لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش طوسی فیلی ترکیب رنگ خنثی و لوکس

خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی طوسی فیلی

یکی از رنگ های جذاب و جالب برای فرش که اخیرا ترند شده رنگ فیلی است. فرش طوسی فیلی را می توان در دسته فرش های موشی وطوسی قرار دارد ، رنگ قالب و اصلی این فرش ها طوسی است اما کمی با طوسی ای که در ذهن مردم می گذرد متفاوت است.  این نوع فرش ها اغلب در منازل با سبک دکوراسیون مدرن قرار می گیرند و می توانند یک عنصر تزئینی مهم در فضای و دکوراسیون خانه به شمار آیند.

فرش طوسی فیلی در دکوراسیون

فرش های طوسی فیلی اغلب بخاطر رنگ طوسی ای  که دارند می توانند در دکوراسیون های مدرن مورد استفاده قرار گیرند. اما توجه کنید که سلیقه افراد متفاوت است و برخی مایل هستند از فرش های طلاکوب طوسی فیلی در دکوراسیون های کلاسیک استفاده کنند. بنابراین فرش های با این رنگ برای شما و دکوراسیون منزلتان محدودیت ایجاد نمی کنند. همچنین این فرش ها می توانند با کمترین اثاثیه در خانه چیدمان شوند و هزینه های شما را در خرید اثاثیه کاهش دهند.

برای دیدن کالکشن فرش طوسی کلیک کنید.

فرش طوسی فیلی و مزایای آن

فرش فیلی فرشی است با زمینه طوسی با گل ها ،لچک یا حاشیه فیلی که موجب زیبایی هرچه بیشتر این فرش می شود. بعضی از فرش ها ی با این رنگبندی نقره کوب هستند که سبب می شود نقوش پیچیده فرش بیشتر به مشخص شوند و به چشم بیایند. اغلب فرش های با رنگبندی فیلی برای جذابیت بیشتر و جلب توجه طلاکوب می شوند. فرش های طلاکوب فیلی در طرح های مختلف بافته می شود که یکی از آنها فرش طلاکوب فیلی طرح افشان است که اخیرا بسیار محبوب شده است. که مزایای این فرش زیبا در محبوب شدن آن بی تاثیر نبوده است.

البته که مزایای این فرش ها بی شمار است اما ما در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

عدم محدودیت در چیدمان خانه

از بارز ترین ویژگی فرش های با رنگ بندی فیلی این است که یک رنگ خنثی به شمار می آید و به راحتی می تواند با انواع دکوراسیون ها هماهنگ شود. همچنین احساسی که فرش های با این رنگ در خانه ایجاد می کنند در عدم محدودیت چیدمان بی تاثیر نیست. فرش های با تناژ طوسی، موشی یا فیلی احساس اطمینان و اعتماد را به انسان منتقل می کند.

رنگ فیلی ، چرک تاب

یکی از دلایل محبوب شدن این فرش رنگ چرک تاب آن است. فرش های طوسی یا فیلی دارای رنگ تیره هستند و به سرعت کثیف یا لکه نمی شوند. همچنین این فرش ها برای خانواده های بچه دار یا پرجمعیت مناسب است. و درصورت ریخته شدن چای یا قهوه روی این فرش به وضوح نمایان نیست. 

طرح های جذاب

فرش های با این رنگبندی اغلب دارای گل های رز کرم یا گل های شاه عباسی هستند که با تلفیق این گل ها با نقوش اسلیمی زیبایی بی نظیری در فرش به وجود می آید که برای دیدین فرش های فیلی با گل های کرم می توانید به  مقاله کرم فیلی ما را مراجعه کنید و شاهد طرح های زیبای فرش فیلی و ترکیب آن با کرم باشید. فرش های فیلی با گل های شاه عباسی طلاکوب نماد قدرت است که طراوت را به زندگی شما هدیه می کند.

با کیفیت و بادوام

فرش های طوسی فیلی یکی از فرش های مقاوم و با دوامی است که با کیفیت بالا و آخرین تکنولوژی بافته می شوند. از آنجایی که تمامی فرش های مجموعه قالی کاشان داری ضمانت نامه جنس و کیفیت هستند، ما به شما این اطمینان را می دهیم که فرش های طوسی فیلی در اثر پاخور زیاد هیچ آسیبی نبینند و سالیان سال مثل روز اول باشند و از همان لطافت و نرمی روز اول برخوردار باشند.

برای دیدن گالری فرش فیلی کلیک کنید.

خرید آنلاین فرش طوسی فیلی از قالی کاشان

با توجه به آنچه در این مقاله گفته شد می توان نتیجه گرفت فرش با رنگ فیلی  یکی از محبوب ترین و زیباترین انواع فرش ها بوده و همواره مورد توجه علاقه مندان  فرش ماشینی بوده است. فرش های طوسی فیلی را می توانید در فروشگاه فرش کاشان با شانه و تراکم های مختلف بیابید. اگر به دنبال نشیمن و راحتی یک فرش هستید ما فرش 700 شانه با این رنگبندی را به شما پیشنهاد می دهیم اما اگر به دنبال زیبایی ، ظرافت و ریز بافتی یک فرش فیلی هستید ما فرش 1200 شانه  و 1500 شانه را به شما پیشنهاد می دهیم.

با خرید آنلاین فرش از قالی کاشان شما خواهید توانست فرش ارزان تری را خریداری کنید چرا که نیاز نیست تا به شهر کاشان مهد فرش ایران برای خرید فرش سفر کنید. حال سوال اینجاست که با خرید آنلاین چگونه متوجه شویم که فرشی که آنلاین خریداری می کنیم با دکوراسیون منزلمان سازگار است؟ کارشناسان ما به طور مداوم در حال کمک و پاسخگویی به مشتریان محترم هستند تا شما بتوانید با خیال راحت فرشی را انتخاب کنید که بیشترین سازگاری را با دکوراسیون منزلتان داشته باشد.

10 مدل از جدیدترین فرش های با رنگ طوسی فیلی در فروشگاه فرش کاشان

تا اینجا اطلاعات کافی را درمورد فرش طوسی فیلی کسب کرده اید حال قصد داریم 10 مدل از جدید ترین فرش های با رنگ طوسی و فیلی را که در فروشگاه فرش کاشان موجود است مشاهده کنیم.

 

فرش طلاکوب 700 شانه طرح آنیسا زمینه فیلی – کاشان

فرش طلاکوب 700 شانه طرح افشان گلبرگ زمینه فیلی کاشان

فرش طلاکوب 700 شانه طرح افشان شاهان زمینه فیلی کاشان

فرش طلاکوب 700 شانه طرح یاس زمینه فیلی کاشان

فرش طلاکوب 700 شانه طرح آیناز زمینه فیلی کاشان

فرش طلاکوب 1500 شانه طرح افشان سایه زمینه فیلی کاشان – گل برجسته

فرش 700 شانه طرح افشان جانان زمینه فیلی کاشان

فرش طلاکوب 1500 شانه طرح خاتم زمینه فیلی کاشان – گل برجسته

فرش 1500 شانه طرح افشان آریانا زمینه فیلی کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1500 شانه طرح افشان شکوفه زمینه فیلی کاشان – گل برجسته

 

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button