لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش طلاکوب صدفی فرش روشن شیک برای دکوراسیون های امروزی

خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی طلاکوب صدفی

فرش صدفی یکی از فرش های زیبا و منحصر به فرد است که به رنگ کرم بسیار شباهت دارد. فرش های طلاکوب صدفی یک فرش نفیس و فاخر به شما می آید. این نوع فرش ها  از جذابیت  و جلوه ای خیره کننده ای برخورداراند که می توانند هر محیطی را زیباتر کند و نظر هرکسی را به خود جلب کند. این دسته از فرش ها به دلیل زیبایی بی نظیر ارزشی باور نکردنی دارند.

فرش طلاکوب

فرش های طلاکوب اغلب فرش هایی هستند که دور تا دور گل های زیبای آن فرش با رنگ طلایی بافت شده است. فرش طلاکوب فرش هایی هستند که دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند. فرش های طلاکوب را می توان با رنگ های متفاوت در بازار فرش مشاهده کرد. فرش های طلاکوب می توانند گل برجسته یا ساده باشند که فرش های طلاکوب گل برجسته زیبایی فرش های طلاکوب ساده را ندارد. علاوه برآن فرش های طلاکوب گل برجسته مثل فرش های 1200 شانه دارای زیبایی بی نظیری هستند که می توانند جلوه ای با شکوه به خانه ببخشند.

فرش های طلاکوب می توانند همانند تکه ای جواهر در خانه شما بدرخشند. همچنین فرش های با این ویژگی نماد ثروت و قدرت اند و باعث بالا رفتن اعتماد افراد خانواده می شود.

برای دیدن گالری فرش طلاکوب کلیک کنید.

فرش صدفی

فرش های با رنگ کرم یا صدفی طرفدان خاص خود را داشته است. فرش صدفی فرشی با رنگ روشن سفید مایل به کرم است. فرش های با این رنگبندی برای آپارتمان ها و اتاق هایی با نور کم مناسب است چرا که فرش های با رنگ زمینه صدفی منبع نور خوبی برای این نوع خانه ها می باشند و نور را به خوبی منعکس می کنند. بیشترین مصارف این فرش ها برای تازه عروسان و جهیزیه است. زیبایی فرش های صدفی را هیچگاه نمی توان با فرش های زغالی مقایسه کرد. فرش های با رنگ بندی کرم ، صدفی یا سفید در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند.

فرش طلاکوب صدفی

ترکیب فرش های طلاکوب و فرش های با زمینه صدفی ترکیبی بی نظیر و رویایی است. فرشی با رنگ صدفی و گل های زیبای طلاکوب از جمله فرش های خاص و منحصر به فرد است که زیبایی آن بی همتاست. فرش های طلاکوب  با گل های شاه عباسی یا گل فرنگ با زمینه صدفی می توانند فضای خانه شما را گرم و دلنشین سازند.

اگر در آپارتمان زندگی می کنید که فضای کوچکی دارد و وسایلی زیادی در چیدمان منزل دارید ما فرش طرح افشان کرم یا فرش های طلاکوب صدفی را به شما پیشنهاد می کنیم. چرا که این فرش های ماشینی سبب می شوند خانه شما بزرگتر و دلباز تر به نظر برسد.

در نظر داشته باشید مردم خوش سلیقه ایران ، اغلب فرش های طلاکوب صدفی را در دکوراسیون کلاسیک پهن می کند که جلوه ای زیبا و شیک را خلق می کند و هر مهمانی به محض ورود به منزل متوجه فرش فاخر صاحب خانه خواهد شد.

ویژگی فرش های طلاکوب صدفی

با کیفیت و بدون پرز

این فرش های با کیفیت با اخرین دستگاه ها و تکنولوژی روز دنیا بافته می شوند. همچنین این فرش ها با نخ 100 درصد اکریلیک بافته شده اند که آنتی باکتری و بدون حساسیت و پرزدهی می باشد. اگر در منزلتان فردی زندگی می کند که به پرز فرش حساسیت دارد این فرش ها می تواند هدیه ای مناسب برای خوشحال کردن او باشد.

زیبایی بی نظیر

فرش های طلاکوب با زمینه صدفی فرشی زیبا و چشمگیر است که از لحاظ زیبایی با هیچ فرش دیگری قابل مقایسه نیست. فرش کرم یا صدفی طلاکوب با کیفیت و زیبایی بسیار بالایی تولید می‌شود. این دست‌فرش‌ها به دلیل زیبایی و ارزشی که دارند، بیشتر برای نمایش و نه برای استفاده‌ی روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند. فرش طلاکوب صدفی یکی از بهترین و زیباترین اثرات هنری است که می‌تواند هر فضایی را زیباتر و روشن تر کند.

مزایای خرید فرش طلاکوب صدفی از فروشگاه فرش کاشان

فروشگاه فرش کاشان به طور مستقیم و بدون هیچ واسطه ای فرش های طلاکوب صدفی به فروش می رساند و همین امر سبب شده تا فرش های مجموعه قالی کاشان ارزان و مقرون به صرفه تر از سایت های دیگر باشد. مجموعه قالی کاشان تمامی فرش ها را با ضمانت نامه 10 ساله به فروش می رساند. در نظر داشته باشید که فرش های با این رنگ بندی دارای ضمانت نامه جنس و کیفیت است و در صورت خرابی و فرش مرجوع می شود.

اگر قصد خرید فرش ارزان و به صرفه با این رنگ بندی را دارید می توانید از گالری فرش 700 شانه فروشگاه فرش کاشان دیدن فرمایید. همچنین می توانید با کارشناسان ما برای خرید فرش  مورد نظرتان ارتباطر برقرار کرده و از مشاوه رایگان نیز بهره مند شوید.

چی از این بهتر که مجموعه قالی کاشان هوای جیبتونو داره و همه جوره داره فرش ارسالیش رو تضمین می کنه 😉 !!

10 مدل از جدیدترین و پر فروش ترین فرش طلاکوب صدفی

تا اینجا با فرش های صدفی و فرش های طلاکوب آشنا شدیم. قصد داریم در ادامه چند مدل از جدیدترین و پرفروش ترین طرح ها را مشاهده کنیم.

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح آریانا کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح صدرا کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان ترمه کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان ناهید کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان بهشت زمینه کرم صدفی کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح اسلیمی زمینه کرم کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان گلوریا کرم کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح پارلا زمینه کرم چرک کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح آریانا زمینه کرم چرک کاشان – گل برجسته

فرش 1200 شانه طرح افشان لاکچری زمینه کرم کاشان – گل برجسته

 

 

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button