تاریخ بروزرسانی: 1403/3/9 پاسخگویی تلفنی و چت آنلاین "8 صبح الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)

فرش طلاکوب گرم ، رنگ بندی شیک و خاص + عکس 10 مدل فرش

فرش طلاکوب گرم شیک خاص عکس مدل فرش قالی کاشان قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی

فرش طلاکوب گرم نوع خاص از رنگ بندی فرش شیک و لوکس ماشینی کاشان است. این فرش جدید با رنگ های طلایی ، کرم و صدفی ، علاوه بر شیک و جدید بودن دارای این ویژگی خواستنی است که سرد و کسل کننده نیست و گرما و جذابیت خاص به دکوراسیون اتاق پذیرایی می بخشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با رنگ بندی های گرم در نوع فرش طلاکوب ماشینی کاشان بیشتر آشنا شوید.

فرش طلاکوب ، فرش شیک و لوکس امروزی

امروزه کمتر کسی است که برای خرید فرش ماشینی در بازار ها ، نمایشگاه ها یا سایت های فروش فرش ماشینی گشت زده باشد و نام فرش طلاکوب را نشنیده باشد. فرش طلاکوب نوع رنگ بندی شیک و لوکس فرش ماشینی کاشان است که در آن از رنگ طلایی در نقش ها و گل های فرش استفاده می شود.

این سبک و عنوان فرش ماشینی از فرش دستباف طلاکوب گرفته شده است که در بافت آن از جنس نخ طلا اسفاده شده است که البته بسیار لوکس و گران قیمت است. اما در فرش طلاکوب ماشینی تنها از نخ های خاب به رنگ طلایی استفاده می شود. رنگ هایی که در کنار دیگر رنگ های به کار رفته در فرش ، احساس طلایی بودن را به بیننده منتقل می کند.

تاثیر فرش طلاکوب در دکوراسیون اتاق پذیرایی و منزل

البته که فرش طلایی می تواند دکوراسیون منزل شما را بسیار شیک و لوکس کند. اگر این نوع فرش ماشینی را در ترکیب با اجزای طلایی دیگر مثل لوستر های طلایی رنگ یا در ترکیب با عناصر و هنر های دستی فلزی مثل گلدان های قلمزنی و قاب های طلایی به کار ببرید ، زیبایی این سبک فرش هر چه بیشتر به چشم می آید و خوئنمایی می کند.

اگرچه استفاده از فرش در فضاهای متفاوت بستگی مستقیم به سلیقه شما به عنوان طراح دکوراسیون منزل تان بر می گردد ، ولی فرش طلاکوب بیشترین تناسب و هماهنگی را با فضا به عنوان فرش اتاق پذیرایی دارد. چرا که در اتاق پذیرایی بشتر می توانید از اجزای شیک و لوکس طلایی استفاده کنید و از رنگ و جلای فرش طلاکوب در جهت هر چه بیشتر جلوه دادن دکوراسیون خود استفاده کنید.

اما چنانچه فرش طلاکوب را به عنوان فرش اتاق خواب خود تهیه می کنید ، بهتر است بیشتر به سراغ فرش افشان یا فرش افشان بدون حاشیه بروید. چرا که این فرش ها دارای تقارن کمتری هستند و چنانچه بخشی از آن ها در زیر پایه های تخت خواب شما قرار بگیرد ، جندان زیبایی و تقارن فرش ماشینی به هم نمی خورد.

فرش طلاکوب گرم ، خاص و دلنشین

با وجود زیبایی منحصر به فرد فرش طلاکوب ، برخی از خریداران در خرید فرش دارای این نوع رنگ بندی دچار تردید می شوند. دلیل آن به کار بردن رنگ های خنثی و سرد در بافت فرش طلاکوب است. در اکثریت قریب به اتفاق فرش های طلاکوب ، رنگ های سرد مثل طوسی و نقره ای و دودی و زغالی بیشتر زمینه فرش را به خود اختصاص می دهند. 

دلیل آن این است که رنگ طلایی در کنار رنگ های گرم و با شدت بسیار مثل رنگ قرمز جلوه زیادی ندارد. بنابراین برای القای هر چه بیشتر حس طلایی بودن فرش نیاز است که رنگ طلایی در کنار رنگ های با شدت پایین و میزان رنگ اندک مثل تنالیته های مختلف فرش طوسی مورد استفاده قرار بگیرد.

اما بسیاری از ما ایرانی ها که علاقمند به کار برد رنگ ها در دکوراسیون اطراف خود هستیم ، از فرش ماشینی یا دستباف انتظار داریم که یک فرش گرم و پر هیجان باشد. البته که زیبایی فرش های طلاکوب هم به حدی است که نمی توان به سادگی در مقابل خرید آن ها ایستادگی کرد. چاره چیست؟ آیا می توان طرح و رنگ فرش را در بازار فرش ماشینی پیدا کرد که هر دو ویژگی را در کنار هم داشته باشد.

جواب این است که بله. اما به ندرت. به همین دلیل است که فرش طلاکوب گرم یک نوع رنگ بندی خاص در فرش ماشینی به حساب م بآید و فروشگاه قالی کاشان تنوع زیبایی از این نوع فرش را برای خریدارانی که مایل به خرید آن ها هستند فراهم آورده است.

فرش طلاکوب گرم دارای چه نوع رنگ بندی است؟

فرش طلاکوب گرم موجود در بازار فرش ماشینی کاشان را می توان از نظر رنگ بندی به دو نوع تقسیم کرد. اولی فرش های طلایی و دومی فرش های با رنگ زمینه صدفی است. در ادامه بیشتر با این دو نوع فرش طلاکوب گرم آشنا می شویم.

فرش طلایی : فرش لوکس و شیک

اول فرش هایی هستند که رنگ طلایی به مقدار زیاد در آن ها به کار رفته است. به این فرش ها به اصطلاح فرش طلایی گفته می شود. ازط بارز ترین این طرح ها می توان به طرح فرش ورساچ اشاره کرد. زمینه این فرش ها معمولا زغالی است و دیگر رنگ ها تنها برای جلوه بخشیدن هر چه بیشتر به رنگ طلایی نقش فرش مورد استفاده قرار گرفته اند و معمولا موجودیت مستقلی در طرح فرش ندارند.

در ادامه تعدادی از فرش های طلاکوب گرم با رنگ بندی طلایی را از نظر می گذرانیم.

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح ورساچ ونیز زمینه زغالی کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1500 شانه طرح افشان شاه پسند زمینه ذغالی کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب فرانسوی 1200 شانه طرح رزتا زمینه سرمه ای کاشان

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان صفا زمینه سیلور کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح ملانیا زمینه متالیک کاشان – گل برجسته

فرش مدرن وفانتزی طرح مارسی زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب وینتیج 1200 شانه طرح افشان گل مرغ ابروباد طلایی کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب کرم صدفی : فرش گرم و روشن

نوع دوم از رنگ بندی فرش طلاکوب گرم ، فرش طلاکوب زمینه کرم صدفی است. در فرش صدفی ، زمینه فرش تنالیته خاص فرش کرم است که ما بیشتر از این رنگ انتظار داریم.

در رنگ بندی کلاسیک فرش ماشینی فرش کرم بیشتر به فرشی گفته می شود که رنگ زمینه آن از دید من و شما سفید است. اگرچه فرش کرم دارای این ویژگی است که رنگ نقش ها را به زیبایی هر چه تمام به نمایش می گذارد و به همین دلیل بسیار زیبا و دلنشین است ، اما جرکتاب نیست و از میان تمای رنگ های زمینه فرش ماشینی زودتر کثیف می شود.

فرش صدفی ، دارای تنالیته پر رنگ تری از رنگ کرم در زمینه فرش است ، که علاوه بر زیبایی ، نسبت به فرش های کرم کلاسیک چرکتاب بودن بیشتری دارد.

اما فرش طلاکوب کرم صدفی ، دارای یک ویژگی منحصر به فرد و خواستنی دیگر هم هست ، در میان دیگر رنگ بندی های فرش طلاکوب مثل فرش زغالی ، دودی ، سیلور و فرش طوسی ، فرش کرم صدفی تنها رنگ بندی ای ست که نور فرش را بیشتر می کند. با نگاه کردن به فرش طلاکوب صدفی ، همان طور که در عکس فرش های زیر هم به خوبی نمایان است ، گرم بودن و هیجان بیشتری احساس می کنید.

این ویژگی به این دلیل بروز می کند که رنگ زمینه کرم صدفی در کنار رنگ طلایی فرش طلاکوب قرار گرفته است و ترکیب این دو رنگ در کنار یکدیگر القای حس نور و گرما می کند. البته فرش نقره ای هم به دلیل روشن بودن ، چنانچه رنگ صدفی زیادی در نقش آن ها به کار رفتنه باشد ، می تواند تا حدودی چنین حسی را ایجاد کنند.

در ادامه تعدادی از فرش های طلاکوب گرم با رنگ بندی کرم صدفی را از نظر می گذرانیم:

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان پریماه تارا زمینه نقره ای کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح رستاک زمینه صدفی کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان ترمه زمینه کرم صدفی کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح لیندا ونوس زمینه نقره ای کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح آریانا زمینه کرم صدفی کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 700 شانه طرح نایین زمینه صدفی کاشان

فرش طلاکوب 700 شانه طرح نایین زمینه نقره ای کاشان

فرش طلاکوب 700 شانه طرح هلیا زمینه کرم – کاشان

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح یاس زمینه نقره ای کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح کتیبه زمینه کرم کاشان

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button