لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

با فرش های ماشینی شیک کاشان برای دکوراسیون های لوکس آشنا شوید

خریدفرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی شیک و لوکس

فرش نه تنها یک تکمیل کننده زیبا برای دکوراسیون منزل است، بلکه می تواند نمای شیک و با اصالت را به فضای خانه شما هدیه دهد. از آنجایی که فرش از جمله عناصر است که به وجود می آیند تا فضای زندگی را برای شما آراسته تر و زیباتر کنند باید در انتخاب آن دقت زیادی کرد تا فرش شیک و لوکس را انتخاب کنید. با آمدن اسم فرش شیک و لوکس ذهن اکثر افراد به سمت فرش طوسی یا کرم طلاکوب می رود که با طرح و نقش زیبا و به یادماندنی در ذهن مردم جای دارند.

تاثیر فرش های شیک و لوکس در دکوراسیون

در اینجا به طور مختصر درباره فرش های شیک و پر فروش توضیحاتی گفته شده که امیدواریم شما را در خرید فرش شیک و لوکس یاری کند.

فرش های شیک و لوکس فرش هایی هستند که بسیار فاخر و ارزشمند هستند و می توانند فضای خانه را زیباتر نشان دهند. فرش های شیک و لوکس علاوه بر اینکه روی دکوراسیون خانه تاثیر گذار هستند ، می توانند روی احساسات افراد خانه نیز تاثیر گذار باشند. برای مثال فرش گل فرنگ فرش هایی هستند با گل های رز زیبا و رنگارنگ که می توانند تداعی کننده خاطرات بهاری برای افراد خانواده باشند. یا فرش های با رنگ روشن می توانند خستگی را از افراد خانواده گرفته و فضایی شاد و رومانتیک را به وجود بیاورند.

از جمله فرش های شیک و لوکس که در فروشگاه فرش قالی کاشان وجود دارد ، فرش طلاکوب است. فرش های طلاکوب بی نظیر در زیبایی هستند ، حتی می توان گفت فرش طلاکوب مانند یک قطعه هنری جذاب و شیک است که در پذیرایی خانه ها مثل جواهری زیبا می درخشند. این فرش ها می توانند اعتماد به نفس را به اعضای خانواده منتقل کنند.

فرش های با رنگ بندی مختلف را می توان در دکوراسیون های مختلف قرار داد. برای مثال فرش طوسی که بسیار شیک و زیبا هست را می توان در دکوراسیون های مدرن یا کلاسیک استفاده کرد. همچنین با پهن کردن فرش کرم طلاکوب در دکوراسیون های کلاسیک می توانید فضایی گرم و دلنشین را خلق کنید.

در ادامه قصد داریم درباره فرش های گفته شده در پاراگراف بالا  و طرح و رنگ های آن بیشتر آشنا شویم

نقوش چشم نواز 

فرش های ماشینی شیک و لوکس علاوه بر رنگ های جذاب دارای طرح و نقش های چشم نواز نیز هستند. در اینجا قصد داریم تا درباره طرح های به کار رفته در این فرش ها صحبت کنیم: البته قبل از آن به این نکته توجه داشته باشید که تعریف فرش شیک و لوکس از دیدگاه هر فردی متفاوت است.

عقیده برخی بر این است که فرش های با طرح وینتیج که امروزه در بازار فرش کاشان پر فروش شده اند ، بسیار شیک هستند. فرش وینتیج یا کهنه نما با طراحی های خاص و پیچیده روانه بازار شده اند. برخی از این فرش ها طلاکوب هستند یا دارای نقوش زیبا و کلاسیک هستند. ترکیب طرح های نسبتا اصیل با طراحی وینتیج توانسته اند طرح فرش خارق العاده را رقم بزنند.

طرفداران فرش دستباف ، اینگونه فرش ها را لوکس می دانند و براین باورند این فرش ها با اصالتی که با هنر دستان ایرانی بافته می شود، بسیار چشم نواز و شیک هستند. این فرش های فاخر داری قیمت های بسیار گران تر هستند.

اگر به دنبال فرش دستباف گونه با قیمت ارزان تر از فرش دستباف هستید می توانید از کلکسیون فرش 1500 شانه قالی کاشان دیدن فرمایید.

با بالا رفتن شانه و تراکم ، فرش ریزبافت تر و دستباف گونه تر می شود. می توان گفت فرش 1500 شانه از آنجایی که دارای تراکم بالایی هستند ریز بافت تر و دستباف گونه تر اند.

در ادامه به تفکیک به معرفی نوع فرش های مختلف که به عنوان فرش شیک و لوکس در بازار فرش ماشینی کاشان محسوب می شوند، می پردازیم.

فرش وینتیج یا کهنه نما یاد آور فرش های عتیقه و آنتیک دستباف

فرش وینتیج یا کهنه نما ، به طرح فرش ماشینی گفته می شود که با استفاده از رنگ بندی ، سایه روشن ، برجسته سازی یا روش های فنی دیگر نما و ظاهر یک فرش دستباف آنتیک و کهنه را پیدا کند. این نوع طرح فرش جدید آن قدر پرفروش و پر طرفدار است که تقریبا تمام کارخانه های فرش ، در کنار فرش های کلاسیک ، یک پالت خود را به فرش وینتیج اختصاص داده اند.

از زیبا ترین فرش های طرح وینتیج می توان به فرش افشان شاه عباسی اشاره کرد که بیشترین میزان تنوع در ساخت کهنه نما در فرش را به خود اختصاص داده است. این فرش های زیبا با مبلمان های شیک و کلاسیک و لوازم و عناصر آنتیک و عتیقه مثل ظرف های چینی قدیمی و شمعدان های شاه عباسی نمایی شیک و لوکس و بسیار لاکچری به اتاق پذیرایی شما می بخشند.

برای مشاهده انواع طرح فرش وینتیج با ظاهر های متنوع و مختلف و بسیار زیبا و چشم نواز کلکسیون فرش وینتیج ما را مشاهده کنید.

فرش طلاکوب ، جواهری در خانه

فرش های با رنگ بندی طلاکوب دارای زیبایی بی حد و مرز هستند. فرش طلاکوب ، هنری فراگیر و زیبا است که به وسیله ابراز خلاقیت و تلاش صاحبانش در طراحی و بافت آن  ، جوهر و ارزش یک فرهنگ را به نمایش می گذارد. با هر گره ای که در این فرش های طلاکوب و زیبا بافته می شود، قطره ای از اندوه و لحظه ای از لبخند را به جان می بخشند.

فرش طلاکوب همانند قطعه ای جواهر است که می توانند در اتاق پذیرایی خانه شما مانندی جواهری زیبا بدرخشد. در برخی از این فرش ها رنگ بندی طلاکوب به حدی زیاد است که به آن فرش های طلایی می گویند.

برای دیدن گالری فرش طلایی قالی کاشان مراجعه نمایید و شاهد تنوع بی نظیر فرش های طلاکوب باشید.

این فرش ها دارای بیشترین تنوع رنگ در فروشگاه قالی کاشان است که را می توان در دکوراسیون های کلاسیک با رنگ بندی های مختلف مورد استفاده قرار داد. فرش های طلاکوب بسیار شیک هستند و می توانند احساس قدرت و ثروت را به افراد خانواده منتقل کنند و فضایی شیک و لوکس را به ارمغان بیاورند.

فرش کرم ، بافته های بی نظیر و شیک

از آنجایی که فرش ها نقش مهمی در دکوراسیون های داخلی اتاق ها یا فضاها ی مختلف ایفای نقش می کنند. فرش های کرم یکی از زیباترین فرش ها به شمار می آید که در دکوراسیون های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد و می توانند فضایی گرم و صمیمی را به وجود آورد. اغلب این فرش ها یا طلاکوب اند یا دارای گل های رز رنگارنگ می باشند که می توانند طراوت و تازگی را به خانه شما هدیه دهند. فرش های ماشینی با رنگ کرم می توانند فضای خانه را پر نور تر و دلباز تر جلوه دهند.

فرش های کرم با رنگ بندی زیبا و بی نظیر برای خانه های کوچک مانند آپارتمان ها و خانه  های کم نور مناسب است. بیشتر طرفداران فرش های کرم تازه عروسان هستند که برای جهیزیه این فرش ها را خریداری می کنند. این فرش های زیبا و پر نقش و نگار را می توان در پذیرایی ، یا اتاق خواب های کم نور و بدون پنجره مورد استفاده قرار داد. اما در نظر داشته باشید این فرش ها زودتر از فرش های با رنگ تیره کثیف یا لکه می شوند و به مراقبت بیشتری نیاز دارند.

برای مشاهده طرح های زیبا و پر نقش و نگار می توانید از گالری فرش کرم قالی کاشان دیدن فرمایید.

فرش های طوسی ، شیک و جذاب 

فرش های با رنگ بندی طوسی که در سال های اخیر بسیار پر طرفدار شده اند. همچنین فرش های طوسی یکی از فرش های شیک و جذاب است که در بازار فرش ماشینی بسیار پر فروش شده اند. فرش طوسی اگر چه فرش هایی با رنگ بندی خنثی هستند اما در نظر داشته باشید به راحتی با هر نوع دکوراسیونی ست می شوند و فضایی زیبا را به وجود می آورند. 

برای آشنایی بیشتر با فرش های طوسی و طرح و رنگ آنها توصیه می کنیم به کلکسیون فرش طوسی مراجعه کنید و از طرح فرش های زیبا و بی نظیر لذت ببرید.

اگر بخواهیم پر فروش ترین  و زیباترین فرش طوسی را به شما معرفی کنیم پیشنهاد می کنیم به مقاله فرش طوسی طلاکوب قالی کاشان سری بزنید و از طرح های پر فروش فرش طوسی طلاکوب دیدن فرمایید. فرش های طلاکوب طوسی را می توان در دکوراسیون های کلاسیک یا مدرن مورد استفاده قرار داد. این فرش ها را می تاون در اتاق پذیرایی یا اتاق خواب استفاده کرد ، همچنین این فرش ها قابلیت سازگاری با مبلمان راحتی و سلطنتی را دارند.

جنس فرش های شیک و لوکس

برخی بر این باوراند فرش های با شانه و تراکم پایین بالاتر با کیفیت تر هستند، یعنی فرش 1200 شانه با کیفیت تر از فرش 700 شانه است. اما ما در این مقاله این موضوع را نقض می کنیم و بر این باور هستیم فرشی با کیفیت است که جنس نخ آن با کیفیت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جنس نخ فرش ماشینی می توانید از مقاله آموزشی ما استفاده نمایید.

همانگونه که گفته شد از نظر ما فرشی با کیفیت است که از جنس نخ با کیفیت بافته شده باشد. جنس نخ فرش های 1200 شانه اغلب اکریلیک است که بهترین نخ در صنعت فرش است. نخ اکریلیک نرم تر و لطیف تر از نخ های دیگر است بنابراین فرشی که با نخ اکریک بافته شده است بسیار نرم و لطیف تر از فرش با نخ پلی استر است.

نخ های اکریلیک به کار رفته در فرش های موجود در قالی کاشان طی فرآیندی هیت ست شده اند و بدون کرک و پرز هستند. فرش های با جنس نخ خاب اکریلیک آنتی باکتریال اند و برای افرادی که به پرز فرش حساسیت دارند مناسب هستند.

مزیت خرید فرش شیک و لوکس از فروشگاه فرش کاشان

با توجه به اینکه در سال های اخیر خرید آنلاین کالاهای اساسی گسترش پیدا کرده است ، ما برای خرید فرش سایتی را برای شما طراحی کرده ایم تا خرید شما به راحتی صورت گیرد. اما چگونه می توان به سایت اعتماد کرد؟ با توجه به کلاهبرداری های صورت گرفته در دنیای امروزه افراد از خرید آنلاین حراس دارند. شما خریدار محترم باید قبل از خرید از معتبر بودن سایت اطمینان حاصل نمایید.

سایت قالی کاشان دارای 3 نماد اعتماد که شامل E نماد یا نماد اعتماد الکترونیک ، عضو اتحادیه کسب و کار های مجازی و نشان ملی ثبت است که با کلیک روی هریک از آنها می توانید به معتبر بودن سایت قالی کاشان پی ببرید و با خیالی آسوده به خرید فرش بپردازید.

با خرید فرش از فروشگاه فرش کاشان می توانید فرش را مستقیم از درب کارخانه سفارش دهید. همین موضوع باعث شده تا دست سودجویان و واسطه های فرش از خرید شما کوتاه شود و فرش مورد نظر شما با قیمت کمتر به دست شما مشتری عزیز برسد.

جهت رفاه حال شما مشتری گرامی قالی کاشان فرش را از درب کارخانه تا باربری شهر شما به صورت رایگان ارسال می کند.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button