لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش مناسب برای آشپزخانه

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی آشپزخانه فرش مدرن و فانتزی

آشپزخانه یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین بخش‌های خانه است که نه تنها محل آماده کردن غذا، بلکه محلی برای گفتگو، خلاقیت و لذت ‌بردن از زندگی است. بنابراین، طراحی و دکوراسیون آشپزخانه باید به گونه‌ای باشد که هم با نیازها و سلیقه‌های ساکنان خانه همخوانی داشته باشد و هم فضایی راحت، زیبا و شاداب ایجاد کند. در این راستا، انتخاب فرش مناسب آشپزخانه یکی از مواردی است که می‌تواند تأثیر بسزایی در بهبود کیفیت و زیبایی این فضا داشته باشد.

فرشی که کف آشپزخانه را می پوشاند بسیارمهم است ، زیرا باعث جلوگیری از لغزش و سقوط شده و درنتیجه باعث می شود از آسیب به بدن جلوگیری می کند. فرش آشپزخانه می‌ تواند با جذب گرما و کاهش تبادل حرارتی با کف زمین ، فضا را گرم‌ تر و راحت‌ تر کند. 

ملاک های انتخاب فرش آشپزخانه

حال سوال اینجاست چه فرشی را برای آشپزخانه انتخاب کنیم؟ در ادامه قصد داریم به مهم ترین ملاک های انتخاب فرش برای آشپزخانه بپردازیم.

به طبع قبل از زیبایی راحتی آن فرش مد نظر خانم های خانه دار است. چون خانم ها ساعات زیادی را در آشپزخانه سپری می کنند. بنابراین فرشی که برای آشپزخانه انتخاب می کنید باید نرم و لطیف باشد تا در ساعات طولانی پای شما را اذیت نکند. اگر به درستی فرش را انتخاب کنید ، فرش آشپزخانه می‌ تواند باعث کاهش خستگی و درد پا و کمر شود که ناشی از ایستادن طولانی مدت است.

از آنجایی که فرش های آشپزخانه بسیار متنوع و زیبا هستند ، این فرش ها می‌ تواند با ایجاد تنوع رنگی در فضا، زیبایی و جذابیت آن را در آشپزخانه افزایش دهد. فرش آشپزخانه می‌تواند با سبک دکوراسیون ، رنگ دیوارها ، کابینت ها و لوازم آشپزخانه هماهنگ باشد و یک حس یکپارچه و هماهنگ را ایجاد کند.

نکاتی برای انتخاب فرش آشپزخانه

برای انتخاب طرح و رنگ فرش آشپزخانه باید ابتدا نوع سبک دکوراسیون آشپزخانه را معین کنیم سپس به دنبال خرید فرش برای آن باشیم. نکاتی که در زیر بیان می شود می تواند شما را در انتخاب فرش آشپزخانه یاری دهد. 

  1. نکته اول و بسیار مهم در انتخاب فرش آشپزخانه این است که فرشی که شما انتخاب می کنید از شانه و تراکم بالایی برخوردار نباشد. چرا که فرش های با شانه  و تراکم بالاتر بسیار ظریف بافت اند و ضخامت کمی دارند. این بدان معنا است که فرش های با شانه و تراکم بالاتر مثل فرش 1200 شانه دارای ارتفاع نخ خاب کمتری بوده و از لطافت و نرمی کمتری برخوردار اند. بنابراین سعی کنید از فرش های با شانه و تراکم پایین تری استفاده کنید.
  2. از آنجایی که آشپزخانه محیطی است که فرش آن به طور مداوم مورد شستشو قرار می گیرد ، باید فرشی را انتخاب کنید که چرک تاب باشد و در اثر پاخور زیاد کثیفی و آلودگی روی این فرش به وضوح نمایان نباشد. همچنین باید توجه داشته باشید فرشی که انتخاب می کنید به راحتی شستشو شود. 
  3. این گونه فرش ها مدت زمان زیادی با پوست انسان ارتباط دارند. بنابراین فرش هایی که برای استفاده درآشپزخانه انتخاب می کنید باید ، آنتی باکتریال ، بدون حساسیت و پرزدهی باشد. تاالتهاب پوستی ایجاد نکند.

طرح های فرش آشپزخانه

در ادامه ما دو نمونه از بهترین و با کیفیت ترین فرش هایی را معرفی می کنیم که بسیار زیبا و راحت بوده و دارای ویژگی های گفته شده می باشد.که بسیار زیبا و متنوع هستند، شما می توانید این فرش های زیبا با طرح های شیک و متنوع را در محل مورد نظر مورد استفاده قرار دهید.

فرش های چاپی (طرح ادویه )

این دسته از فرش ها بسیار زیبا و شکیل بوده و بسته به نوع دکوراسیون آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. این فرش ها بسیار متنوع بوده و چاپی هستند. این فرش ها از جنس پلی استر بوده و بسیار مقاوم و با دوام هستند و در اثر شستشوی زیاد آسیب نمی بینند. این فرش ها از دسته فرش های 700 شانه هستند و دوام و ماندگاری بیشتری دارند. تراکم فرش 700 شانه نسبت به فرش های مدرن و فانتزی بیشتر بوده و کمی از آنها سنگین وزن تر هستند.

فرش های مدرن و فانتزی

فرش های مدرن و فانتزی یکی از فرش هایی است که دارای طرح های ساده و مینیمالی است که می توان آنها را در اتاق خواب یا آشپزخانه های با سبک مدرن مورد استفاده قرار داد. این فرش ها سبک وزن بوده و به راحتی جابجا یا شستشو می شوند. به طوری که می توانید این فرش ها را در خانه و به تنهایی شتشو کنید. فرش مدرن و فانتزی ارتفاع نخ خاب بیشتری داشته و با قدم زدن روی آنها احساس راحتی خواهید داشت. در نظر داشته باشید این فرش ها بسیار ارزان و مقرون به صرفه هستند و هر زمان که از آنها خسته شدید می توانید آنها را تعویض کنید.

مزیت خرید فرش از فروشگاه فرش کاشان 

خرید فرش از فروشگاه فرش کاشان یا همان کارخانه به شما این اطمینان را می دهد که فرشی را که خریداری کرده اید با همان کیفیت و برند اعلام شده به دست شما خواهد رسید. حتی شما می توانید با تماس با کارشناسان مجموعه قالی کاشان از نوع نخ ، رنگ ، طرح و سایز فرش اطلاع دقیقی داشته باشید. همچنین یکی از مزایای خرید از کارخانه این است که شما می توانید از خدمات پس از فروش مناسبی مانند مرجوعی در اثر زدگی یا پارگی، گارانتی و مشاوره رایگان در هنگام خرید بهره‌ مند شوید و در صورت بروز هرگونه مشکل در فرش خریداری شده، با پشتیبانی فروشگاه فرش کاشان تماس بگیرید.

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button