لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش طوسی مشکی سلیقه های خاص و امروزی را به خود جذب می کند

خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی طوسی مشکی

فرش مشکی طوسی از جمله فرش هایی هستند که به دلیل جلوه ای شیک و زیبایی که دارند ، بسیار محبوب هستند. فرش های  با گل های طوسی و زمینه مشکی به دلیل عمق و تاریکی که دارند به زیبایی و شکوه بیشتر فضا کمک می کنند. فرش های با این رنگ بندی در الگو ها و طرح های متنوع در فروشگاه فرش قالی کاشان موجود است. همچنین این فرش ها می توانند در هرنوع فضا و با رنگ دکوراسیون های تیره یا خنثی به راحتی هماهنگ شوند.

فرش طوسی مشکی همان فرش با زمینه مشکی یا زغالی با گل ها و طرح های طوسی است که در برخی از طرح فرش ها به فرش های با این ویژگی نقره کوب می گویند و به فرش نقره کوب شهرت دارند. که موجب زیبایی هرچه بیشتر فرش می شود. برعکس این موضوع هم ممکن است وجود داشته باشد یعنی فرش های طوسی با طرح و رنگ مشکی . ما در ادامه قصد داریم درباره اطلاعات مهم و کلیدی در انتخاب فرش طوسی مشکی در دکوراسیون و نوع چیدمان منزل را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

فرش طوسی مشکی در دکوراسیون

نکته مهمی که قبل از ورد به این بحث باید به آن توجه کنید این است که رنگ دکوراسیون قالب خانه شما چیست؟ و از چه رنگ هایی در چیدمان خانه تان استفاده کرده اید؟ در اینجا ما قصد داریم همه احتمالات را برای شما بررسی کنیم.

اگر رنگ قالب دکوراسیون خانه شما طوسی یا است و از مبلمان با رنگ طوسی روشن یا تیره استفاده می کنید و سبک دکوراسیون خانه شما به مدرن نزدیک تر است پیشنهاد ما به شما فرش های طوسی مشکی است که سبب می شود جلوه ای شیک و بی نظیر در خانه شما رقم بخورد. انواع فرش های با این رنگ بندی :

فرش شگی یا پرز بلند

اگر از مبلمان مشکی یا طوسی پر رنگ استفاده می کنید می توانید از فرش شگی با رنگ بندی طوسی یا مشکی یا ترکیبی از هردو استفاده کنید. که همین امر موجب می شود دکوراسیون خانه شما به خانه های با سبک اروپایی نزدیک تر شود.

فرش وینتیج (کهنه نما)

اگر به هر دلیلی مایل نیستید از فرش شگی در دکوراسیون خانه تان استفاده کنید و طرفدار فرش های وینتیج هستید که امروزه بسیار ترند شده اند. فرش وینتیج از جمله فرش های محبوب  در بازار فرش هست که طراحی خاص و بی نظیری دارد و اغلب در دکوراسیون های مدرن یا کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند که شما می توانید طبق سلیقه شخصی و دکوراسیون منزلتان فرش های طوسی مشکی وینتیج را انتخاب کنید.

فرش مدرن و فانتزی

برخی افراد طرفدار هیچکدام از این دو مدل فرش نیستند و فرش های شگی را فرش های ساده می دانند وبا فرش های وینتیج به دلیل طراحی خاص آن نیز مخالف اند. در اینجا پیشنهاد ما این است که مشتریان از فرش مدرن و فانتزی استفاده کنند. این فرش ها دارای طرح های ساده و شیک هستند علاوه بر این فرش های مدرن از تنوع بالایی برخورداراند و بسیار نرم و لطیف هستند. مهم ترین ویژگی این فرش های با کیفیت ارزان و مقرون به صرفه بودن هزینه این فرش هاست.

فرش کلاسیک

اگر در خانه از مبلمان سلطنتی مشکی یا طوسی با تاج طلایی استفاده می کنید. پیشنهاد ما به شما فرش های کلاسیک با رنگ بندی طوسی مشکی است. این فرش ها اغلب طلاکوب هستند که زیبایی این فرش ها را دو چندان می کند. فرش طلاکوب کلاسیک به راحتی می توانند با مبلمان گفته شده هماهنگ شوند و نمایی جدید و لوکس را ایجاد کنند.

تا اینجا با انواع مدل های فرش طوسی مشکی آشنا شدیم . در ادامه قصد داریم درباره ویژگی هایی که سبب شده تا فرش های با این رنگ بندی محبوب واقع شوند صحبت کنیم.

برای دیدن گالری فرش طوسی کلیک کنید.

مزایای فرش طوسی مشکی

زیبایی بی حد مرز

فرش های با رنگ زمینه مشکی بسیار جذاب و منحصر به فرد هستند  و می توانند نمایی شیک و لوکس را در خانه ایجاد کنند. اگر چه این فرش ها نمی توانند مانند فرش کرم منبع نور خوبی برای خانه باشند. اما زیبایی خاص خود را دارند و می توانند چشم همگان را به خود خیره کنندو همه توجه ها را به سمت فرش جلب کنند.

تیره و چرک تاب

از آنجایی که هم رنگ طوسی و هم رنگ مشکی در فرش یک رنگ چرک تاب به شمار می آید طرفداران زیادی دارد. فرش های با رنگبندی تیره برای خانواده های شلوغ و پر جمعیت یا خانواده هایی که کودکان پر جنب و جوش دارند مناسب است و در صورت ریخته شدن لکه چای یا قهوه روی این فرش ها به وضوح آشکار نیست.

بسیار با کیفیت و بادوام

فرش های طوسی مشکی در شانه و تراکم های مختلف با جنس نخ های متفاوت بافته می شود. اگر قصد دارید درباره جنس نخ فرش ماشینی اطلاعاتی کسب کنید می توانید به مقاله آموزشی ما در این زمینه مراجعه کنید. بهترین نخ در صنعت فرش که سبب می شود فرش با کیفیت تر و لطیف تر واقع شود نخ خاب فرش است. فرش های اکریلک مجموعه قالی کاشان طی فرآیندی هیت ست شده اند و بدون کرک و پرز می باشند. همچنین این فرش ها آنتی باکتریال و ضد حساسیت هستند ، پس اگر فردی در خانه دارید که به پرز فرش حساسیت دارد می توانید ابتدا به مقاله پرزفرش مراجعه کنید و بعد از آن تصمیم بگیرید چه طرحی با چه نخ خابی را انتخاب کنید که بدون حساسیت و نرم و لطیف باشد.

برای دیدن کالکشن فرش مشکی کلیک کنید.

خرید آنلاین فرش طوسی مشکی از فروشگاه فرش

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیای امروزه سبب شده افراد به خرید اینترنتی روی آورند. اما از کجا مطمئن شویم فروشگاه فرش که  الان  درحال خرید از آن هستیم یک فروشگاه معتبر فرش ماشینی است؟

سایت قالی کاشان دارای سه نماد اعتماد اکترونیک ،عضواتحادیه کسب و کار های مجازی و نشان ملی ثبت (رسانه دیجیتال) برای جلب اعتماد مشتریان خود است که با کلیک روی روی هر کدام از آنها می توانید از صحت این نماد ها مطمئن شوید. ضمن اینکه شما می توانید در ابتدای خرید بخشی از هزینه را پرداخت کنید و پس از رسید فرش به  شهر محل سکونتتان باقی وجه فرش را پرداخت نمایید. جهت رفاه حال شما مشتری گرامی فرش به صورت رایگان به محل سکونت شما و از طریق باربری صورت می پذیرد.

10 مدل از جدید ترین و پرفروش ترین فرش طوسی مشکی

در انتهای این مقاله قصد داریم چند مدل از جدید ترین فرش های طوسی مشکی را مشاهده کنیم.

 

ش مدرن و فانتزی وینتیج طرح ایستر زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

 

فرش مدرن و فانتزی وینتیج طرح آلاگل زمینه زغالی کاشان – گل برجسته

 

فرش طلاکوب 700 شانه طرح افشان گلبرگ زمینه زغالی کاشان

 

فرش طلاکوب 700 شانه طرح افشان دایان زمینه زغالی – کاشان

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح فرانسوی زمینه زغالی کاشان – گل برجسته

 

فرش مدرن و فانتزی وینتیج طرح سنگ مرمر زمینه زغالی کاشان – گل برجسته

 

فرش مدرن و فانتزی طرح مراکشی زمینه زغالی کاشان – گل برجسته

 

فرش طلاکوب 700 شانه طرح افشان پریماه تارا زمینه زغالی – کاشان

 

فرش طلاکوب 700 شانه طرح آنیسا زمینه زغالی کاشان

 

فرش مدرن و فانتزی وینتیج طرح پریشان زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

 

فر

 

 

 

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button