لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش طلاکوب دودی تنوع طرح و نقش در فروشگاه قالی کاشان

فروش فرش ماشینی طلاکوب افشان دودی قالی کاشان

فرش هایی که از دیر باز تا به حال بافته می شد ساده بود اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی در این حوضه فرش های وینتیج و طلاکوب نیز بافته می شوند که به زیبایی هرچه بیشتر فرش کمک می کنند. فرش های طلاکوب از آنجایی که جلوه ای زیبا و به یاد ماندنی در فرش ایجاد کرده اند توانسته اند در سال های اخیر صنعت فرش را متحول کنند. فرش های طلاکوب دودی  امروزه بسیار ترند شده اند و زیبایی بی نظیری می تواند در فرش ایجاد کند.

شاید با خود فکر کنید که فرش های طلاکوب دارای قیمت بیشتری هستند. اما این گونه نیست شما با سر زدن فروشگاه فرش کاشان می توانید از قیمت فرش های طلاکوب جدید مطلع شوید و در صورت پسندیدن خرید خود را نهایی کنید.فرش های طلاکوب نماد اقتدار ،ثروت و  قدرت اند که می توانند خانه شما را شاهانه نشان دهند. فرش با گل های طلاکوب می تواند همچون قطعه هنری برجسته در پذیرایی خانه شما بدرخشد.

کاربرد فرش طلاکوب دودی در دکوراسیون

فرش های طلاکوب در رنگ ها و طرح های مختلف بافت می شوند که بسیار زیبا و چشم نواز هستند. فرش هایی با رنگبندی دودی امروزه بیشتر در دکوراسیون های با سبک مدرن قرار می گیرند. اما اگر دکوراسیون کلاسیک دارید نگران نباشید فرش های طلاکوب طوسی از آن دسته فرش هایی هستند که هم در دکوراسیون مدرن و هم در دکوراسیون کلاسیک استفاده می شوند. از آنجایی که فرش دودی جز رنگ های سرد و خنثی است باید آن را با رنگ های گرم  ست کرد. اما فرش های طلاکوب دودی این سردی و گرمی را در فرش حفظ کرده اند و در پذیرایی می توانند نمایی زیبا و خیره کننده ای را داشته باشند و فضایی رویایی و شیک را رقم بزنند. فرش های طلاکوب گل برجسته بسیار زیبا و خاص هستند.

فرش طلاکوب دودی را می توانید در دکوراسیون کلاسیک با مبلمان طوسی یا مشکی سلطنتی با تاج طلایی ست کنید. در این صورت گل های طلاکوب فرش با تاج طلایی مبلمان ست شده و نمایی شیک و لوکس را ایجاد می کنند که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

نکته ای که در هنگام چیدمان دکوراسیون باید مد نظر قرار دهید این است که پایه های مبل یا کمد را هرگز روی فرشی با گل های طلاکوب قرار ندهید. چرا که سبب کوبیدگی گل های طلاکوب می شود و این مورد باعث می شود از زیبایی فرش شما کاسته شود.

تفاوت فرش های طلاکوب  700 و 1200 شانه

فرش 1200 شانه طلاکوب ازآنجایی که فرش های ریز بافت و ظریف بافتی هستند زیبایی بیشتری نسبت به فرش های 700 شانه دارند. و گل های طلاکوب ها به خوبی روی این فرش خود نمایی می کنند. فرش های 1200 شانه گل برجسته طلاکوب با رنگ زمینه دودی با اخرین تکنولوژی و دستگاه ها بافته می شوند. و جنس نخ آنها اکریلیک است که از باکیفیت ترین نخ ها در صنعت فرش به شمار می آید. همچنین این فرش ها بدون حساسیت و پرزدهی است ، این فرش ها در شانه های مختلف بافت می شوند که بسیار مقاوم و با دوام هستند.

طرح های فرش دودی طلاکوب 

فرش های طلاکوب با رنگ زمینه دودی مختص یک طرح خاصی نیستند و در همه طرح هابافته می شود. فرش های طرح افشان طلاکوب دودی یکی از طرح های زیبایی است که امروزه بسیار پر فروش است. فرش های افشان طلاکوب از آنجایی که خانه را بزرگتر و جذاب تر نشان می دهند بسیار پر طرفدار اند.

اما تمام فرش های طلاکوب دودی افشان نیستند طرح های ترنج دار نیز وجود دارند که ترنج یا بخش مرکزی این فرش ها طلاکوب هستند و باعث تمرکز بیشتر افراد بیننده می شود.

کلام آخر 

تنوع فرش های دودی طلاکوب در سایت فروشگاه فرش کاشان بسیار زیاد است. اما یکی از ملاک های مردم در این شرایط اقتصادی ارزان بودن است. به این منظور مجموعه قالی کاشان فرش را از درب کارخانه برای شما به صورت رایگان ارسال می کند. به همین دلیل فرش با قیمت کمتر و ارزان تر به دست شما خواهد رسید. اما برخی بر این باورند که فرش ارزان نماد کیفیت پایین است ، شما می توانید ضمانت نامه جنس و کیفیت را در سایت قالی کاشان مشاهده کنید. کلیه فرش های قالی کاشان با ضمانت نامه 10 ساله به فروش می رسد. اگر پس از دریافت فرش مشکلی مشاهده کردید می توانید با تماس با کارشناسان مربوطه فرش را مرجوع کنید. در این مقاله قصد داریم چند مدل از فرش های جدید طلاکوب دودی را معرفی می کنیم.

فرش 700 شانه طرح آنیسا زمینه دودی کاشان

 

فرش 1200 شانه طرح ناردون زمینه دودی کاشان – گل برجسته

 

فرش 700 شانه طرح الماس زمینه دودی کاشان

فرش 700 شانه طرح افشان النا زمینه دودی کاشان

فرش 1000 شانه طرح سروناز زمینه دودی کاشان – گل برجسته

فرش 700 شانه طرح افشان زمینه دودی کاشان

فرش 700 شانه طرح افشان جانان زمینه دودی کاشان

فرش  700 شانه طرح افشان گل آرا زمینه دودی کاشان

فرش طلاکوب 700 شانه طرح گلزار زمینه دودی کاشان

فرش 700 شانه طرح افشان نگار زمینه دودی کاشان

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button