لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش سرمه ای در دکوراسیون و آپارتمان های کوچک

قیمت خرید فرش فروش فرش ماشینی سرمه ای در آپارتمان های کوچک فرش 700 شانه اطلس سرمه ای

فرش سرمه ای رنگی شیک و قاطعانه است که نگاه به آن اصالت ، قدرت وثبات را به بیننده القا می کند.  تصور کنید که در فضایی با دکوراسیون ی که یک یا چند وسیله آن به رنگ سرمه ای است قرار دارید. قطعا می توانید حتی با فکر کردن به آن به اصالت و زیبایی این دکوراسیون پی برید. اما چگونه می توانیم فرش سرمه ای را در آپارتمان استفاده کنیم به گونه ای که فضای خانه دلگیر به نظر نرسد؟ چه  نکاتی را باید در  در انتخاب و چیدمان فرش سرمه ای برای آپارتمان رعایت کنیم؟ در این مقاله قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم  و شما را با اصول و ایده هایی برای دکوراسیون چیدمان دکوراسیون با فرش سرمه ای آشنا کنیم.

یکی از مشکلات اغلب خانواده های بچه دار که در آپارتمان زندگی می کنند ، کثیفی فرش است. اگر از این دسته از خانواده ها هستید در ادامه با ما همراه باشید تا درباره انتخاب فرش مناسب برای آپارتمان اطلاعاتی به دست آورید. خانواده هایی که در آپارتمان زندگی می کنند اغلب برای کمبود فضا در خانه رنج می برند و بیشتر تمایل دارند تا از حداقل وسایل استفاده کنند تا خانه شلوغ به نظر نرسد. اما هرچقدر هم که وسایل اضافه را از دکوراسیون حذف کنید ممکن است باز هم فضا شلوغ به نظر برسد. ما پیشنهاد می کنیم تا از فرش هایی استفاده کنید که باعث جلوگیری از شلوغی و سردرگمی در فضای خانه شود. اما چگونه ؟ چه فرشی می تواند از شلوغی در آپارتمان جلوگیری کند؟

اما مشکل دوم برای افرادی که در آپارتمان زندگی می کنند ، دلگیر بودن فضا است. اغلب افراد از تاریک بودن و دلگیر بودن فضای آپارتمان شکایت دارند. پیشنهاد ما به این دسته از افراد ، استفاده از فرش های با رنگ بندی روشن مثل فرش کرم یا سفید است. اما فرش های کرم یا سفید مشکلاتی دارند که یکی از مهم ترین مشکلات آنها زود کثیف شدن این گونه فرش ها است. پس راه چاره چیست؟ فرش های با رنگ روشن به سرعت کثیف می شوند و فرش های تیره یا چرک تاب  مثل فرش سرمه ای هم فضای آپارتمان را تاریک نشان می دهند. راهکار چیست؟  با ما همراه باشید به شما بگوییم چه فرشی را برای آپارتمان انتخاب کنید که نه فضا را دلگیر کند و نه به سرعت کثیف شود.

استفاده از فرش سرمه ای در آپارتمان

با ما همراه باشید تا برای چیدمان دکوراسیون آپارتمان های کوچک با فرش سرمه ای از نکات زیر استفاده کنید.

اگر دوست دارید فرش های شما به سرعت کثیف نشوند باید از فرش های تیره و چرک تاب استفاده کنید .اما توجه داشته باشید باید فرشی را که انتخاب می کنید تیرگی کمتری داشته باشد ، این بدان معنا است که فرش تیره ای که برای آپارتمان استفاده می کنید دارای رنگ های شاد باشد.  برای مثال می توان گفت فرش سرمه ای با گل های رنگی و شاد می تواند انتخاب دقیق و مناسبی برای آپارتمان های کوچک وکم نور باشد. زیرا گل های رنگی در فرش می توانند از تیرگی فرش کاسته و فضای خانه را جذاب تر جلوه دهند.

استفاده از فرش های طرح افشان بخاطر گل های پراکند و طراحی خاص که فاقد لچک و ترنج است می تواند فضای خانه را بزرگتر نشان دهد. فرش طرح افشان جز طرح های فرش خلوت محسوب می شود و از شلوغی زیاد در چیدمان و فضای خانه جلوگیری می کند. حال در نظر بگیرید فرش طرح افشان مورد نظر شما دارای گل های شاد و زنده با رنگ بندی شاد باشد. ما به شما این اطمینان را می دهیم که فرش های با این ویژگی خانه شما را شلوغ نمی کنند بلکه چرک تاب هم هستند و به سرعت کثیف نمی شوند.

برای دیدن طرح های بیشتر از فرش سرمه ای کلیک کنید.

در این بین اگر باز هم  به نظر شما فضای خانه تاریک و دلگیر است می توانید از رنگ های روشن و خنثی برای دیوار ، مبلمان ، پرده و لوازم دیگر استفاده کنید تا فضای خانه را بزرگتر و روشن تر نشان دهید. 

اگر سبک دکوراسیون آپارتمان شما مدرن است می توانید با استفاده از فرش های کوچک و ساده و برای پوشش کف اتاق خواب یا آشپزخانه استفاده کنید تا فضای خانه را شلوغ تر نشان ندهد. فرش های بدون طرح و ساده مثل فرش مدرن و فانتزی بهترین انتخاب برای این مکان ها است. فرش مدرن ، فرش هایی هستند که دارای طرح های هندسی یا خط خطی با زمینه تک رنگ هستند. این فرش ها چون فاقد طرح های شلوغ با رنگ بندی های متفاوت هستند می توانند فضا را خلوت تر نشان دهند. اغلب این فرش ها برای دکوراسیون های ساده و مینیمال مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر رنگ غالب دکوراسیون آپارتمان شما سرمه ای است ، پیشنهاد می کنیم از آینه های بزرگ و نورپردازی مناسب برای ایجاد اثر  عمق و جلوه در فضا استفاده کنید. آینه ها را می توانید روی دیوار یا میز قرار دهید. دقت داشته باشید که آینه های قدی و ایستاده برای آپارتمان مناسب نیستند زیرا باعث شلوغ شدن بیش از حد فضا می شوند.

مزایای خرید فرش سرمه ای از فروشگاه فرش قالی کاشان

فروشگاه فرش کاشان یکی از معتبرترین فروشگاه های فرش انلاین است که دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت  معدن و تجارت ، نشان ملی ثبت و عضو اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی است که با کلیک روی هریک از این نماد ها می توانید از معتبر بودن آن مطمئن شوید. اطمینان داشته باشید که فرشی را که از فروشگاه فرش کاشان خریداری می کنید ، فرش با کیفیت بوده و می تواند سالیان سال زینت بخش خانه شما باشد. 

در نظر داشته باشید که فروشگاه فرش قالی کاشان فرش را به صورت مستقیم و از درب کارخانه برای شما ارسال می کند و دست هیچگونه واسطه ای در خرید شما دخیل نخواهد بود. در نتیجه فرش با قیمت کارخانه و ارزان تر برای شما محاسبه شده و به صورت رایگان برای شما ارسال می کند 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button