لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش طوسی و مزایای و معایب آن نسبت به سایر رنگ ها

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی طوسی مزایا و معایب فرش مدرن

فرشی طوسی یکی از رنگ های خنثی و مدرن است که با انواع رنگ ها و سبک های دکوراسیون سازگاری دارد.  فرش طوسی را می توان در دو دسته کلاسیک و مدرن قرار داد. فرش طوسی کلاسیک معمولا گل و حاشیه دارد و دارای تراکم های مختلف است . این فرش ها با مبلمان چوبی و کلاسیک همخوانی دارند . فرش مدرن طوسی اغلب دارای طرح ساده و هندسی اند و با مبلمان های راحتی و مدرن به خوبی هماهنگ می شوند . فرش طوسی در شانه و تراکم های مختلف تولید می شود و قیمت آنها بستگی به  کیفیت و جنس الیاف به کار رفته در فرش دارد.

در این مقاله ما قصد داریم مزایا و معایب فرش طوسی را مورد بررسی قرار دهیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 

مزایای فرش طوسی 

  1. فرش طوسی آرامش و تعادل را در فضای خانه به وجود می آورد و مناسب برای اتاق هایی است که دارای رنگ های گرم و پر انرژی هستند. این فرش ها با هر دکوراسیونی به راحتی سازگار می شوند و دارای بیشترین تناژ رنگی می باشند.
  2. فرش با این رنگ می تواند دکوراسیون خانه شما را از یکدستی و یکنواختی خارج می کند و تعادل رنگی را در دکوراسیون حفظ می کند.
  3. این فرش ها دارای طیف وسیعی از رنگ هستند ، نقره ای ، فیلی ، دودی، متالیک ، دلفینی همه اینها تناژ های مختلف فرش طوسی هستند که هرکدام از این رنگ ها را می توان با هر نوع دکوراسیونی ست کرد. فرش های با این رنگ بندی که تیره تر هستند ، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند زیرا چرک تاب تر بوده و به زودی لکه یا کثیف نمی شوند. به عبارت دیگر می توان گفت این فرش ها را با رنگ بندی تیره ، دیر تر کثیف می شوند. اگر به فرش های با این رنگ بندی علاقهمند هستید پیشنهاد می کنیم از گالری فرش طوسی دیدن فرمایید.
  4. فرش های با تناژ رنگی روشن تر از این رنگ بندی می تاوند خانه را روشن تر و پر نور تر نشان دهد. ضمن آنکه بیشتر طرفداران فرش های با تناژ روشن ، تازه عروسانی هستند که برای تهیه جهیزیه به دنبال فرش جدید و زیبا هستند.
  5. از آنجایی که فرش های با این رنگ بندی جدیدا وارد بازار فرش ماشینی شده است ، طرفداران زیادی دارد و به خوبی مورد استقبال خانواده های ایرانی قرار گرفته است. 
  6. با خرید یک فرش طوسی می توانید دکوراسیون هایی با رنگ های مختلف را در خانه به اجرا در بیاورید. شما می توانید با تغییر پرده یا مبلمان با رنگ دلخواهتان فضایی شیک و جذاب را به وجود بیاورید.

معایب فرش های طوسی 

همانگونه که گفته شد فرش های با این رنگ بندی فرش هایی با رنگ خنثی هستند که می توانند با هر دکوراسیونی سازگاری داشته باشند. اما باید به این نکته هم توجه کنید که با چه رنگ بندی ای می توان فضایی شیک و لوکس را در خانه به وجود آورد. برای این کار پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید و از نکات گفته شده استفاده نمایید.

  1. استفاده زیاد از رنگ طوسی ممکن است باعث ایجاد سردی و بی روحی در فضای خانه شود. به خصوص اگر با رنگ های سرد و تیره مثل آبی یا مشکی ترکیب شود.
  2. فرش طوسی (در اینجا منظور فرش با تناژ تیره تر است) ممکن است باعث کاهش روشنایی و فضای شاد در خانه شود، مخصوصا اگر با رنگ های کدر و بی روح مثل رنگ های خاکستری، کرم یا بژ ترکیب شود.
  3. فرش های با این رنگ بندی در برخی از موارد ممکن است باعث ایجاد تناقض و ناسازگاری با برخی از رنگ ها و سبک های دکوراسیون شود. برای مثال اگر در دکوراسیون منزلتان از رنگ های گرم و روشن مثل رنگ زرد و صورتی استفاده می کنید. استفاده از فرش های تناژ رنگی طوسی می تواند در این دکوراسیون ها باعث ناسازگاری شوند.
  4. استفاده زیاد از فرش های طوسی باعث ایجاد کسالت و بی روحی در فضای خانه می شود و ممکن است بیننده زیاد با این رنگ ها مواجه شده و چشم خسته شود. در نظر داشته باشید استفاده زیاد از فرش های با این رنگ بندی می تواند در روحیه افراد منزل نیز تاثیر گذار باشد و شادابی و نشاط را از خانواده شما بگیرد.

مزایای خرید فرش از فروشگاه فرش کاشان 

 مهمترین نکته برای خرید اینترنتی فرش ماشینی انتخاب سایت معتبر و قابل اعتماد است. با توجه به رشد روز افزون بازار اینترنتی، ممکن است برخی از سایت‌ها با ارائه تخفیف‌های چشمگیر و تبلیغات گمراه‌ کننده، مشتریان را به خرید فرش‌های بی کیفیت و غیر استاندارد ترغیب کنند. برای اینکه از این خطر جلوگیری کنید، باید دقت داشته باشید فروشگاه فرش اینتیرنتی ای که قصد خرید از آن را دارید باید دارای این سه نماد باشند.

  • نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت
  • عضو اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی
  • نشان ملی ثبت

اگر سایتی دارای این 3 نماد باشند به معنای معتبربودن سایت است و با خیال راحت می توانید از این سایت خرید کنید. فروشگاه فرش کاشان یکی از معتبر ترین سایت ها در زمینه خرید فرش ماشینی است.  

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button