لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش های با تراکم بالا یا پایین!

فرش های با تراکم بالا یا پایین!

فرش با تراکم بالا خوبه یا پایین؟ سوالی است که ذهن خریداران را معمولا درگیر میکند. با بالارفتن تراکم فرش ماشینی همچنان که تعداد گره ها بیشتر میشود شاهد ان هستید که ضخامت فرش نیز کاهش میابد.  فرش های ماشینی تراکم بالا آنقدر زیبا و جذاب هستند که به فرش های دست بافت گونه شباهت زیادی دارند. در ادامه همراه قالی کاشان باشید تا شما را در داشتن خریدی اسان و بهتر راهنمایی کنیم.

آیا فرش تراکم بالا خشک و شکننده است؟

تا اینجا متوجه شدیم که با افزایش تراکم فرش، ارتفاع نخ خواب کم می شود و در نتیجه ضخامت آن کمتر می شود. به همین دلیل نمی توان درباره خشکی و شکنندگی فرش قضاوت کرد، اما این یک امر حرفه ای در صنعت فرش است.

تاکید می کنیم که ارتفاع کم نخ خواب دلیلی بر شکنندگی فرش نیست. یکی از عواملی که بر خشکی و شکنندگی این محصولات تأثیر می گذارد، مواد پنبه ای به کار رفته در تاروپود آنها می باشد.  استفاده از آهار نامناسب نیز می‌تواند دلیلی بر این مسئله باشد.

تفاوت اصلی در قیمت فرش ها را می توان نوع نخ ها دانست که میزان خشکی یا نرمی فرش را مشخص می کند. توجه داشته باشید که در فرش 1200 شانه اگرچه ارتفاع و ضخامت نخ خواب کمتر است اما دلیل بر بی کیفیتی آن نیست و برتری این فرش ها را می توان ظرافت و زیبایی طرح های آنها دانست.

مزایای تراکم فرش بالا و پایین

اولین مزیت فرش‌هایی با تراکم بالا ظرافت آنها است که طرح‌ها با دقت و جزئیات بیشتری دیده می‌شوند. در صورت استفاده از الیاف و نخ های مناسب در تولید این محصولات، کیفیت محصول نیز تضمین شده و مزایای ویژه ای خواهد داشت.

یکی از مزایای این فرش ها نظافت آسان آنهاست که به دلیل ضخامت کم به راحتی قابل انجام است. اگر پایه مبل یا میز روی محصولی با شانه کمتر مانند فرش 700 شانه بنشیند، به دلیل ضخامت بیشتر، آسیب ظاهری دیده می شود که با چشم قابل تشخیص است.

توجه داشته باشید در محصولات با عدد تراکم بالا به دلیل ضخامت کم با این مشکل مواجه نخواهید شد. با کمک این فرش ها از کوبیده شدن پایه مبل راحت می شوید و… نقش ها نیز تاثیر بسزایی در قیمت فرش دارند و این پارامتر در فرش های تراکم بالا بیشتر به چشم می خورد.

تفاوت فرش با تراکم بالا و پایین

از نظر ظرافت و زیبایی طرح و رنگ، تراکم های بالاتر قطعا لطیف تر و مشابه نوع دستبافت است، در حالی که تراکم های کمتر این شدت ظرافت و زیبایی را ندارند. این نیست
ضخامت فرش در تراکم های زیاد کم است و این دلیل استفاده از این فرش های نازک در مکان های مجلل است. اگر به دنبال استفاده از فرش هستید و به تزئینی بودن آن اهمیت نمی دهید، انتخاب با تراکم کم قطعا برای شما ایده آل است.

فرش های با تراکم بالا دوام بیشتری نسبت به تراکم های کمتر دارند و این به دلیل چسبندگی و تراکم گره های پارچه است. درست است که در فرش های پر تراکم دوام و تراکم گره وجود دارد اما به دلیل ظرافت این بافت ها فقط برای مکان های لوکس و کم تردد مناسب است.

لذت خرید را با قالی کاشان تحربه کنید.

خرید فرش با کیفیت، دارای قیمت مناسب و نیز به راحت ترین شکل ممکن ، آرزویی است که وجود خرید اینترنتی فرش از بستر های فروشگاهی آنلاین توانسته است بر آن جامه عمل بپوشاند. خرید اینترنتی فرش اگر چه دارای اصول خاصی است، اما شما به راحتی میتوانید از این اصول مطلع شده و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید که حکم یک بازی تمام برد را برای شما خواهد داشت. اولین اصلی که باید به آن دقت کنید انتخاب یک فروشگاه معتبر مانند فروشگاه قالی کاشان است با داشتن سابقه ای درخشان در حوزه فروش اینترنتی و نیز نماد اعتماد الکترونیک ، شرایط خرید با آرامش خاطر را برایتان فراهم میکند. اصل بعدی نیز انتخاب طرح و مدل متناسب با بودجه و نیاز و موقعیت استفاده ازفرش است که در این خصوص نیز کارشناسان مجموعه قالی کاشان از لحظه خرید تا تحویل درب منزل در کنار شما خواهند بود.

 
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button