لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

رنگ فرش‌ مناسب برای دکوراسیون مدرن و شیک

قیمت خرید فرش فروش فرش مدرن و فانتزی قالی کاشان رنگ فرش متناسب با دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مدرن یکی از رویکردهای مدرن برای ایجاد زیبایی و استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های جدید در فضای داخلی است. در این رویکرد، رنگ‌ ها و طرح‌ ها برای ایجاد یک فضای منحصر به فرد و زیبا بسیار مهم هستند. انتخاب رنگ فرش نیز جزء اصلی دکوراسیون مدرن است که به تناسب با همراهی با سایر عناصر دکوراسیون باید انجام شود. در این مقاله، به بررسی انواع رنگ فرش‌های مناسب برای دکوراسیون مدرن خواهیم پرداخت.

از آنجایی که فرش های مدرن و فانتزی به گونه ای طراحی می شوند که دارای رنگ های خنثی هستند. می توانند به راحتی با هر دکوراسیونی به سرعت هماهنگ شده و فضایی شیک و جذاب را به وجود آورند. این فرش ها اغلب ساده و بدون طرح اند به همین دلیل تمیز کردن آنها به سهولت صورت می گیرد و کثیفی لا به لای طرح های پر هیاهو پنهان نمی شود. در ادامه چند نمونه از رنگ های پر کاربرد فرش ماشینی مدرن را معرفی می کنیم.

رنگ‌های مشکی و طوسی 

استفاده از فرش بدون الگو و در رنگ‌های ساده مانند مشکی و خاکستری می‌تواند یک انتخاب عالی برای تم دکوراسیون مدرن باشد. این رنگ‌ها به طرح‌های ساده و مینیمالیستی شناخته می‌شوند که یکی از ویژگی‌های مهم دکوراسیون مدرن است. علاوه بر این، انتخاب فرش‌های ساده می‌تواند به برجسته شدن سایر عناصر دکوراسیونی مانند مبلمان و دیوارها کمک کند. اغلب رنگ های فرش مدرن مشکی یا ترکیبی از رنگ های مشکی با دیگر رنگ ها است. که پر فروش ترین آنها فرش طوسی مدرن است که در سال های اخیر بسیار پر فروش شده است.

برای دیدن گالری فرش طوسی قالی کاشان کلیک کنید.

رنگ‌های زنده و جذاب

در برخی از تم های دکوراسیون مدرن، استفاده از رنگ‌های زنده و جذاب می‌تواند منجر به ایجاد فضای پرانرژی و جوان‌ پسند شود. در این حالت، انتخاب فرش‌های با طرح‌های زنده‌ وار و در رنگ‌های مشکی، قرمز، نارنجی و یا آبی روشن می‌تواند مناسب باشد. اما توجه کنید که استفاده از این رنگ‌ ها باید با دقت انجام شود تا جوانب و محدودیت‌ های فضای داخلی در نظر گرفته شود. برخی بر این باورند که رنگ های زنده و جذاب می توانند در روحیه افراد خانه به صورت مثبت تاثیر گذار باشند و فضایی شیک و شاد را به وجود آورند.

رنگ‌های طبیعی

استفاده از رنگ‌ های طبیعی نیز در دکوراسیون مدرن خیلی محبوب است. انتخاب فرش‌های با طرح‌ های گرم و مثل ، قهوه‌ ای ، نسکافه ای  نارنجی ملایم می‌تواند به ایجاد احساس آرامش و طبیعت در فضای داخلی کمک کند. این رنگ‌ها به خوبی با مبلمان چوبی یا کف پوش های چوبی هماهنگ می‌شوند و به فضای داخلی یک حس طبیعی و آرامش بخش می‌دهند. این رنگ های فرش مدرن به طور جالب و خیره کننده ای می توانند صمیمیت را به خانه شما هدیه دهند.

انتخاب رنگ فرش برای دکوراسیون مدرن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. استفاده از رنگ‌های ساده و یا رنگ‌های زنده و جذاب ممکن است به فضای داخلی جلوه و زندگی بیشتری بدهد. به علاوه، استفاده از رنگ‌های طبیعی نیز می‌تواند به ایجاد حس آرامش و طبیعت کمک کند. در نهایت، برای انتخاب رنگ فرش، باید به تناسب با عناصر دیگر دکوراسیون دقت کنید و از هماهنگی مناسب بین رنگ‌ها و طرح‌ها اطمینان حاصل کنید.  فرش های بدون طرح وینتیج مدرن یکی دیگر از فرش هایی است که ممکن است با رنگ های گفته شده تلفیق ، و طرح و رنگی زیبا و جذاب را رقم بزنند. فرش وینتیج با طراحی خاص و جذابی که دارد امروزه توانسته در بازار فرش ماشینی در رده بالایی قرار بگیرد.

مزیت فرش های مدرن و فانتزی

فرش های مدرن و فانتزی از لحاظ طرح و رنگ بسیار متنوع هستند. که این ویژگی یکی از بارز ترین ویژگی هایی است که این فرش ها را شامل می شود که شما می توانید با مراجعه به فروشگاه فرش قالی کاشان شاهد تنوع بی نظیر طرح ها و رنگ های فرش مدرن و فانتزی باشید.

جنس این فرش ها پلی استر است که سبب شده تا این فرش ها آنتی باکتریال ، بدون حساسیت و پرزدهی باشند. این فرش ها هدیه ای مناسب برای افرادی هستند که حساسیت پوستی دارند و پرزفرش موجب آزار آنها می شود.

یکی از دغدغه های بزرگ مردم در خرید فرش ماشینی شستشوی آن است. این فرش ها با کیفیت بالا و آخرین تکنولوژی بافته می شوند. فرش های مدرن و فانتزی سبک وزن هستند و به راحتی جابجا و شستشو می شوند.

مزیت خرید از فروشگاه فرش قالی کاشان

برای اینکه از خرید خود در قالی کاشان راضی باشید، باید به چند نکته توجه کنید:

از آنجاییی که فروشگاه فرش قالی کاشان به طور مستقیم از درب کارخانه فرش را به صورت رایگان برای شما ارسال می کند. دست هرگونه واسطه ای در خرید شما کوتاه می شود و فرش با قیمت ارزان تری به دست شما می رسد .برای اینکه فرش ماشینی خود را با اندازه مناسب خریداری کنید، باید ابتدا محل استفاده از آن را مشخص کنید. مثلا برای اتاق پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه، راهرو و … اندازه‌های مختلفی از فرش ماشینی موجود است. برای انتخاب سایز مناسب، باید ابعاد فضای مورد نظر خود را اندازه بگیرید و با ابعاد استاندارد فرش ماشینی که در سایت معرفی شده است مقایسه کنید. اما نگران نباشید در همه این مراحل کارشناسان ما با شما همراه می شوند تا شما بتوانید با خیال راحت فرشی را خریداری کنید که از آن راضی هستید و با دکوراسیون خانه شما هماهنگ است. فقط کافی است از طریق شماره تلفن فرش با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button