لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

راهنمای خرید فرش کودک!

راهنمای خرید فرش کودک!

برای خرید فرش اتاق کودک، لازم است که تمام نکات درباره انتخاب طرح و رنگ آن را بدانید؛ فرشی با اندازه‌ی مناسب در اتاق خواب باعث می‌شود اتاق برای کودک دلبند شما حس گرم‌تر و دنج‌تری داشته باشد.  در ادامه متن در قالی کاشان به بررسی این فرش های ماشینی پرداخته و ویژگی های اساسی یک فرش مناسب اتاق کودک خوب را بیان می کنیم.

فرش کودک ، بافت نرم و لطیف

یکی از مهم ترین ویژگی های یک فرش مناسب برای اتاق کودک، بافت و ضخامت آن است که باید نرم و لطیف باشد. فرش اتاق کودک باید ضخیم باشد و بافت نرم آن به راحتی احساس شود. این ویژگی در فرش عروسکی و کودکانه کاشان لحاظ شده است. از آنجایی که کودکان علاقه زیادی به نشستن ندارند، فرش اتاق کودک باید فضای مناسبی را برای بازی کودکان فراهم کند. 

فرش فریز هیت ست به دلیل استفاده از نخ های ضخیم و در عین حال نرم و همچنین ارتفاع مناسب نخ از کیفیت و شرایط مناسبی برای تولید فرش کودک برخوردار است. فرش 700 شانه کاشان به ضخامت زیاد و بلندش در بین فرش های ماشینی معروف است. ضخامت فرش 700 شانه حدود 10 میلی متر است. فرش کودک 700 شانه کاشان به اصطلاح پاخور بسیار مناسبی نیز دارد.

فرش مخصوص کودک چیست ؟

سلامت کودک یکی از مسائل مهم در زندگی کودک است که برای والدین بسیار مهم است. اما این سلامتی در انتخاب فرش نیز مهم است. فرش مخصوص کودک فرشی است که دارای الیاف و طرح و رنگ مناسب برای کودک باشد و بتواند از بروز بیماری و حساسیت در کودک جلوگیری کند.همانطور که می دانید ممکن است پرز فرش وارد ریه کودک شود و باعث ایجاد حساسیت و آسیب به کودک شود. فرش هایی با الیاف نامناسب برای سلامت کودک خطرناک است.
آلودگی روی فرش یا مواد غذایی و موهای روی فرش ممکن است وارد دهان کودک شود و به او آسیب برساند. پس برای جلوگیری از آسیب به کودک حتما کیفیت الیاف فرش و جنس آن را از فروشنده بپرسید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

فرش کودک سبک و نرم و قابل شستشو است و در صورت لکه و کثیفی به راحتی تمیز می شود. در این فرش ها از الیاف پلی پروپیلن استفاده شده است. نخ به کار رفته در آن ها Freeze Heat Set می باشد که ضد حساسیت بوده و در هنگام پا گذاشتن به هیچ عنوان پف نمی کند و می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از فرش فانتزی در اتاق خواب کودک استفاده کنید.

رنگ فرش اتاق کودک

وقتی می خواهید یک فرش زیبا برای اتاق کودکتان بخرید تا دکوراسیون اتاق او را شیک کنید; باید به ترکیب رنگ لوازم اتاق او توجه کنید. اگر تزئینات او تیره است; اتاق هم خیلی بزرگ نیست. باید رنگ فرش را نسبتاً روشن و خنثی انتخاب کنید. به این ترتیب فضای بصری اتاق کودک زیاد شلوغ نخواهد شد. از طرفی برخی از رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون اتاق کودک روشن هستند. به عنوان مثال، سفید یا آبی روشن؛ در انتخاب فرش برای چنین اتاق هایی باید فرشی با طرح و رنگی متناسب با این تم روشن خریداری کرد.

خریدی آسان را با قالی کاشان تجربه کنید

برای خرید فرش کودک کاشان با بهترین کیفیت و قیمت ارزان فروشگاه قالی کاشان بهترین گزینه خواهد بود. فرش های ماشینی کاشان در فروشگاه قالی کاشان به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان قابل خرید است. خرید مستقیم از کارخانه در کنار ارسال رایگان فرش سبب شده قیمت فرش در مجموعه قالی کاشان ارزان تر از سایر فروشگاه ها باشد. از مزایای دیگر خرید اینترنتی فرش کودک کاشان دریاف ضمانت نامه 10 ساله کیفیت فرش است. از این رو خریداران در مورد کیفیت بالای فرش نیز دغدغه ای نخواهند داشت.

مجموعه قالی کاشان جدید ترین و خاص ترین طرح های فرش ماشینی را رنگ بندی های مدرن و امروزی به نمایش گذاشته است. طیف بسیار گسترده طرح های موجود در فروشگاه قالی کاشان هر نوع سیلقه ای را پوشش می دهد. از این رو انتخاب طرح فرش در این فروشگاه بسیار آسان تر است.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button