لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش کرم مدرن – انواع و ویژگی ها

فرش کرم مدرن قالی کاشان خرید فرش شگی اتاق خواب کودک وینتیج و فانتزی پذیرایی فروش فرش ماشینی سفید روشن

فرش کرم مدرن از شیک ترین و زیبا ترین انواع فرش ماشینی است که برای دکوراسیون های امروزی کاربرد فراوان دارد. فرش های شگی ، مراکشی و وینتیج که با رنگ بندی کرم تولید می شوند، خرید های مناسبی برای فرش انواع مکان ها در خانه از جمله اتاق پذیرایی ، اتاق خواب و آشپزخانه هستند. فرش های طرح اتاق کودک و آشپزخانه کرم از نمونه فرش های مدرن با طرح ویژه و خاص هستند.

فرش مدرن و فانتزی انتخاب ویژه برای دکوراسیون های خاص

فرش مدرن و فانتزی جایگاه ویژه ای در بین طرفداران مد و تازگی در دکوراسیون دارد. ویژگی خاص این فرش خهای زیبا این است که از چارچوب های رایج فرش ماشینی سنتی ایرانی خارج می شوند و به سلیقه های امروزی هر چه بیشتر نزدیک می شوند. دسته بندی فرش های مدرن و فانتزی با توجه به این که نو آوری های زیادی در آن ها به کار رفهت است، کار ساده ای نیست. اما در این جا تلاش می کنیم تعدادی از پر فروش ترین آن ها را به شما معرفی کنیم و جایگاه فرش کرم مدرن را در بین این دسته های نوع فرش مشخص کنیم.

فرش شگی کرم ، ساده ترین نوع فرش مدرن

فرش شگی یا پرزبلند نوعی از فرش ماشینی است که بیشترین سادگی را به دکوراسیون شما می آورد. این فرش اگر دارای رنگ کرم ساده باشد، یک فرش مدرن در ساده ترین و مینیمال ترین حالت ممکن است. ویژگی فرش کرم شگی این است که می تواند با هر دکوراسیون به هر شکلی ست شود.

این فرش می تواند به عنوان فرش اتاق کودک یا نوزاد یا نوجوان با انواع اثاثیه عزیزان شما ست شود و زیبایی خاص و خیره کننده ای به این اتاق ها ببخشد.

چنانچه از فرش شگی کرم در اتاق خواب خود استفاده کنید، متوجه می شوید که چه لطافت و آرامشی به فضای اتاق خواب شما می دهد.

این فرش از آن جایی که یک فرش ساده است، چنانچه به عنوان پادری یا فرش راهرو استفاده شود ، می تواند با فرش پذیرایی و اصلی شما به بهترین شکل هماهنگ شود. حالا فرش اتاق پذیرایی شما قرمز باشد یا آبی ، کرم باشد یا گردویی ، فرش طلاکوب باشد یا فرش با رنگ بندی کلاسیک ، فرش سنتی باشد یا مدرن.

لطفا از گالری فرش کرم ما با انواع طرح ها و مدل ها در انواع دسته بندی ها دیدن فرمایید.

خرید فرش آشپزخانه کرم ، برای ایجاد یک آشپزخانه موزون

ویژگی فرش آشپزخانه مدرن این است که دارای طرح های ظروف و ادویه جات یا دیگر عناصر موجود در آشپزخانه در طرح فرش است. این طرح ها به دلیل این که طرح های رئال و واقع نمایانه هستند دارای رنگ های طبیعی هستند و به این دلیل رنگ های تند با شدت رنگ بالا کمتر در آن ها به چشم می خورد ، بنابراین رنگ زمینه فرش های آشپزخانه باید از رنگ های خنثی مثل کرم ، سفید یا سیاه باشد که این طرح ها با رنگ های طبیعی به کار رفته در آن ها جلوه خود را حفظ کنند.

علاوه بر این که خرید کابینت آشپزخانه هم یک خرید گران برای خانه محسوب می شود و تعویض آن یک انتخاب پر هزینه و اساسی است. بنابراین برای کسانی که در منازل اجاره ای زندگی می کنند و قرار است که به طور متوالی فرش خود را در آشپزخانه هایی با کابینت های دارای رنگ بندی های مختلف پهن کنند ، فرش آشپزخانه کرم یک انتخاب مناسب و کم هزینه است که می تواند بیشترین زیبایی را به آشپزخانه شما هدیه کند.

با فرش اتاق کودک کرم ، یک اتاق مدرن و زیبا برای فرزند دلبندتان بسازید

فرش کودک یا فرش عروسکی ، کاربرد خاص و ویژه ای دارد. زمانی که کودک شما نوزاد است ، نیاز است که فرش دارای آرامش برای نوزاد خود تهیه کنید. یک کودک زیر 8 سال انواع اسباب بازی های رنگارنگ را در اتاق خود گرد هم می آورد . و یک کودک زیر 12 سال دارای سلیقه خاص در انتخاب وسایل شخصی خود است.

فرش کرم مدرن معمولا یک انتخاب مناسب برای تمامی این موارد است. رنگ کرم یک رنگ آرامش بخش است که می تواند با طرح های لایت و دارای شدت رنگ کم مورد استفاده قرار بگیرد. از آن جایی که این رنگ با هر رنگی هماهنگ می شود ، به سادگی می تواند در یک اتاق با وسایل رنگارنگ و کودکانه قرار بگیرد و جلوه ای خاص به این اتاق ببخشد.

علاوه بر این که چون رنگ کرم یک رنگ همه پسند است ، کودک شما را در گذار به سمت نوجوانی و استقلال به بهترین شکل راضی و خوشحال می کند.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که کودکان وابستگی کمتری با طرح های سنتی ایرانی دارند و با طرح های رئال و مدرن که در دنیای اطراف خود می بینند ارتباط بیشتری برقرار می کنند.

فرش های کرم مدرن با طرح وینتیج انتخاب مناسبی برای اتاق پذیرایی ، اتاق خواب یا آشپزخانه

فرش وینتیج یا کهنه نما ، فرش هایی هستند که با اعمال روش های گرافیکی و صنعتی به شکل فرش های کهنه نزدیک می شوند.

فرش های وینتیج با تم مدرن ، مثل فرش های طرح خط خطی یا فرش های ابروباد و سنگ یا ماربل ، طرح فرش های مناسب برای اتاق خواب یا آشپزخانه هستند. فرش های وینتیج که بر روی طرح های سنتی هستند هم یک تم خاص و ویژه به اتاق پذیرایی شما می بخشند .

لطفا از گالری فرش مدرن و فانتزی ما در انواع طرح های خاص و امروزی دیدن فرمایید.

فرش رنگ کرم وینتیج معمولا بیشترین تعداد را در بین فرش های وینتیج مدرن دارد. چرا که دارای هماهنگی خاصی با این نوع فرش ها است. و همانطور که پیش از این اشاره کردیم، به سادگی با انواع رنگ های موود در دکوراسیون ما ست می شود.

در فرش های وینتیج با تم سنتی هم اعمال روش های وینتیج کردن مثل رنگ و رو رفتگی یا چند رنگی ، فرش را به سمت شدت نورهای مختلف به خصوص شدت های کمتر پیش می برد و بنابراین نمود رنگ کرم با افزایش میزان کهنه نمایی در فرش بیشتر می شود. این فرش ها در اتاق های پذیرایی با نماهای دارای عناصر رنگ چوب یا سنگ ، بیشترین هماهنگی را ایجاد می کنند.

فرش مراکشی کرم ، یک فرش شیک و مدرن برای خانه های خاص

فرش مراکشی نوعی از فرش ماشینی جدید است که دارای طرح های هندسی و رنگ های بسیار اندک است. مثل رنگ های کرم سفید سیاه یا طوسی . از همین تعریف مشخص است که فرش مراکشی نمونه بارزی از یک فرش کرم مدرن است که در دکوراسیون های ویژه و امروزی می تواند بسیار شیک و خاص باشد.

10 فرش خاص و زیبا در دسته فرش های کرم مدرن

در ادامه تعدادی از فرش های خاص و زیبا را در دسته فرش های کرم مدرن برای شما به نمایش می گذاریم. تلاش کرده ایم که تنوع بالایی از طرح های خاص را برای شما فراهم کنیم.

 

فرش طلاکوب وینتیج 1000 شانه طرح افشان سابات وینتیج زمینه سیلور کاشان

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح کتیبه زمینه کرم کاشان

فرش مدرن و فانتزی وینتیج طرح آنجلیکا زمینه بژ کاشان – گل برجسته

فرش فانتزی طرح آرمین زمینه کرم کاشان – گل برجسته

فرش 700 شانه گبه بلوچ طرح ابرش زمینه کرم بژ کاشان

فرش فانتزی طرح مراکشی کازابلانکا زمینه نقره ای کاشان – گل برجسته

فرش 700 شانه آشپزخانه طرح فنجان قهوه کاشان

فرش آشپزخانه فانتزی طرح قهوه تلخ کاشان – گل برجسته

فرش کودک طرح پرنسس پاییزی 700 شانه کاشان

فرش 700 شانه کودک طرح پرنسس کوچولو کاشان

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button