لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش خلوت یا شلوغ؟

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش طلاکوب ماشینی خلوت فرش ماشینی شلوغ زمینه روناسی گل برجسته

فرش های با طرح خلوت دارای جذابیت خاصی هستند.  این نوع فرش ها با طرح های ساده و آرامش بخش ، معمولا در فضاهایی که به آرامش و استراحت نیاز داریم ، مناسب هستند. اغلب فرش های با طرح های خلوت فرش هایی هستند که با کمترین رنگ بندی طراحی شده و در بازار فرش ماشینی به فروش می رسد.

بسته به هر سلیقه و نظری فرش خلوت متفاوت است در ادامه قصد داریم چند نمونه از آنها را معرفی کنیم. انتخاب بین فرش های شلوغ و خلوت ، بستگی به سلیقه شخص شما و شرایط فضایی خانه شما دارد. هر دو نوع فرش می توانند جلوه ی زیبایی به منزل شما بدهند ، اما انتخاب نهایی باید با توجه به سلیقه و نیاز شما باشد. اما سوال اینجاست کدام فرش را انتخاب کنیم؟

فرش خلوت یا شلوغ؟

فرش های با طرح شلوغ  اغلب طرح های پرکار با جزئیات زیاد است که معمولا در فضاهای بزرگ ، سالن های پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر فضای اتاق پذیرایی شما بزرگ است و دوست دارید از فرش های پر نقش و نگار استفاده کنید می توانید از این فرش ها استفاده کنید.

برای دیدن گالری فرش شلوغ کلیک کنید.

فرش های خلوت اغلب فرش های دارای طرح های ساده بوده و می تواند آرامش را به خانه شما هدیه کند. این فرش ها معمولا در فضا های شلوغ با اثاثیه های زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین فرش های با طرح های ساده و خلوت بیشتر برای فضاهای کوچک مثل آپارتمان های با وسعت کم مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از فرش های شلوغ یا خلوت در دکوراسیون منازل یکی از مهم ترین عوامل چیدمان به شمار می آید چرا که انتخاب طرح فرش در روحیه افراد خانه تاثیر گذار بوده است. اگر در خانه های کوچک از فرش های شلوغ استفاده کنید خانه ، دلگیر تر و خسته کننده تر به نظر می رسد ضمن اینکه افراد خانه دچار گیجی و سردر گمی در کار های روزانه خود خواهند شد. فرش های با طرح خلوت از شلوغ شدن فضای خانه جلوگیری می کند و به همین دلیل آرامش بیشتری در خانه حکم فرما خواهد بود. 

طرح های فرش های خلوت 

فرش های زیادی با طراحی های خلوت در فروشگاه فرش کاشان وجود دارد که در ادامه با چند طرح آن آشنا می شویم.

فرش طرح افشان 

برخس بر این باور اند که فرش های طرح افشان از آنجایی که فاقد ترنج یا حتی لچک هستند بسیار ساده تر از فرش های با ترنج به نظر می رسند . فرش طرح افشان یکی از متنوع ترین طرح فرش های موجود در فروشگاه فرش قالی کاشان است. اگر به دنبال فرش های خلوت و شیک برای اتاق پذیرایی خانه هستید ، بد نیست به گالری فرش طرح افشان ما سر بزنید و از رنگ بندی های این فرش ها دیدن فرمایید.

فرش های مدرن و فانتزی 

فرش های مدرن و فانتزی اغلب دارای طرح های ساده و هندسی و با رنگ بندی های خنثی هستند که باعث می شود جذابیت این گونه فرش ها بیشتر شود. اگر به دنبال فرش های ارزان قیمت و خلوت برای اتاق خواب یا پذیرایی هستید ، ما فرش مدرن و فانتزی را به شما معرفی می کنیم. این فرش ها با طرح های ساده برای دکوراسیون های مدرن و مینیمال مناسب بوده و می تواند فضایی شیک و اروپایی را در خانه شما به وجود آورد.

اگر در اتاقی که قصد دارید در آن فرش پهن کنید ، اسباب و اثاثیه زیادی وجود دارد ، استفاده از فرش یک فرش مدرن با طرح های ساده و خلوت می تواند به افزایش آرامش محیط کمک زیادی بکند.

برای دیدن کلکسیون فرش خلوت کلک کنید.

مزایای خرید فرش از فرشگاه فرش کاشان

خرید آنلاین فرش از فروشگاه فرش قالی کاشان به شما کمک می کند تا شما بتوانید زمان کمتری را صرف خرید فرش کنید. علاوه بر کاهش زمان مزیت های دیگر نیز وجود دارد فروشگاه های آنلاین فرش دارای تنوع بیشتری از نظر طرح ، رنگ و قیمت را دارا هستند و شما می توانید مدل های مختلف فرش را در فروشگاه با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین شما می توانید از تجربیات دیگر مشتریان که از فروشگاه فرش قالی کاشان خرید کرده اند استفاده کنید. شما می توانید قبل از خرید فرش مورد نظر خود تجربیات دیگران را مطالعه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

همچنین شما می توانید بعد از انتخاب طرح از طریق شماره تماس قالی کاشان با کارشناسان مجموعه ما ارتباط برقرار کرده و از مشاوره رایگان بهرمند شوید. کارشناسان ما همه روزه به جز روز های تعطیل در حال پاسخ دهی به سوالات شما می باشند تا شما خریدار محترم از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button