لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش 1200 شانه بخریم خوب است؟

فرش 1200 شانه بخریم خوب است؟

فرش به عنوان یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین زیراندازها شناخته می‌شود که در سراسر جهان محبوبیت بالایی دارد. فرش ماشینی دسته بندی های مختلف با اندازه های گوناگونی دارد که در طرح ها و رنگ های متنوع تولید و ارائه می شود. که فرش 1200 شانه بسیار پرطرفدار و معروف است. این فرش با ظرافت و لطافت بسیار مورد توجه خریداران فرش قرار گرفته است. در ادامه همراه قالی کاشان بمانید.

ضخامت یا ارتفاع خاب فرش 1200شانه

ضخامت فرش های 1200 شانه یا ارتفاع نخ خاب فرش 1200 شانه در مقایسه با فرش های 1000 شانه و 700 شانه کمتر است  . زمانی این تفاوت مشهود است که روی هر دو فرش راه بروید ،‌ در آن صورت متوجه فرق فرش 1200 شانه با 700 شانه و 1000 شانه خواهید شد . اما به طور کلی فرش 1200 شانه برای نشستن و رفت و آمد مناسب نیستند .به همین خاطر خانواده هایی که بیشتر روی مبل می نشینند و همیشه از میز ناهارخوری و مبلمان استفاده می کنند می توانند از فرش های 1200 شانه استفاده کنند . ارتفاع خاب الیاف فرش 1200 شانه باعث شده تا این فرش عنوان فرش لوکس و یا فرش لاکچری را به خود اختصاص دهد .

قیمت، اولین مورد از معایب فرش ۱۲۰۰ شانه

از مشکلات مهم فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه، قیمت بالای آن در قیاس با فرش های ۵۰۰، فرش های ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه است. از دلایل بالا بودن قیمت آن این است که در بافت این فرش از الیاف خاص استفاده شده است. همچنین استفاده از گره های بیشتر در بافت فرش، میتواند دلیلی دیگر برای بالا بودن قیمت آن باشد.

فرش ماشینی گل برجسته زیبایی بالایی دارد و همین امر باعث شده است تا جزء گران قیمت ترین فرش ۱۲۰۰ شانه باشد. دلیل گران بودن فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته، استفاده از ۲ نوع نخ برای بافت آن می باشد. از نخ هایبالک برای برجسته کردن گل های فرش ۱۲۰۰ شانه استفاده می شود.

جنس الیاف و مشخصات فرش‌ 1200 شانه

خوشبختانه امروزه تنوع بالایی در جنس فرش‌ها وجود دارد و افراد می‌توانند مطابق سلیقه خود و محیط استفاده از فرش از الیاف‌های مختلفی استفاده کنند. از جمله رایج‌ترین الیاف فرش‌های 1200 شانه می‌توان به  آکریلیک، برایت و نخ ترک اشاره کرد هرچند که ابریشم، پشم و … نیز در تولید این فرش‌ها استفاده می‌شوند. این فرش‌ها معمولاً در تراکم 3600 عرضه می‌شوند.

مشخصات و ویژگی‌های فرش ۱۲۰۰ شانه به همین دلیل باید از الیاف نازک و ظریف بافته شوند. با افزایش تعداد شانه و تراکم فرش‌ها خاب آنها کاهش پیدا می‌کند و ارتفاع خاب کمتر می‌شود به همین دلیل است که فرش‌هایی با تعداد شانه‌های بالا بسیار نازک هستند و وزن کمتری دارند و حتی شستن آنها نیز راحت‌تر است.

فرش 700 شانه بهتر است یا 1200 شانه؟

پاسخ به این سوال که آیا فرش 700 شانه بهتر است یا 1200 شانه شاید چالش برانگیز باشد چرا که معیار خوب یا بد بودن فرش ماشینی متفاوت است. به طور مثال اگر یک فرش 700 شانه و یک فرش 1200 شانه با نخ اکریلیک هیت ست تولید شده باشند تنها تفاوت این دو فرش میزان درشت باف یا ریز بافت بودن آن می باشد که فرش 700 شانه تراکم 2550 به دلیل درشت باف بودن نقشه طول خاب بشتری دارد و اصطلاحا فرش ضخیمی می باشد، این در حالیست که قیمت ارزان تری نسبت به فرش 1200 شانه برخوردار می باشد.

همراه با قالی کاشان خریدی لذت بخش را تجربه کنید

برای خرید فرش کاشان با بهترین کیفیت و قیمت ارزان فروشگاه قالی کاشان بهترین گزینه خواهد بود. فرش های ماشینی کاشان در فروشگاه قالی کاشان به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان قابل خرید است. خرید مستقیم از کارخانه در کنار ارسال رایگان فرش سبب شده قیمت فرش در مجموعه قالی کاشان ارزان تر از سایر فروشگاه ها باشد. از مزایای دیگر خرید اینترنتی فرش کودک کاشان دریاف ضمانت نامه 10 ساله کیفیت فرش است. از این رو خریداران در مورد کیفیت بالای فرش نیز دغدغه ای نخواهند داشت.

مجموعه قالی کاشان جدید ترین و خاص ترین طرح های فرش ماشینی را رنگ بندی های مدرن و امروزی به نمایش گذاشته است. طیف بسیار گسترده طرح های موجود در فروشگاه قالی کاشان هر نوع سیلقه ای را پوشش می دهد. از این رو انتخاب طرح فرش در این فروشگاه بسیار آسان تر است.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button