لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش نقره ای طلاکوب رنگ بندی جذاب و لاکچری فرش ماشینی

خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی طلاکوب زمینه نقره ای

فرش طلاکوب نقره ای به دلیل زیبایی ، ظرافت در طرح و نقشه همواره یکی از محبوب ترین انواع فرش در بازار بین المللی فرش بوده است. این نوع فرش با تلفیق زیبایی و هنر طراحان ایرانی توانسته است جایگاه ویژه ای در بازار جهانی پیدا کند. همچنین فرش های  با این رنگبندی علاوه بر زیبایی با تمامی دکوراسیون ها سازگاری دارد.

فرش سیلور یا نقره ای چه رنگی است و چه طرح هایی دارد؟

رنگ زمینه نقره ای به ویژگی هایی از جمله آرامش ، شفافیت و زیبایی معروف است. فرش زمینه نقره ای یا سیلور به فرش هایی با تناژ رنگی طوسی گفته می شود. به عبارت دیگر می توان گفت نقره ای از ترکیبی از رنگ های سفید و طوسی است. بنابراین فرش با رنگ زمینه نقره ای یک فرش نسبتا روشن است که می تواند فضایی آرامش بخش در خانه ایجاد کند.

فرش های با زمینه نقره ای  و طرح افشان اغلب دارای گل های ریز رز هستند که طراوت و شادابی را به روح انسان هدیه می کنند. اکثر افراد فرش دوست با دیدن این فرش ها روحیه می گیرند و معتقد اند با پهن کردن این فرش ها در خانه رایحه ای از گل های رز خانه را فرا می گیرند و موجب می شود خانه به باغی بزرگ تبدیل شود. فرش های با زمینه نقره ای سبب می شود خانه بزرگتر و دلباز تر نمایش داده شود.

برای دیدن کالکشن فرش نقره ای کلیک کنید.

فرش نقره ای در دکوراسیون

فرش با این رنگ بسیار زیبا و چشم نواز است. این رنگ می تواند با رنگ هایی مانند مشکی ، سفید ، طوسی و حتی رنگ های روشن مانند صورتی و آبی  ترکیب شود و تعادل رنگی را در فضا ایجاد کند. همچنین ، فرش های با رنگ زمینه نقره ای می توانند برای انواع فضا ها از جمله اتاق نشیمن یا اتاق خواب استفاده شوند. این نوع فرش ها با تمامی سبک های دکوراسیون اعم از مدرن و کلاسیک سازگاری دارند و حتی می توانند به هر نوع معماری داخلی و سلیقه شخصی تطبیق یابند و فضایی شیک و به یادماندی را رقم بزنند.

فرش های طلاکوب نقره ای

فرش های طلاکوب یکی از زیباترین فرش ها به شمار می آید که زیبایی بی نظیری دارد. ترکیب فرش زمینه نقره ای و گل هاي طلاکوب شده می تواند بسیار چشمگیر و خاص باشد.  فرش های طلاکوب نقره ای به گونه ای است که باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. اکثر طرفداران این فرش ها تازه عروس ها می باشند که برای جهیزیه این فرش ها را انتخاب می کنند. همچنین فرش 1200 شانه زمینه نقره ای بسیار ظریف بافت ، زیبا و چشم نواز هستند.

برای دیدن گالری فرش طلاکوب کلیک کنید.

مزایا و معایب فرش طلاکوب نقره ای

زیبایی بی حد و مرز

فرش های طلاکوب نقره ای از زیبایی خاصی برخوردار اند که با هیچ فرش دیگری قابل قیاس نیست. فرش های طلاکوب مثل تکه ای جواهر هستند که می توانند در پذیرایی خانه شما بدرخشن و زیبایی خود را به نمایش بگذارند.

بزرگ نمایی خانه

فرش های طلاکوب با این رنگ بندی می تواند برای آپارتمان های کوچک و کم نور مناسب باشند چرا که این فرش های با این رنگ بندی مثل فرش های کرم است و باعث روشن تر شدن خانه می شود در نتیجه خانه بزرگتر نشان داده می شود. برای اطلاعات بیشتر درباره فرش کرم می توانید به مقاله ما مراجعه کنید. یکی دیگر از قابلیت های فرش نقره ای این است که می تواند خانه را دلباز تر نشان دهد.

نگهداری دشوار

فرش با این رنگبندی از از آنجایی که یک رنگ روشن است نیاز به مراقبت فراوان دارد. اگر چای یا قهوه روی این فرش ها ریخته شود به سرعت لکه می شود چه بسا که این لکه پاک نشود و برای همیشه باقی بماند. فرش های طلاکوب از آنجایی که از ظرافت خاصی برخوردار هستند نباید اجسام سنگین روی آنها قرار بگیرد چرا که ممکن است طلاکوب های فرش آسیب ببیند .

خرید آنلاین فرش از فروشگاه فرش کاشان

فرش های با رنگ زمینه نقره ای نشان دهنده یک سلیقه شیک  در دکوراسیون داخلی است. این نوع فرش ها با ترکیب رنگ ها ، بافت ها، و شانه و تراکم های مختلف  می توانند به راحتی با عناصر خانه سازگار شوند.

از آنجایی که فرش یکی از کالاهای اساسی لوکس به شمار می آید و باید در خرید آنلاین به آن دقت شود، پس باید از جایی فرش بخریم که قابل اطمینان باشد. فروشگاه فرش کاشان بالغ بر سه هزار طرح فرش زیبا و متنوع خرید را برای شما مشتری محترم آسان می کند. مجموعه قالی کاشان دارای نماد اکترونیک و عضو اتحادیه کشوری و کسب و کار های مجازی ورسانه های دیجیتال است که با کلیک بر روی آن می توانید از صحت این نماد ها اطمینان حاصل کنید. همچنین شما میتوانید پس از سفارش با تماس با کارشناسان ما از مراحل سفارش خود مطلع شوید.

10 مدل از جدیدترین فرش های طلاکوب نقره ای 

تا اینجا اطلاعاتی درباره  مزایا و معایب فرش های نقره ای کسب کردیم. در اینجا قصد داریم چند نمونه از جدید ترین و پرطرفدار ترین فرش های طلاکوب نقره ای را مشاهده کنیم.

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان گلوریا کاشان – گل برجسته

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان رزیتا کاشان – گل برجسته

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان الیا کاشان – گل برجسته

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان پرنیان کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 700 شانه طرح نایین کاشان

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح مرسانا کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح آبادیس کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح لیندا ونوس کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان مینو کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان ترمه کاشان – گل برجسته

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button