لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش فرانسوی را در چه دکوراسیون هایی استفاده کنیم؟

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی فرانسوی 1200 شانه طرح آندیا زمینه بژ در دکوراسیون مدرن

در دکوراسیون داخلی، فرش ها نقشی کلیدی ایفا می‌کنند. آن ها می توانند به عنوان مرکز توجه در یک اتاق عمل کنند، یا به آرامی با دیگر عناصر دکوراتیو هماهنگ شوند. فرش ها، با تنوعی بی پایان از طرح ها و سبک ها، از سنتی و کلاسیک گرفته تا مدرن و انتزاعی ، به هر فضایی شخصیت و گرمی می افزایند. آن ها می توانند فضایی را تعریف کنند، رنگ‌ها را به هم پیوند دهند، و حتی احساسات و حالات را تحت تأثیر قرار دهند. فرش ها، به معنای واقعی کلمه، زمینه ای برای زندگی ما هستند.فرش های فرانسوی ، با طرح های ظریف  و با جزئیات دقیق و نمادی از هنر و فرهنگ غنی فرانسه هستند. این فرش ها می توانند در فضا های متنوعی به کار روند و زیبایی خاصی به فضا ببخشند.  

 در ادامه قصد داریم  تا با چند نمونه از دکوراسیون هایی که با فرش های فرانسوی سازگاری دارند آشنا شویم. از آنجایی که فرش های فرانسوی دارای ساختاری خاص و غیر ایرانی هستند باید در انتخاب و نحوه ست کردن به دکوراسیون و فضای داخلی دقت کنید. 

فرش های فرانسوی را در چه دکوراسیون هایی می توانیم استفاده کنیم؟

همواره یکی از دغدغه خریدارارن فرش های فانتزی و فرانسوی این بوده که فرشی را که خریداری می کنند در چه دکوراسیونی استفاده کنند؟ در اینجا ما چند نوع دکوراسیون معرفی می کنیم که می تواند از آنها استفاده کنید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دکوراسیون سنتی و کلاسیک

در دکوراسیون های سنتی و کلاسیک ، فرش های فرانسوی با الهام از از طرح های دوران رنساس و باروک ، می توانند حس اشرافیت و عظمت را به ارمغان بیاورند. استفاده از فرش های با نقش های پیچیده و رنگ های شاد و جذاب با مبلمان چوبی سنگین و گچبری زیبا ، تکمیل کننده این سبک ها هستند.

دکوراسیون های مدرن و مینیمالیستی 

فرش های فرانسوی مدرن که معمولا دارای طرح ها و الگو های ساده و مینیمال هستند. این فرش ها به خوبی می توانند با دکوراسیون های مدرن و مینیمالیستی هماهنگ می شوند. رنگ های خنثی و طرح های ساده این فرش ها ، فضایی ارام و بدون اغتشاش را فراهم می کنند و به عناصر دیگر فضا اجازه می دهند تا بیشتر به چشم بیایند.

برای دیدن تصاویر بیشتر از مدل های فرش های فرانسوی می توانید به گالری فرش فرانسوی ما سر بزنید.

دکوراسیون شابی شیک و روستیک

این فرش های ماشینی با طرح های روستیک یا شابی شیک ، که اغلب دارای رنگ های شاد و رنگی و طرح های فلورال هستند، می توانند به فضاهایی با سبک روستیک یا شابی شیک ، جان ببخشند. 

دکوراسیون نئو کلاسیک

در دکوراسیون های نئو کلاسیک ، که ترکیبی از عناصر کلاسیک و مدرن است ، فرش های فرانسوی با طرح های هنری و هندسی می توانند نقش مهمی ایفا کنند. این فرش ها ، با تلفیق زیبایی های سنتی و طرح های مدرن ، به ایجاد فضایی متعادل و زیبا کمک کنند.

دکوراسیون اکلکتیک

فرش های فرانسوی در دکوراسیون اکلکتیک ، که ترکیبی از عناصر مختلف فرهنگی و زمانی است ، می توانند به عنوان یک عنصر  وحدت بخش عمل کنند. با انتخاب فرشی که عناصر مختلف فضا را به م پیوند می زند ، می توان یک دکوراسیون منسجم و جذاب ایجاد کرد. در هر سبک دکوراسیونی که انتخاب می کنید  ، فرش های فرانسوی با طراحی های متنوع و زیبای خود  ، می توانند نقش مهمی در ایجاد فضایی دلنشین و خاص ایفا کنند. انتخاب فرش مناسب  ، بسته به سبک و رنگ بندی فضای شما می تواند تاثیر به سزایی در زیبایی و حس فضا داشته باشد.

خریدی امن و مطمئن از فروشگاه فرش قالی کاشان

برای خرید فرش های فرانسوی باید به فروشگاه معتبر در زمینه فروش فرش مراجعه کنید. اما نکته اینجاست چه فروشگاه انلاینی معتبر است؟ فروشگاه های انلاین دارای چندین نماد هستند که از مهم ترین نماد ها ، نماد اعتماد الکترونیم از وزارت صنعت معدن و تجارت است که با کلیک روی این ایکن می توانید از معتبر بودن فروشگاه فرش مطمئن شوید. فروشگاه فرش قالی کاشان دارای نماد اعتماد الکترونیک ، عضو اتحادیه کسب و کار های مجازی و نشان ملی ثبت است. که هریک نشان از معتبر بودن این سایت دارند. 

فروشگاه فرش کاشان با بیش از 3 هزار طرح فرش در زمینه خرید و فروش فرش ماشینی پیشتاز است. تنوع طرح و رنگ در این فروشگاه اینترنتی غوغا کرده است. فرش در هر طرح و رنگی در این فروشگاه موجود است فقط کافی است با در دست گرفتن تلفن همراه خود و با مراجعه به سایت قالی کاشان یا تماس با شماره فرش با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و فرش مورد نظر خود را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن فرش را در شهر محل سکونتتان تحویل بگیرید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button