لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش کرم صورتی : 10 مدل فرش زیبا و لایت برای دکوراسیون مدرن

خرید فرش کرم فروش فرش صورتی قالی کاشان فرش ماشینی کرم صورتی فرش فرش شاد

صورتی یک رنگ پرطرفدار بین جوان های امروزی است و خیلی از تازه عروس ها در چیدمان خانه جدید شان رنگ صورتی را به عنوان تم رنگی دکوراسیون انتخاب می کنند. فرشی با گل‌های صورتی کم رنگ یا پررنگ با زمینه کرم جلوه زیبایی را برای اتاق  پذیرایی یا اتاق خواب ایجاد می‌کند چرا که رنگ صورتی یک رنگ رمانتیک ، لطیف و رویایی است که در کنار رنگ های دیگر  می تواند خودی نشان دهد و به طور چشمگیر همه توجه ها را به خود جلب کند. در این مقاله قصد داریم در مورد انتخاب فرش کرم صورتی صحبت کنیم.

فرش کرم از قدیم تا به حال طرفداران خاص خود را داشته و دارد . فرش های کرم فضای خانه را روشن تر و پر نور تر نشان می دهند و برای مکان هایی با نور کم مناسب است. همچنین فرش کرم می تواند خانه را بزرگتر و دلباز تر جلوه دهد و برای آپارتمان های کوچک انتخاب مناسبی است. فرش کرم بیشتر در دکوراسیون های با سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد که بیشتر طرح های پر نقش و نگار ، شلوغ  یا طلاکوب هستند و با مبلمان سلطنتی ست می شوند.

اما فرش صورتی از آنجایی که رنگ خاصی است بیشتر برای مهد کودک ها ،اتاق های دخترانه یا  فرش های دخترانه مورد استفاده قرار می گیرد. اما ما برای طرفدارن فرش صورتی پیشنهادی هایی داریم .

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که فرشی به رنگ صورتی بخرید؟ شاید از خود پرسیده باشید مگر فرش صورتی را در پذیرایی می شود پهن کرد؟

صورتی چرک فضایی منحصر به فرد و صورتی روشن حال و هوایی آرامش بخش دارد. اکثر ما با دیدن رنگ صورتی به یاد گل‌های رز صورتی  در حیاط خانه مادر بزرگ ها میوفتیم ، حال تصور کنید فرشی با زمینه کرم و گل های رز بزرگ و کوچک برجسته بر زیر پای شما بهشتی ماندگار و با دوام را رقم بزنند. حواستان باشد فرش با این ویژگی ها یک فرش جادویی و بی نظیر است پس از جادوی آن غافل نشوید . مطمئن باشید با دراز کشیدن روی فرش جادویی کرم صورتی عطر گل های رز صورتی شما را مست و به خوابی راحت و پر از آرامش  دعوت خواد کرد.

با همه ی این تفاسیر در نظر بگیرید که رنگ صورتی پر رنگ یک محرک و انرژی زا است. از آنجایی که انتخاب رنگ فرش در روحیه و احساسات افراد تاثیر شگفت انگیزی دارد باید در انتخاب  آن دقت کرد ، فرض کنید پس از یک روز کاری سخت به خانه بازگردید و با فرشی با گل های صورتی پر رنگ مواجه شوید ، درست است که فرش خستگی شما را از بین نمی برد اما از تاثیر مثبت آن در روحیه خود غافل نشوید.

فرش کرم صورتی و نحوه چیدمان در دکوراسیون

برخی  از افرادی که دارای دکوراسیون کلاسیک و سنتی هستند به فرش‌های کرم صورتی نیز علاقمند می ‌باشند. فرشی با گل‌های صورتی کم رنگ یا پررنگ با زمینه کرم جلوه ای زیبا و خاص را برای سالن یا اتاق پذیرایی یا حتی اتاق خواب ایجاد می‌کند.

رنگ صورتی چرک هم در بافت فرش های مدرن وفانتزی هم فرش های دستبافت سنتی استفاده زیادی دارد. برای افرادی  که دکوراسیونی کلاسیک دارند و در عین حال دوست دارند فرش هایی با ترکیب رنگی صورتی یا قرمز داشته باشند، می توانند به کلکسیون فرش های صورتی ما سری بزنند. فرش ماشینی صورتی با طرح بندی های سنتی و مدرن و فانتزی مطابق با انواع سلیقه ها بافته و به  بازار فرش عرضه می شوند. اگر خانه تان با دکوراسیون مدرن چیدمان شده است، فرش ماشینی صورتی با طرح های مدرن مانند فرش های صورتی یک دست، فرش شگی صورتی ، فرش وینتیج صورتی و فرش های با  طرح های هندسی و غیره می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

اگر به هر دلیلی مایل به استفاده از فرش کلاسیک نیستید، پیشنهاد ما خرید یک گلیم فرش  با رنگ صورتی است. گلیم فرش ها همان کارایی فرش را دارند با این نقاوت که  طرح های شلوغ و پیچیده ای ندارند و ساده تر و نازک تر اند و برای افرادی که به سبک ساده علاقه مند هستند مناسب است.

می توان گفت نازکی و لطافت گلیم فرش ها مانند موکت است. موکت با رنگ صورتی بیشتر برای اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد یا برای مکان هایی که افراد قصد ندارند زیاد برای پوشش آن هزینه کنند ، استفاده می شود. اگر برای اتاق خواب به دنبال فرش هستید می توانید از فرش های شگی یا پرز بلند استفاده کنید این فرش ها علاوه بر ساده بودن از لطافت زیادی برخوردار هستند.

شاید فکر کنید فرش کرم صورتی را با چه مبلمانی باید ست کنیم ؟

فرش با رنگ بندی کرم و صورتی را می توان با رنگ کرم، آبی کاربنی ، سرمه ای ، ست کنید. همچنین این فرش را می توانید با رنگ های خنثی که با همه دکوراسیون ها سازگار اند مثل رنگ طوسی ، سفید ست کنید.

کلام پایانی

اگر به رنگ صورتی علاقه دارید و دوست دارید یک کلکسیون کلاسیک یا مدرن  با رنگ صورتی رقم بزنید می توانید با مراجعه به فروشگاه فرش قالی کاشان می توانید انواع  فرش های کرم صورتی را با شانه و تراکم های مختلف را مشاهده کنید. همچنین کارشناسان ما در این مرحله با شما همراه خواهند شد و به شما را در انتخاب نوع فرش کمک خواهند کرد تا شما با اطمینان خاطر خرید کنید.

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button