لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش کرم نسکافه ای ترکیب رنگ گرم و جدید

خرید فرش ماشینی کرم نسکافه ای قالی کاشان

فرش کرم نسکافه ای یک فرش با رنگ شاد و درعین حال چرک تاب است و یکی از زیباترین و محبوب ترین رنگ ها برای فرش است. این رنگ یک ترکیب دقیق از قهوه ای و کرم است که به احساس آرامش را در خانه به وجود می آورد. این رنگ به عنوان یک رنگ خنثی مایل به گرم در دکوراسیون داخلی محبوبیت زیادی دارد. فرش کرم نسکافه ای کلاسیک برای اتاق های نشیمن یا اتاق خواب ها مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ فرش با بسیاری از رنگ های دیگر همخوانی دارد و میتواند با عناصر دیگر خانه به درستی هماهنگ شود. قصد داریم در این مقاله  مزایا و معایب فرش کرم نسکافه ای و راهکار های ست کردن با دکوراسیون صحبت می‌کنیم.

فرش کرم نسکافه ای چیست؟

شاید فکر کنید که رنگ کرم نسکافه ای یک رنگ جدیدی است که از قهوه ای و کرم تشکیل شده است. رنگ در صنعت فرش به این معناست که فرش ترکیبی از رنگ کرم و نسکافه ای باشد. اغلب فرش 1200 شانه دارای این رنگ است. در این فرش ها حاشیه به رنگ کرم است و زمینه فرش به رنگ نسکافه ای یا برعکس.

برای دیدن گالری فرش کرم کلیک کنید.

فرش کرم نسکافه ای و نحوه ست کردن

معمولا فرش های با زمینه کرم نسکافه ای در کلکسیون های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد و جایگاه در دکوراسیون های مدرن ندارند. فرش کرم نسکافه ای را می توانید با مبلمان و پرده قهوه ای ، نسکافه ای،شکلاتی  یا شیری ست کنید.فرش‌های با این رنگ بندی می‌توانند به شکل قابل توجهی به دکوراسیون داخلی یک فضا زیبایی و زندگی بخش منتقل کنند. رنگ‌های گرم و نرمی  که در این نوع فرش‌ها استفاده می‌شود، باعث ایجاد یک حس آرامش و راحتی در فضا می‌شود. این نوع فرش‌ها می‌توانند با رنگ‌های متفاوتی از قهوه‌ای تیره تا کرم یا طوسی ست شوند که این امر اجازه می‌دهد تا با دیگر عناصر دکوراسیون داخلی فضا هماهنگ شوند.

اگر مبلمان چوبی استفاده می کنید این فرش ها می تواند گزینه مناسبی باشد. فرش های قهوه ای را می توان در دکوراسیون هایی استفاده کرد که مبلمان یا پرده سفید یا شیری دارند زیرا تضاد رنگ باعث جلب توجه بیشتر می شود.

مزایا و معایب

اصلی‌ترین دلیل این موضوع این است که مصرف کنندگان امروزه به دنبال محصولات جدید تر و فانتزی ‌تر هستند. به عبارت دیگر، فرش‌های کرم نسکافه ای به دلیل ظاهر کلاسیک و معمولی خود، به ‌نسبت فرش مدرن طوسی سادگی کمتری دارند.

از دیگر معایب فرش نسکافه ای می توان به رنگ روشن این فرش اشاره کرد. چرا که زودتر از فرش های با رنگ تیره کثیف می شوند. بنابراین برای افرادی که دارای خانواده های شلوغ هستند بخاطر رفت و آمد زیاد مناسب نیست. اگر در خانه کودک خردسال دارید ما این فرش را به شما پیشنهاد نمی دهیم.

اما این نکته را نباید نادیده گرفت که فرش‌های کرم نسکافه ای از جذابیت و اصالت خاصی برخوردارند که ممکن است برای برخی افراد جذاب باشند. فرش های دارای تناژ کرم انعکاس نور بهتری دارند و برای خانه های کوچک یا آپارتمان ها مناسب می باشند. این فرش ها فضای خانه را تاریک و دلگیر جلوه نمی دهند. یکی از بیشترین کاربرد های این فرش ماشینی استفاده در جهیزیه عروس است. تازه عروس ها یکی از طرفدارن فرش کرم بشمار می آیند. درست است که رنگ کرم یک رنگ خنثی ای است اما این رنگ می تواند با همه وسایل خانه هماهنگ شود.

مقایسه فرش های کرم نسکافه ای و دودی

فرش های با تناژ رنگی کرم در مقایسه با فرش های با رنگ زمینه دودی بسیار روشن تر هستند. همچنین فضایی که در خانه شما رقم می زنند فضایی گرم و صمیمی است و بیشتر مناسب کلکسیون های کلاسیک هستند. اما فرش های دودی باعث می شود فضای خانه تیره تر به نظر برسد. فرش های نسکافه ای یا قهوه ای هم نمونه مدرن دارند اما جدابیت آنها به اندازه فرش های طوسی مدرن نیست. فرش های دودی یا طوسی اغلب برای کلکسیون های مدرن استفاده می شوند در حالیکه فرش های کرم را بیشتر در دکوراسیون های کلاسیک می بینیم.

فرش های کرم دارای اصالت دیرینه هستند و طرفداران خاص خود را دارند. اما فرش های دودی به تازگی و در چند ساله اخیر توانسته اند توجه فرش دوستان را به خود جلب کنند.

فرش های کرم یا کرم نسکافه ای فرش هایی با طرح های شلوغ هستند . اما فرش های طوسی یا دودی اگر چه دارای طرح های خاص هستند اما بازهم سادگی و شیک بودن خود را حفظ کرده اند.

 

برای دیدن گالری فرش نسکافه ای کلیک کنید.

 

کیفیت فرش های رنگ کرم نسکافه ای 

جنس اغلب فرش های ماشینی اکریلیک است که بهترین نخ استفاده شده در صنعت فرش است. این فرش های ماشینی با نخ اکریلیک هیت ست شده بافته شده اند و بسیار مقاوم و با دوام اند. همچنین پرزدهی آنها بسیار کم است. فرش 1500 شانه کرم نسکافه ای یکی از خاص ترین فرش ها است.  چرا که فرش های 1500 شانه بسیار ریز بافت هستند که این موضوع سبب می شود این فرش ها زیباتر به نظر برسند.

مزیت خرید کرم نسکافه ای از فروشگاه فرش کاشان

اگر دکوراسیون منزلتان کلاسیک است و یا خانه ای بزرگ دارید می توانید از رنگ بندی فرش کرم استفاده کنید تا فضای خانه را روشن تر و دلباز تر جلوه دهد. حتی اگر در خانه ای کوچک یا آپارتمان زندگی می کنید فرش کرم نسکافه ای انتخاب خوبی برای شما می تواند باشد. فروشگاه فرش قالی کاشان افتخار این را دارد که همراه با تضمین قیمت و کیفیت فرش کرم نسکافه ای را با ارزان ترین قیمت برای شما فراهم آورد. کافی است برای خرید فرش ماشینی با این رنگ بندی سری به فروشگاه فرش ما بزنید و از تنوع فرش با این رنگ لذت ببرید.

10 مدل از جدیدترین فرش کرم نسکافه ای 

همانگونه که در بالا گفتیم فرش های کرم نسکافه ای فرش هایی هستند که زمینه نسکافه ای دارند با حاشیه یا گل های کرم که موجب گرمای خانه شما می شود. قصد داریم در ادامه 10 مورد از جدیدترین و زیبا ترین فرش با رنگ بندی کرم نسکافه ای رامشاهده کنیم.

 

فرش 1200 شانه طرح خشتی کاشان – گل برجسته

فرش 1200 شانه طرح افشان پریماه زمینه نسکافه ای کاشان – گل برجسته

فرش 1200 شانه طرح ماهرو زمینه نسکافه ای کاشان – گل برجسته

فرش 1200 شانه طرح پرواز زمینه نسکافه ای کاشان – گل برجسته

فرش 1200 شانه طرح ماهان زمینه نسکافه ای کاشان – گل برجسته

فرش 1200 شانه طرح مروارید زمینه کرم صدفی کاشان – گل برجسته

فرش 1000 شانه طرح هالیدی زمینه نسکافه ای کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان ترمه زمینه صدفی نسکافه ای کاشان – گل برجسته

فرش 1200 شانه طرح افشان دلکش زمینه نسکافه ای کاشان – گل برجسته

فرش 1200 شانه طرح آرمان زمینه نسکافه ای کاشان – گل برجسته

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button