لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش طلاکوب فیلی : ویژگی ها و مدل های جدید

خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی طلاکوب فیلی

فرش طلاکوب فیلی با طرح های جدید و نو آورانه توانسته در بازار فرش نفوذ کرده و طرفداران زیادی پیدا کند. فرش های طلاکوب با رنگبندی فیلی بسیار متنوع و زیبا هستند. یکی از زیباترین و محبوب ترین طرح فرش ، فرش طلاکوب فیلی است که به دلیل جذابیت آن ، توجه بیساری از خریداران  و طرفداران فرش را به خود جلب کرده است. فرش های طلاکوب با نقش و نگاری زیبا و درخشان می توانند زینت بخش خانه شما شوند.

انواع فرش طلاکوب فیلی

فرش های با رنگ فیلی امروزه متقاضیان زیادی دارد چرا که بعد از رنگ کرم و قرمز یک رنگ جدید و نو ظهور در صنعت فرش است. این مقاله ما قصد داریم برای درک بهتر مطلب فرش های طلاکوب فیلی را از نظر طرح و نقشه دسته بندی کنیم:

فرش طرح افشان

فرش طرح افشان طلاکوب فیلی یکی از طرح های جدید ، پر فروش و به روز است که طرفداران زیادی دارد. با کمی دقت به این فرش ها متوجه می شوید که طلاکوب های برخی از این فرش ها از طرح ها ترنج دار بیشتر است. که در انتهای این مقاله چند نمونه از این فرش ها را مشاهده می کنیم.

فرش ترنج دار

فرش های ترنج دار طلاکوب یکی از طرح های منحصر به فرد است که طرفداران خاص خود را دارد. فرش هایی با ترنج طلاکوب باعث می شود تا توجه بینندگان به مر کز فرش جلب شود.

در کل فرش های طلاکوب فیلی همانند یک قطعه هنری هستند که با پهن شدن در پذیرایی خانه زیبایی خود را به نمایش می گذارند. با خرید فرش طلاکوب فیلی انگار که تکه ای جواهر در خانه پهن کرده اید.

مزیت فرش طلاکوب فیلی

سازگاری با انواع دکوراسیون ها

ایکی از مهم ترین و بارزترین ویژگی های فرش طلاکوب فیلی ست شدن با همه دکوراسیون ها می باشد. فرش فیلی درست است که یک رنگ خنثی است اما این قابلیت را دارد که با انواع دکوراسیون ها به راحتی ست شود و نمایی بی نظیر و جذاب را رقم بزند.

این فرش ها از آنجایی که دارای رنگ فیلی است سازگاری زیادی با دکوراسیون های مدرن دارد. اما اگرد دکوراسیون قالب خانه شما کلاسیک با رنگ طوسی است و از مبلمان سلطنتی طوسی با تاج طلایی استفاده می کنید نگران نباشید. در چنین مواردی ما فرش های طلاکوب فیلی را به شما پیشنهاد می کنیم چرا که گل های طلاکوب با تاج طلایی مبلمان شما ست شده و فضایی شیک و لوکس را خلق می کند.

با کیفیت و زیبا

فرش های طلاکوب فیلی یکی از زیباترین فرش های طلاکوب است که می تواند خانه را اعیانی و با شکوه جلوه دهند. همچنین فرش  1200 شانه با رنگ بندی فیلی فرش گل برجسته ای است که بسیار ظریف و ریز بافت است و توجه همه را به خود جلب می کند. این فرش های زیبا اغلب در پذیرایی خانه ها استفاده می شوند.

فرش های طلاکوب فیلی 1200 شانه با آخرین تکنولوژی و با بالاترین کیفیت بافته شده است. جنس نخ خاب این فرش های زیبا با بافتی ظریف و خاص  اکریلیک است که آنتی باکتریال است و بدون حساسیت و پرزدهی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پرز فرش ماشینی می توانید به مقاله آموزشی ما در این زمینه مراجعه فرمایید.

مراقبت در نگهداری

از آنجایی که فرش های طلاکوب زیبا و با ارزش هستند قطعا باید در مراقبت از آنها کوشا بود. اگر می خواهید سالیان سال از این فرش استفاده کنید بدون اینکه تغییری در ظاهر فرش ایجاد شود باید اصول مراقب از فرش طلاکوب فیلی را بدانید. برای نگهداری از فرش های طلاکوب نیاز نیست کاری بزرگ و دشوار انجام دهید فقط کافی است از قرار دادن اجسام سنگین روی طلاکوب های فرش خودداری کنید. آنگاه می توانید فرشی با ظاهر همیشه ماندگار داشته باشید.

فرش فیلی را به چه مبلمانی ست کنیم؟

از آنجایی که رنگ فیلی یک رنگ خنثی است و با همه رنگ ها همخوانی دارد می توانید فرش های با این رنگ بندی را با هر رنگی ست کنید. که چند نمونه از این رنگ ها را با یکدیگر می بینیم.

کرم

رنگ کرم یکی از این رنگ هاست که به راحتی با رنگ فیلی همخوانی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فرش کرم فیلی می توانید به مقاله ما مراجعه فرمایید. مبلمان کرم می توانند به راحتی با با فرش های فیلی ست شوند و فضایی گرم و دلنشین را ایجاد کنند.

سبز سدری

یکی دیگر از رنگ هایی که با رنگ فیلی همخوانی دارد و می تواند ترکیبی خارق العاده را ایجاد کند رنگ سبز سدری است. اگر در دکوراسیون منزلتان از سب سدری استفاده کرده اید فرش فیلی کمک زیادی به شما در ست کردن اجزای دکوراسیون به شما خواهد کرد.

طوسی

اگر از دکوراسیون کلایک با زنگ طوسی استفاده می کنید فرش طلاکوب فیلی می تواند در چیدمان منزلتان شما را یاری کند و فضایی شیک و لوکس را رقم بزند. علاوه بر آن مهمان ها با این ترکیب رنگی خیره خواند ماند. پس اگر میخواهید مهمانان را در نگاه اول شگفت زده کنید می توانید از این رنگ بندی استفاده کنید.

 

خرید آنلاین فرش طلاکوب فیلی از فروشگاه فرش کاشان

همانطور که می دانید شهر کاشان مهد فرش ایران است و فرش های کاشان بسیار مرغوب است و از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است. پس اگر به دنبال فرش هستید باید به شهرستان کاشان سفر کنید و فرش مورد نظر خود را خریداری کنید. اما این کار برای خیلی از خانواده های ایرانی هزینه بر است . راهکار چیست؟ خرید آنلاین فرش از فروشگاه فرش کاشان . درفروشگاه فرش کاشان بالغ بر سه هزار طرح وجود دارد که شما با دیدن آنها می توانید فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اما ممکن است با این همه طرح فرش درسایت قالی کاشان دچار سردرگمی شوید ، در این مرحله کافی است از طریق شماره تلفن فرش با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در زمینه خرید فرش راهنمایی کنند.

همچنین شما می توانید پس از سفارش فرش از ارسال رایگان ما بهره مند شوید و فرش مورد نظرتان را در باربری شهر تحویل بگیرید. به منظور رفاه حال شما مشتری گرامی می توانید از شرایط اقساطی ما بهرمند شوید.

10 مدل از جدید ترین و پر فروش ترین فرش طلاکوب فیلی 

تا اینجا اطلاعاتی درمورد انواع فرش طلاکوب فیلی ، مزایای آن و ست کردن با رنگ مبلمان صحبت کردیم. در ادامه قصد داریم چند نمونه از جدیدترین و پر فروش ترین فرش های با این رنگ بندی را ببینیم.

 

 

فرش 1500 شانه طرح خاتم زمینه فیلی کاشان – گل برجسته

 

فرش 1500 شانه طرح افشان سایه زمینه فیلی کاشان – گل برجسته

فرش 700 شانه طرح افشان گل دار کد 319 زمینه فیلی کاشان

 

فرش 700 شانه طرح افشان شاهان زمینه فیلی کاشان

 

فرش 700 شانه طرح افشان گلبرگ زمینه فیلی کاشان

 

فرش 700 شانه طرح آنیسا زمینه فیلی – کاشان

 

فرش 700 شانه طرح افشان پریماه تارا – کاشان

فرش طلاکوب 1500 شانه طرح سلنا کاشان – گل برجسته

فرش 1500 شانه طرح قمصر زمینه فیلی کاشان – گل برجسته

فرش  1500 شانه طرح افشان شکوفه زمینه فیلی کاشان – گل برجسته

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button