لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش سرمه ای و راه های مختلف ترکیب آن با رنگ های دیگر در دکوراسیون

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی سرمه ای و ترکیب آن با دیگر رنگ ها

فرش سرمه ای یکی از رنگ های محبوب فرش و مورد پسند بسیاری از افراد است. این رنگ با ترکیب آبی و بنفش ، یک حس آرامش ، شکوه و اعتماد به نفس را به انسان منتقل می کند. فرش سرمه ای در شانه و تراکم های مختلف در با طرح و نقشه های مختلف تولید می شود که هر کدام از انها خصوصیت و جذابیت مخصوص به خود را دارند. این رنگ باعث می شود فضای خانه شما آرام  و دلنشین به نظر برسد. اما امروزه همه به دنبال خرید وسایلی هستند که با آن بتوانند فضایی شیک و زیبا را در خانه به وجود بیاورند.اما چگونه می توان فرش سرمه ای را با دیگر رنگ ها ترکیب کنید تا هارمونی زیبا و جذاب ایجاد کنید؟

در این مقاله به شما چند راهکار مختلف برای انتخاب رنگ های مناسب برای فرش سرمه ای معرفی می کنیم . امیدواریم با خواندن این مقاله بتوانید از فرش سرمه ای خود به بهترین شکل ممکن در دکوراسیون خود استفاده کنید و خانه خود را زیبا تر و شکیل تر جلوه دهید. در ادامه قصد داریم به یکی از سوالاتی که بعد از خرید فرش سرمه ای پیش می آید پاسخ دهیم.

چگونه فرش سرمه ای را با رنگ های دیگر ست کنیم؟

اگر فرشی که خریداری کرده اید سرمه ای تیره هست و به مشکی متمایل است ، می توانید فرشتان را با رنگ های خنثی مانند طوسی ، طوسی ، یا بژ ترکیب کنید. ترکیب فرش سرمه ای با این رنگ ها باعث می شود تا فرش بیشتر به چشم بیاید و بهتر دیده شود.

اما اگر فرشی که خریداری کرده اید به آبی کاربنی یا روشن تر متمایل است ، می توانید در چیدمان خانه از رنگ های متضاد گرم مثل رنگ های نارنجی ، زرد ، طلایی استفاده کنید که همخوانی زیادی با رنگ سرمه ای دارند. این رنگ ها باعث می شوند که فرش جذابیت بیشتری پیدا کند و فضا مدرن تر به نظر برسد. ترکیب فرش سرمه ای با این رنگ ها می تواند انتخابی دقیق و درست برای ایجاد فضایی گرم و صمیم باشد.

در نظر داشته باشید اگر می خواهید فرش سرمه ای را با رنگ های سرد مانند آبی ، بنفش یا صورتی ست کنید استفاده از یک رنگ گرم برای ایجاد احساس خوب و صمیمی در فضا الزامی است. در غیر این صورت باعث می شود شما فضای داخلی خانه شما سرد و یکدست باشد.

در نظر داشته باشید فرش های سرمه ای زیادی با رنگ های طلاکوب وجود دارند که بسیار شیک و زیبا بوده و می توانند خانه را زیبا تر جلوه دهند. اگر دوست دارید خانه ای شیک و لوکس داشته باشید پیشنهاد می کنیم از فرش های طلاکوب با این رنگ بندی استفاده کنید. زیرا رنگ بندی طلاکوب در این فرش ها باعث شده تا فرش های با این رنگ مانند قطعه ای جواتهر بدرخشند.

 برای انتخاب رنگ ها و طرح های مناسب برای فرش سرمه ای ، می توانید به نمونه هایی از فرش های با این رنگ بندی در گالری فرش سرمه ای ما سر بزنید.

فرش سرمه ای را کجا استفاده کنیم؟

فرش های با رنگ بندی سرمه ای را می توان در همه جا ، در اتاق یا سالن های پذیرایی ، اتاق خواب ، آشپزخانه ، سفره خانه های سنتی یا مسجد مورد استفاده قرار داد. فرش طلاکوب با این رنگ بسیار زیبا و شیک بوده و می تواند با مبلمان های سلطنتی با تاج طلایی هماهنگی خوبی ایجاد کرده و فضایی شیک و خاص را به وجود بیاورد.

اگر در اتاق پذیرایی نور زیاد دارید و نمی توانید این نور را کنترل کنید. پیشنهاد می کنیم از فرش با این رنگ استفاده کنید. این فرش باعث می شود در خانه انعکاس نور کمتری داشته باشید. همچنین فرش با رنگ سرمه ای می تواند تعادل نوری را برقرار سازد.

از آنجایی که فرش های با این رنگ بسیار متنوع و جذاب هستند می توان گفت فرش سرمه ای با طرح های سنتی و مدرن به خوبی سازگاری دارد. برخی از طرح های مدرن و کلاسیک را اینجا باهم مرور می کنیم. این رنگ با نقشه های سنتی مانند گل مرغ ، خشتی  ،طرح افشان ، باغ معلق ، هالیدی و … همخوانی دارد. بنابراین فرش های سرمه ای را می توان با هر سبک معماری و هر نوع سلیقه ای هماهنگ کرد. برای مثال بیشتر سفره خانه های سنتی از فرش طرح خشتی با این رنگ بندی استفاده می کنند.

 

به این ترتیب ،  فرش سرمه ای یکی از بهترین گزینه ها برای زیباسازی و آراستن فضای داخلی منزل است. فرش های با این رنگ بندی می توانند یک اثر هنری زیبا و ماندگار را در ذهن و قلب مخاطبان خود بگذارد. فرش سرمه ای نه تنها یک پوشش برای زمین است ، بلکه یک اثر هنری است که با طرح های زیبا داستان ها و احساسات را به تصویر می کشد.

مزیت خرید فرش از کارخانه قالی کاشان

یکی از مهم ترین مزایای خرید فرش از کارخانه فرش کاشان این است که شما خریدار محترم می توانید فرش را با قیمت ارزان تر خریداری کنید. با یک سرچ در گوگل می توانید از قیمت فرش مطلع شوید اما بد نیست به بعد از دیدن قیمت های فرش به فروشگاه فرش کاشان نیز سر بزنید. آنگاه متوجه قیمت ارزان فرش فروشگاه قالی کاشان نسبت به سایر رقبا خواهید بود. همانگونه که می دانید برای خرید هر کالایی آن هم به قیمت ارزان باید به تولید مراجعه کنیم. اما مشکلی که وجود دارد این است که تولیدی ها کالا را به تعداد عمده می فروشند و خرید تک ندارند!

فروشگاه فرش قالی کاشان فرش را به هر تعداد که نیاز دارید برای شما خریدار محترم با قیمت کارخانه محاسبه کرده و به صورت مستقیم از درب کارخانه و با ارسال رایگان برای شما ارسال می کند. یکی از دلایل ارزان بودن قیمت فرش در فروشگاه فرش کاشان این است که فرش  به صورت مستقیم از درب کارخانه و بدون هیچ واسطه ای به دست شما می رسد و افراد سودجود دستشان از این خرید کوتاه می ماند.

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button