لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش طوسی گل برجسته جلوه نقش و طرح در فرش اتاق پذیرایی شما

خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی طوسی گل برجسته

هنر فرش بافتی از قدیم تا به حال زبانزد همه جهانیان بوده است. فرش های دستباف گل برجسته از قدیم توسط زنان ایرانی با ریشه های بلند و کوتاه بافته می شده که امروزه می توانید آن را در موزه های فرش مشاهده کنید. فرش های طوسی گل برجسته از ظرافت زیادی برخوردار هستند. به همین دلیل فرش ایرانی یا همان فرش‌ های دستباف ایرانی، توانسته اند شهرت جهانی کسب کنند. این فرش‌ها به عنوان یکی از گنجینه‌های فرهنگی و هنری ایران ، محسوب می‌شوند. در این مقاله قصد داریم با جدید ترین فرش های طوسی گل برجسته آشنا شویم.

فرش های گل برجسته از جمله فرش هایی هستند که با اخرین تکنولوژی و دستگاه های مدرن و به روز بافته و در بازار فرش ماشینی به فروش می رسند. و از آنجایی که این فرش ها می توانند به راحتی احساسات افراد خانواده را برانگیخته کنند بسیار پر فروش واقع شده اند. همچنین فرش های گل برجسته به راحتی می توانند با افراد خانواده ارتباط برقرار کرده و توجه آنها جلب کنند. فرش طوسی گل برجسته یکی از جدیدترین فرش ها می باشد که طرفداران زیادی دارد.

ویژگی فرش گل برجسته

ظرافت و ریز بافتی

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی همه فرش ها را می توان با بافت گل برجسته در بازار فرش دید. فرش های 700 شانه گل برجسته یکی از زیباترین فرش های با لطافت بالا به شمار می آید.اما در نظر بگیرید ظرافت و ریز بافتی فرش 1200 شانه به مراتب بیشتر از فرش های 700 شانه است و همین امر موجب شده تا طرفداران این فرش های 1200 بیشتر ازفرش های با شانه و تراکم کمتر باشند.

سه بعدی

فرش های گل برجسته چون بافت 3 بعدی دارند باعث زیبایی هرچه بیشتر فرش می شوند. فرش طوسی طرح گل فرنگ یکی از زیباترین طرح ها با گل های رز زیبا می باشد که طراوت و شادابی را به خانه شما هدیه می کند. زمانی که روی این فرش های سه بعدی قدم می گذارید احساسی شبیه به قدم زدن روی گل های رز به شما القا خواهد شد.

با کیفیت و مقاوم

جنس نخ فرش های گل برجسته هایبالک است که این نخ عامل اساسی در برجسته بودن گل فرش است. اغلب نخ های هایبالک در زمینه فرش استفاده می شوند. یکی از ویژگی های نخ هایبالک این است که کف فرش می خوابد و سبب می شود گل و بوته های فرش بالاتر بایستند و گل های فرش برجسته شوند.  الیاف به کار رفته در فرش های گل برجسته دارای خواص ضد باکتری هستند و برای افرادی که به آلرژی ها و حساسیت های پوستی دچار هستند مناسب است، همچنین این فرش های ماشینی بدون حساسیت و پرزدهی می باشند.

متنوع در طرح و رنگ

فرش های 1200 شانه یکی از متنوع ترین فرش ها در هر طرح و رنگی هستند. در فرش 1200 شانه می توانید تنوع طرح را مشاهده کنید و فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید. فرش های با گل های شاه عباسی ، گل فرنگ و… همه در دسته 1200 و 1500 شانه گل برجسته هستند و در زیبایی جایگاه ویژه ای دارند.

فرش طوسی گل برجسته و انواع آن

فرش های طوسی گل برجسته یک فرش با رنگبندی خنثی و سرد است که با دکوراسیون های مدرن و کلاسیک سازگاری است. فرش طوسی طلاکوب گل برجسته یکی از زیباترین فرش های با رنگ طوسی است که طرفداران زیادی دارد که اغلب در دکوراسیون های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند. این فرش ها را می توان به یک قطعه جواهر درخشان تشبیه کرد. فرش طوسی با گل برجسته، همچون کلمه‌ای جادویی در فضایی از زمان می‌ماند و قلب هر فرش دوستی را فرا می‌خواند.

برای مشاهده طرح های بیشتر فرش طوسی کلیک کنید.

فرش های مدرن و فانتزی طوسی گل برجسته از جمله فرش های شیک و ساده هستند که با کمترین اثاثیه با دکوراسیون های مدرن ست می شوند و فضایی ساده و شیک را رقم می زنند.

مزایای خرید فرش طوسی گل برجسته از فروشگاه فرش کاشان

از آنجایی که فرش یک کالای لوکس و مهم است ، باید در انتخاب آن و ست کردن آن با دکوراسیون دقت کنید و فرشی را انتخاب کنید که با دکوراسیون منزل شما هنماهنگ باشد. شما با نگاهی به فروشگاه فرش می توانید بدون هیچ هزینه ای از همه طرح های قالی کاشان دیدن نمایید. اما از آنجایی که فروشگاه فرش کاشان بیش از 3 هزار محصول دارد ، شما دچار گیجی و سردرگمی خواهید شد برای جلوگیری از سردرگمی شما می توانید در صفحه تماس با ما با شماره تلفن فرش تماس بگیرید تا کارشناسان ما به صورت رایگان شما را در خرید فرش همراهی کنند.

 مجموعه قالی کاشان به صورت رایگان و از درب کارخانه فرش را برای شما ارسال می کند

10 مدل ازجدیدترین و متنوع ترین فرش طوسی گل برجسته

تا اینجا با فرش های گل برجسته و انواع فرش طوسی گل برجسته آن آشنا شدیم در ادامه قصد داریم 10 مدل از جدیدترین این نوع فرش ها را از نظر بگذرانیم.

 

 

فرش مدرن و فانتزی وینتیج طرح قاب گره دوتایی  کاشان – گل برجسته

فرش مدرن و فانتزی وینتیج طرح پریشان  کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1500 شانه طرح افشان اسلیمی  کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1500 شانه طرح سپاهان  کاشان 

فرش طلاکوب 1500 شانه طرح افشان زراسا کاشان – گل برجسته

فرش فانتزی طرح سنگ کاشان – گل برجسته

فرش فانتزی طرح قاب رویا  کاشان – گل برجسته

فرش 1500 شانه طرح ارسباران زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1500 شانه طرح زرافشان زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

 

فرش مدرن و فانتزی طرح چهل تکه بوستان زمینه طوسی کاشان 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button