711417

تلفن ثابت : ۰۳۱۵۴۷۵۰۰۰۳

مدیر فروش : 09130677797

واحد فروش : 09129337797

واحد پشتیبانی : 09101107797

فکس: ۰۳۱۵۴۷۳۷۷۹۷

ایمیل: info@ghaliekashan.com

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button