لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش طلاکوب جدید با عکس 10 مدل فرش زیبا و خاص

خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی طلاکوب جدید

فرش طلاکوب  یکی از هنر های بی نظیر و خیره کننده تولید کنندگان فرش ایرانی است که بسیار زیبا و منحصر به فرد است ، این فرش ها با طرح و نقش بی نظیر و جذاب در بازار فرش ماشینی به فروش می رسند. فرش های با گل ها یا حاشیه های طلاکوب یک قطعه هنری زیبا هستند که با پهن شدن در اتاق نشیمن خانه ها می توانند جلوه ای زیبا را خلق کنند. همچنین این فرش ها می توانند فضایی دلنشین و چشمگیر را رقم بزنند.

 از آنجایی که فرش های با این ویژگی بسیار زیبا و متنوع هستند و در شانه و تراکم های مختلف بافته می شوند . این فرش ها با ظرافت خاصی که دارند می توانند بسیار چشمگیر و دلنواز باشند ، فقط کافی است فرش طلاکوب با طرح و رنگ خود را پیدا کنید. ما در اینجا قصد داریم این فرش ها  را از لحاظ طرح و رنگ دسته بندی کنیم:

انواع فرش های طلاکوب جدید از نظر طرح

فرش های طلاکوب از آنجایی که بسیار متنوع وزیبا هستند ما در اینجا قصد داریم این فرش ها را دسته بندی کنیم:

ساده

فرش های طلاکوب ساده مثل فرش 700 شانه فرش هایی هستند که ویژگی های دیگری مثل گل برجسته بودن یا طرحی شبیه به وینتیج ندارند. این فرش ها اغلب از ضخامت خوبی برخوردارند و بسیار نرم و لطیف تر از فرش های با شانه و تراکم بالاتر هستند.

گل برجسته

یکی از زیبا ترین و پر فروش ترین فرش های طلاکوب ، فرش های گل برجسته از این نوع فرش ها هستند که زیبایی وصف نشدنی ای داند. فرش های طرح گل برجسته بسیار زیبا و ریز بافت هستند. اغلب فرش های  با این ویژگی فرش  1200شانه یا 1500 شانه  هستند که با ظرافت و زیبایی خود می توانند چشم فرش دوستان را به خود خیره کنند. فرش گل برجسته از آنجایی که حالتی سه بعدی دارد می تواند احساسات یک فرد را برانگیخته کند. فرش هایی از این نوع که  گل برجسته هستند اغلب دارای رنگ های کرم، فیلی و طوسی هستند که هرکدام زیبایی مخصوص به خود را دارد.

طرح افشان

فرش های طرح افشان فرش های بدون ترنجی هستند که در سال های اخیر توانسته انددر بازار فرش خودی نشان بدهند. این فرش ها مانند فرش های وینتیج دارای طراحی خاصی هستند. فرش های طلاکوب طرح افشان یکی از محبوب ترین فرش ها در ایران است. زیرا این فرش ها خانه را بزرگتر نشان می دهند و بیشتر اپارتمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

وینتیج

دومین دسته ای که می توان فرش های با این ویژگی را در آن قرار داد فرش وینتیج است. فرش های وینتیج طلاکوب با طراحی زیبا و منحصر به فرد توانسته اند طرحی شگفت انگیز و زیبا را خلق کنند. فرش های وینتیج یا کهنه نما از دسته فرش های جدیدی هستند که امروزه متقاضیان زیادی دارند. گل های طلایی یا طلاکوب در این فرش ها به حدی زیاد نیست که چشم انسان را خسته کند.

 

برای دیدن گالری فرش طلاکوب کلیک کنید.

انواع فرش های طلاکوب جدید از نظر رنگ

فرش های طلاکوب را از لحاظ رنگبندی نیز می توان در دسته بندی های مختلف قرار داد که ما در این مقاله به چند مورد از رنگ های پرطرفداراشاره می کنیم:

فرش کرم

فرش های طلاکوب کرم یکی از پر طرفدارترین و پر فروش ترین فرش ها در مجموعه قالی کاشان است. اغلب طرفداران فرش کرم طلاکوب تازه عروسان هستند که برای جهیزیه این فرش ها را تهیه می کنند. همچنین فرش های با این ویژگی و با رنگ کرم از زیبایی فراوانی برخوردارند و نور را به خوبی منعکس می کنند و اغلب این فرش ها در دکوراسیون های کلاسیک استفاده می شوند.

فرش طوسی

فرش طوسی یک فرش با رنگبندی سرد و خنثی است که اغلب در دکوراسیون های با سبک طوسی و مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. تلفیق فرش طوسی با طلاکوب می تواند زیبایی بی حد و اندازه ای را خلق کند که همه انگشت به دهان بمانند. علاوه براین فرش های با این ویژگی و رنگ زمینه طوسی گرم تر به نظر می رسند.

خرید آنلاین فرش از فروشگاه فرش قالی کاشان

فروشگاه فرش کاشان با سه نماد اعتماد الکترونیک ، عضو اتحادیه کسب و کار های مجازی و نشان ملی ثبت یکی از معتبرترین فروشگاه های فرش است. در حال حاضر بالغ بر 3 هزار طرح در این فروشگاه موجود است که به فروش می سد. با سر زدن به فروشگاه فرش قالی کاشان می توانید شاهد تنوع بی نظیر طرح و رنگ در این فروشگاه باشید. ممکن است با دیدن طرح های زیاد موجود در سایت دچار گیجی یا سردرگمی شوید. که می توانید در این مرحله از طریق شماره تلفن فرش با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در خرید فرش راهنمایی کنند.

قالی کاشان تنها مجموعه ای است که فرش ها را از درب کارخانه به فروش می رساند و دست دلالان و سودجویان را کوتاه می کند. به همین دلیل فرش های با کیفیت قالی کاشان از همه جا ارزانتر است !!

10 مدل از معروف ترین و پر فروش ترین طرح های فرش طلاکوب

تا اینجا دریافتیم که فرش های طلاکوب از لحاظ طرح و رنگ  بسیار متنوع هستند. حال قصد داریم چند نمونه از طرح هایی که در بالا گفته شد را مشاهده کنیم.

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح ونوس زمینه صدفی کاشان – گل برجسته

فرش 1200 شانه طرح افشان رزیتا زمینه نقره ای کاشان – گل برجسته

 

فرش 1200 شانه طرح افشان گلوریا زمینه نقره ای کاشان – گل برجسته

 

فرش 1200 شانه خشتی طرح فرحناز زمینه صدفی کاشان – گل برجسته

 

فرش  1200 شانه طرح افشان ویکتوریا زمینه صدفی کاشان – گل برجسته

 

فرش 1200 شانه طرح هالیوود زمینه آبی کاربنی کاشان – گل برجسته

 

فرش 700 شانه طرح هلیا زمینه کرم – کاشان

 

فرش 1200 شانه طرح افشان ترمه زمینه متالیک کاشان – گل برجسته

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح لیندا ونوس زمینه نقره ای کاشان – گل برجسته

 

فرش طلاکوب وینتیج 1200 شانه طرح افشان شاه عباسی سنگ نقره ای کاشان – گل برجسته

 

 

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button