لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش کلاسیک ماشینی چه رنگی است؟

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی کلاسیک رنگ فرش

یکی از مسائلی که در خرید فرش ماشینی وجود دارد، رنگ فرش است. فرش چه رنگی بخریم؟ فرش کلاسیک چه رنگی است؟ فرش با چه رنگی در بازار فرش مد شده است؟ چگونه فرشی بخریم که با خانه و دکوراسیون خانمان هماهنگی داشته باشد؟ نکته مهم پس از پسندیدن طرح فرش ، رنگ فرش است. فرشی باید برای منزل انتخاب شود که با وسایل خانه ، مبلمان ، پرده ها و دیوار ها سازگاری داشته باشد. در این مقاله قصد داریم درباره رنگ فرش هایی که در دکوراسیون کلاسیک استفاده می شود صحبت کنیم.

رنگ های فرش دکوراسیون کلاسیک

رنگ فرش برای دکوراسیون کلاسیک باید با سبک و رنگ بندی محیط هماهنگ باشد. در این مقاله قصد داریم  برخی از رنگ هایی که معمولا بیشتر در دکوراسیون های کلاسیک استفاده می شوند را بررسی کنیم:

ترمه ای یا فیلی 

فرش ترمه ای یا فیلی از جمله فرش های با تناژ رنگی گرم است که به طوسی شباهت زیادی دارد اما از رنگ طوسی گرم تر است. فرش های فیلی را می توانید در دکوراسیون های کلاسیک مورد استفاده قرار دهید. فرش فیلی  می تواند فضایی صمیمی و دلنشین را به وجود آورد. فرش های فیلی را می توان با دکوراسیون قهوه ای ، کرم یا طوسی ست کنید. برای دیدن گالری فرش فیلی کلیک کنید.

سرمه ای 

فرش های با رنگ زمینه سرمه ای یکی از پر طرفدارترین رنگ فرش در سال های قدیم بوده که امروزه نیز طرفدارانی دارد. فرش های با رنگ زمینه سرمه ای یک فرش چرک تاب و تیره است که اغلب خانواده های شلوغ و بچه دار از فرش های با این رنگ استقبال می کنند. فرش سرمه ای را می توان در دکوراسیون های کلاسیک یا سفره خانه های سنتی دید که نمایی شیک و جذاب دارد. فرش های سرمه ای را می توان با رنگ های سرد استفاده کرد .همچنین فرش سرمه ای می تواند خانه را لوکس تر و اقتدارمند تر نشان دهد. فرش افشان سرمه ای با گل های رنگی یکی از فرش هایی است که با اصالت و هنر ایرانی همخوانی دارد و در دکوراسیون های کلاسیک استفاده می شود. اگر به فرش های تیره علاقه دارید می توانید از گالری فرش سرمه ای دیدن فرمایید.

گردویی 

فرش گردویی یک فرش زیبا با زمینه ای چرک تاب است که می تواند فضایی گرم و دنج را برای خانه شما به ارمغان بیاورد. فرش گردویی را می توان با مبلمان چوبی ، با رنگ نسکافه ای ، کرم ، یا قهوه ای ست کرد. فرش گردویی با دکوراسیون های کلاسیک و روستیک به خوبی ست می شود. توجه داشته باشد فرش گردویی را نمی توانید با مبلمان یا و سایل با رنگ سرد مثل آبی یا بنفش ست کنید.

برای دیدن گالری فرش گردویی کلیک کنید.

فرش آبی کاربنی 

این رنگ فرش ، رنگی است که نشان دهنده زیبایی ، شکوه و لوکس است.  فرش با این رنگ را می توان در دکوراسیون کلاسیک  با مبلمان چوبی و لوسترهای کریستالی به خوبی هماهنگ شوند و فضایی آرامش بخش و رومانتیک را به وجود آورند. فرش ماشینی با این رنگ بندی را می توان در دکوراسیون های مدرن با رنگ هایی مثل طلایی یا نقره ای ست کرد. برای مثال اگر فرش آبی کاربنی که قصد دارید در منزل پهن کنید دارای گل های طلاکوب است ، پیشنهاد می کنم از مبلمان سلطنتی استفاده کنید که همخوانی بیشتری دارد. همچنین می توانید از مبلمان با روکش های طرح دار آبی یا کرم نیز استفاده کنید. اگر به فرش های با این رنگ علاقه دارید بد نیست به گالری فرش آبی کاربنی قالی کاشان نیز سری بزنید و از طرح ها دیدن فرمایید.

قرمز ، زرشکی یا لاکی

فرش های با رنگ بندی قرمز یا روناسی نشان دهنده انرژی ، شور و هیجان است. فرش روناسی از قدیم تا به حال طرفداران خاص خود را داشته است و بسیار زیبا هستند. فرش های با این رنگ بندی جز دسته فرش گرم قرار می گیرند و می توانند فضایی گرم و دلنشینی را رقم بزنند. فرش های با رنگ قرمز علاوه بر زیبایی بی حد و مرز در طرح های به کار رفته اغلب دارای گل های رز رنگی هستند که می تواند طراوت و شادابی را به اعضای خانواده منتقل کنند.فرش لاکی را می توانید با رنگ های مخالف مثل رنگ آبی ست کنید. درست است که فرش لاکی یک فرش گرم اما می توان این فرش را با وسایل با رنگ های مخالف یا سر ست کرد. تضاد رنگی بین رنگ قرمز و آبی زیاد است اما ترکیب آنها با هم در چیدمان منزل می تواند فضای خانه را جذاب تر جلوه دهد. فرش قرمز یا روناسی را می توان در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار داد: 

در اینجا باید به طرح فرش لاکی توجه کنید. فرشی که در دکوراسیون های کلاسیک می خواهید مورد استفاده قرار دهید باید فرش شلوغ باشد. فرشی پر از طرح و رنگ و نقش و نگار زیبا ، گل های رز ، نقوش اسلیمی و شاخه و برگ هایی که هریک باعث جذابیت بیشتر فرش قرمز می شوند، برای دکوراسیون های کلاسیک مناسب می باشند.

اما اگر دنبال فرش قرمز یا زرشکی برای خانه هایی با سیک دکوراسیون هستید می توانید از فرش هایی با این رنگ بندی استفاده کنید که طراحی پیچیده و پر هیاهویی نداشته باشید. فرش های پرز بلند یا شگی ، فرش های فانتزی با رنگ قرمز یا حتی گبه را می توان در این دکوراسیون ها استفاده کرد.

فرش کرم 

یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین رنگ فرش در دکوراسیون های کلاسیک رنگ کرم است. فرش های با رنگ بندی کرم اغلب با گل های طلاکوب زیبا و درخشان در دکوراسیون های کلاسیک با مبلمان چوبی سفید ، کرم  یا شیری مورد استفاده قرار می گیرد. فرش های با این رنگ بندی خانه را روشن تر و دلباز تر نشان می دهند و برای خانه های آپارتمانی کوچک و کم نور یا بدون پنجره بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. 

فرش طلاکوب کرم  بسیار زیبا و دلنشین اند و اکثر طرفداران این فرش ماشینی با این رنگ بندی تازه عروسان هستند و که برای جهیزیه این فرش ها را خریداری می کنند.

مزیت خرید فرش کلاسیک از فروشگاه فرش کاشان

برای خرید فرشی با رنگ بندی دلخواه که متناسب با دکوراسیون منزل شما باشد باید به به شهر هایی سفر کنید که دارای نمایشگاه فرش باشند ، که این برای مورد هزینه بر است. علاوه بر آن افرادی که نمایشگاه فرش ماشینی دارندبه دلیل هزینه های اضافی مانند اجاره ، هزینه های آب و برق و کارکنان مجبورند فرش را با قیمت گران تری به خریدار دهند. که این امر برای خریداران مطلوب نیست چرا که خریداران به دنبال فرش با کیفیت ارزان هستند. همچنین مردم به دنبال رنگ فرشی هستند با دکوراسیون خانه شان بیشترین هماهنگی را داشته باشد.

فروشگاه فرش قالی کاشان یک سایت معتبر خرید فرش ماشینی است که بالغ بر سه هزار طرح فرش در آن وجود دارد. در فروشگاه فرش قالی کاشان تمامی فرش ها به صورت مستقیم از درب کارخانه فرش برای شما مشتری محترم به صورت رایگان ارسال می شود. همین امر موجب می شود تا دست سودجویان و واسطه ها از این خرید کوتاه شود و فرش با قیمت ارزان تری به دست مشتری برسد. همچنین کارشناسان فرش قالی کاشان هر روزه به شما مشتری محترم در حال مشاوره هستند تا شما خرید بهتری را تجربه کنید. همچنین کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا فرشی با رنگ دکوراسیون کلاسیک یا مدرن را انتخاب کنید.

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button