لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش افشان طوسی زیباترین و جدیدترین طرح فرش که تا به حال دیده اید

فروش فرش ماشینی فرش افشان طوسی قالی کاشان

فرش افشان طوسی یکی از مدل های پرفروش ایرانی مدرن و اصیل است که برخلاف فرش های کلاسیک ، فاقد لچک و ترنج هست. فرش طرح افشان یکی از طرح های پر کاربرد امروزی است که طرفداران خاص خود را دارد. فرش های افشان برای مکان های کوچک و شلوغ مناسب است زیرا طراحی این فرش به گونه ای نیست که موجب شلوغی بیش از حد و سردرگمی شود. فرش های افشان به طور یکنواختی گل های مختلف را در سطح زمین پهن می کنند.

همانطور که می دانید فرش های افشان بدون ترنج اند و به همین دلیل ساده تر و خلوت تر به نظر می رسند. نبود طرح بزرگ در بخش مرکزی فرش سبب شده تا یکدستی و پیوستگی در کل فرش حفظ شود.

انواع فرش افشان

فرش طرح افشان دارای طرفداران بسیاری در بین خریداران فرش های ماشینی و دستباف است. در ادامه با ویژگی های این طرح فرش پر طرفدار و زیبا آشنا می شویم.

فرش افشان بدون لچک و ترنج

اکثر فرش های افشان بدون لچک و ترنج هستند به همین دلیل خلوت اند. و همین امر سبب شده افراد طرفدار دکوراسیون های مدرن بیشتر به این فرش ها روی بیاورند.

فرش افشان با لچک یا ترنج کوچک

اما همیشه فرش های افشان بدون لچک و ترنج نیستند. برخی از فرش هایی که دارای ترنج کوچک هستند را هم می توان در دسته بندی فرش های افشان قرار داد. علاوه بر این که لچک های کوچک در چهار گوشه فرش برخی اوقات در نقشه و طرح افشان به چشم می خورند.

طرح های به کار رفته در فرش افشان

هیچ چیز نمی تواند فرش های افشان را محدود کند. فرش های افشان اغلب  دارای گل های ختایی ، شاه عباسی یا گل فرنگ اند که با نقوش اسلیمی پیچ در پیچ به یکدیگر پیوند خورده اند. این طرح ها در فرش 1200 شانه بسیار ظریف و ریز بافت هستند که زیبایی بی نظیری را دارا هستند.

فرش افشان برای چه دکوراسیون هایی مناسب است؟

فرش های افشان از آنجایی که تحولی بی نظیر را در نقشه فرش ایجاد کرده اند ، باعث شده اند تا فضای خانه خلوت تر ، بزرگ تر و جا دار تر نمایش داده شود. فرش های افشان برای آپارتمان های کوچک که فضای کمتری دارند گزینه مناسبی است.

فرش افشان طوسی

از آنجایی که فرش های افشان نسبت به دیگر فرش ها متفاوت است هیچگاه از دیدن این فرش خسته نخواهید شد.

فرش افشان طوسی چون دارای رنگ تیره ای است لکه و آلودگی به وضوح روی این فرش نمایان نمی شود. رنگ طوسی در زمینه فرش ، دارای تنوع هایی از قبیل فرش سیلور یا نقره ای و فرش دودی است. علاوه بر این که در رنگ بندی های کلاسیک ، فرش فیلی هم رنگ بندی مشابه فرش طوسی دارد.

این فرش های ماشینی فاقد طرح های پیچیده و درهم هستند به همین دلیل تمیز کردن این فرش ها بسیار راحت است و آلودگی در گل ها یا طرح های این فرش پنهان نمی شود.

فرش افشان طوسی در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک

فرش های ماشینی افشان با رنگ بندی طوسی یکی از دسته فرش های پر طرفداری است که در بازار فرش زیاد به چشم می خورد. از آنجایی که رنگ فرش طوسی یک رنگ خنثی و جذاب است که به راحتی با دکوراسیون های مدرن هماهنگ می شود و می تواند فضایی آرام را رقم بزند. فرش افشان طوسی با توجه به طرح و رنگ که دارد برای خانه های شلوغ و پر از اثاثیه مناسب است چرا که این فرش ها شلوغ بودن فضا را بیشتر نمی کنند.

دکوراسیون های مدرن اغلب ساده اند و با کمترین وسایل چیده می شوند. اگر پذیرایی با سبک مدرن دارید و به فرش نیاز دارید که به بیشترین همخوانی را با دکوراسیون شما داشته باشد پیشنهاد ما فرش افشان طوسی است.

فرش های افشان طوسی بسیار زیبا و متنوع در شانه و تراکم های مختلف هستند که در فروشگاه فرش می توانید آنها را مشاهده کنید.

فرش های افشان طوسی طلاکوب در دکوراسیون

فرش یکی از اجزای مهم و تاثیر گذار در چیدمان خانه است. طرح و رنگ هر فرش می تواند احساسات متفاوتی را به بیننده القا کند. پس در انتخاب نوع فرش و ارتباط آن با فضای منزل دقت کنید تا فرشی که خریداری می کنید همان فرش متناسب با دکوراسیون شما باشد.

فرش های طرح افشان طلاکوب از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و جلوه ای زیباتر از فرش افشان ساده دارد. فرش طلاکوب می تواند همانند تکه ای جواهر در کنج خانه شما بدرخشد و جلب توجه کند. این فرش های ماشینی طوسی طلاکوب را می توان در دکوراسیون کلاسیک یا مدرن مورد استفاده قرار داد.

فرش طلاکوب افشان با زمینه طوسی را می توان با مبلمان سلطنتی با تاج طلایی در دکوراسیون های کلاسیک ست کنید و نمایی شاهانه و بی نظیر را در خانه خلق کنید.

فرش های افشان طوسی ساده را نیز می توان در دکوراسیون هایی با سبک مدرن پهن کرد و از فضای ایجاد شده لذت برد.

مزیت خرید فرش از فروشگاه فرش قالی کاشان

فرش های افشان طوسی فرشی زیبا و منحصر به فرد است که افراد میل بیشتری به خرید این فرش ها دارند. قطعا تر کیب رنگ های مختلف در دکوراسیون منزل شما نیازمند سلیقه شخصی است. ما در این مقاله سعی داشتیم شما را با فرش های افشان طوسی بیشتر آشنا کنیم.

خرید فرش از فروشگاه فرش قالی کاشان دارای مزایایی است ، اولین مزیت خرید از درب کارخانه است که همین امر موجب می شود قیمت فرش که در فاکتور مشتری خورده می شود نسبت به سایر رقبا ارزان تر باشد. دومین مزیت ضمانت نامه مرجوعی است که اگر پس از تحویل فرش متوجه مشکلی در فرش شدید می توانید آن را مرجوع نمایید و آخرین و مهم ترین مزیت خرید از فروشگاه فرش کاشان برای رفاه حال شما مشتری گرامی ارسال رایگان است.

10 مدل فرش افشان طوسی به همراه عکس

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، فرش افشان طوسی دارای مزایای زیادی است که آن را به گزینه مناسبی برای خرید فرش تبدیل می کند. در ادامه قصد داریم 10 مورد از زیباترین و جدید ترین طرح فرش افشان طوسی را از نظر بگذرانیم.

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح بهشت زمینه طوسی ( متالیک ) کاشان – گل برجسته

فرش 700 شانه طرح آناشید زمینه طوسی (متالیک) کاشان

فرش 700 شانه طرح زرنگار زمینه طوسی کاشان

فرش طلاکوب 1500 شانه طرح اسلیمی زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

فرش 700 شانه طرح گل آرا زمینه طوسی کاشان

فرش طلاکوب 700 شانه طرح نورا زمینه طوسی

فرش طلاکوب 1500 شانه طرح زراسا زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 700 شانه طرح افشان زمینه طوسی کاشان

فرش 1200 شانه طرح زریسان زمینه طوسی کاشان

فرش طلاکوب 1500 شانه طرح زرافشان زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button