لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش طلاکوب وینتیج جدیدترین نوع فرش ماشینی کاشان

خرید فرش قالی کاشان فروش فرش طلاکوب وینتیج

فرش طلاکوب وینتیج یا کهنه نما یکی ازجدید ترین و جذاب ترین فرش ها است.در حال حاضر فرش های طلاکوب وینتیج یکی از موضوعات جذاب و پر طرفدار در بازار فرش و طراحی دکوراسیون داخلی است. استفاده از این نوع فرش ها در دکوراسیون های منزل نیز به عنوان یک عنصر تزئینی مهم مطرح است. این فرش ها معمولا به عنوان یک قطعه هنری منحصر به فرد در منازل و مکان های مختلف استفاده شوند و می توانند به تنهایی فضا را تغییر دهند و زیبایی و شکوه را افزایش دهند.

فرش طلاکوب مانند یک قطعه هنری است که می توانند مثل یک تکه جواهر در پذیرایی خانه شما بدرخشند. فرش های طلاکوب باطرح وینتیج یکی از زیبا و بی نظیر ترین فرش ها است. فرش طلاکوب را می توان در در دسته بندی های مختلف قرار داد که ما در اینجا فرش های طلاکوب را در دو دسته قرار می دهیم و در ادامه به توضیح آنها می پردازیم:

فرش طلاکوب کلاسیک

فرش طلاکوب کلاسیک در طرح ها و رنگ های متنوعی در فروشگاه فرش قالی کاشان وجود دارد . برای مثال فرش های طلاکوب با رنگ های صدفی ، سفید ، نقره ای یا کرم فرش هایی هستند که در دکوراسیون های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند فضایی گرم و دلنشین را ایجاد کنند.

فرش کرم طلاکوب یکی از فرش هایی است که خانه را روشن تر و پر نور تر نشان می دهند. برخی معتقند فرش های با رنگ کرم می توانند یک منبع نور برای خانه های تاریک باشند. پس توانایی فرش طلاکوب کرم را جدی بگیرید!!!

فرش طلاکوب وینتیج

فرش وینتیج یکی از فرش های جدید و پر فروش است که امروزه توانسته طرفداران زیادی پیدا کند.  برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد فرش وینتیج می توانی به مقاله آموزشی ما مراجعه نمایید. فرش های طلاکوب وینتیج یکی از زیباترین طرح ها است. فرش های وینتیج با طرح های متفاوت و زیبا در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند. بنابراین می توانیم فرش های طلاکوب وینتیج را نیز به دو دسته تقسیم  و هر دو را با یکدیگر مقایسه می کنیم:

  • فرش های طلاکوب وینتیج کلاسیک فرش هایی هستند که دارای نقشه ایرانی هستند و طراحی وینتیج توانسته زیبایی این فرش ها رابیشتر کند تا مورد توجه علاقه مندان فرش وینتیج قرار بگیرد. این فرش ها را می توان در دکوراسیون های کلاسیک و مدرن استفاده کرد. این فرش های ماشینی اکثرا دارای رنگ های کرم سفید ، فیلی و طوسی هستند. جنس نخ خاب این فرش ها اکریلیک هیت ست شده است که بدون حساسیت و پرزدهی می باشد.

 

  • فرش های وینتیج طلاکوب مدرن نیز فرش هایی هستند که در دکوراسیون های مدرن قرار می گیرند و اغلب دارای رنگ زمینه طوسی ، زغالی و بژ هستند. همچنین این فرش ها ارزان و مقرون به صرفه هستند. فرش های طلاکوب وینتیج از جنس پلی استر هستند که بدون پرزدهی و حساسیت اند. فرش های طلاکوب وینتیج مدرن را می توان با کمترین وسایل چیدمان کرد و نیاز نیست هزینه زیادی برای چیدمان یذیرایی یا اتاق خواب به سبک مدرن کنید.

 

خرید آنلاین فرش از فروشگاه فرش

از آنجاییکه فرش یکی از کالا های  لوکس ، مهم و اساسی به شمار می آید باید در انتخاب آن و ست کردن با نوع دکوراسیون دقت کرد.  اکثر افراد برای خرید فرش به شهری دیگر سفر می کنند که ای موضوع هزینه بر است ، ضمن اینکه وقتی شما برای خرید فرش به شهر های دیگر سفر می کنید نمایشگاه های فرش با قیمت بالاتر به شما فرش می دهند چرا که آنان نیز تولید کنند مستقیم فرش نیستند و فقط فرشونده هستند. بنابراین چکار باید انجام بدیم؟ برای اینکه با کمترین هزینه بتوانیم فرش ارزان و مقرون به صرفه و با کیفیت بالا خریداری کنیم می توانید از فروشگاه فرش قالی کاشان به صورت انلاین خرید کنید.

خرید فرش به صورت آنلاین برای خیلی از خریداران ترسناک است چرا که کلاهبرداری در دنیای امروزه زیاد شده است و باید هواسمان به کلاهبرداران در هنگام خرید باشد. سایت قالی کاشان یک سایت معتبر در زمینه فرش است که دارای نماد اعتماد الکترنیک ، عضو اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال است که با کلیک روی هرکدام از این نماد ها می توانید از صحت آنها مطلع شوید. همچنین سایت قالی کاشان دارای درگاه پرداخت امن است. پس جای هیچ نگرانی نیست!!! پس با خیال آسوده می توانید خرید خود را انجام دهید که در این مرحله کارشناسان خره ما شما را در این راه یاری خواهند کرد.

10 مدل از جدید ترین و پر فروش ترین فرش طلاکوب وینتیج 

تا اینجا با  انواع دسته بندی فرش های طلاکوب وینتیج آشنا شدیم که در ادامه قصد داریم چند نمونه از جدید ترین فرش و پر طرفدارترین فرش طلاکوب وینتیج را شماهده کنیم.

 

فرش 700 شانه طرح وینتیج روجینا طلایی کاشان

 

فرش طلاکوب وینتیج 700 شانه طرح آرکا زمینه نقره ای کاشان

فرش فانتزی مدرن طرح قاب ورساچه رویسا زمینه قهوه ای 700 شانه کاشان

فرش وینتیج 1200 شانه طرح افشان گل مرغ ابروباد طلایی کاشان – گل برجسته

 

فرش 1200 شانه طرح کتیبه زمینه سرمه ای کاشان

 

فرش 1200 شانه طرح افشان بهرنگ زمینه دودی کاشان – گل برجسته

 

فرش وینتیج 1000 شانه طرح افشان سابات وینتیج زمینه سیلور کاشان – گل برجسته

فرش 1200 شانه طرح افشان شاه عباسی سنگ نقره ای کاشان – گل برجسته

فرش 1200 شانه طرح افشان گل مرغ طلایی کاشان – گل برجسته

فرش 700 شانه طرح گلرخ زمینه ذغالی کاشان

 

 

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button