لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش 700 شانه نیاوران طرح خشتی فیلی کاشان

فرش 700 شانه نیاوران طرح خشتی فیلی کاشان

فرش 700 شانه نیاوران طرح خشتی فیلی کاشان با طراحی بسیار زیبا و شکیل شما را مبهوت خود میکند، این فرش یا زمینه رنگ زیبا زمانیکه در منزل با دکوراسیون رنگ کرم پهن شود جلوه ای خاص به منزل شما میبخشد .

در ادامه با ما همراه باشید تا با ویزگی های بیشتر فرش 700 شانه خشتی آشنا شوید.

فرش 700 شانه نیاوران طرح خشتی فیلی کاشان، چشم نواز و خاص

فرش 700 شانه خشتی فیلی بسار نرم است و با محیطی شلوغی که دارد مناسب برای منازل با دکوراسیون خلوت و همچنین دارای خانه هایی مربعی شکل با گل های داخل آن میباشد . ترنج کوچک وسط آن هارمونی خاضی به فرش داده است.

در طرح خشتی اصیل از نقش زیبای ترنج ایرانی هم در طرح فرش استفاده شده است. در میانه فرش زمینه فیلی در کنار ترنج قاب های خشتی قرار دارند. قاب های خشتی هم اندازه و یکسان هستند. درون قاب ها می توان گل و گلدان هایی ظریف را دید. رنگ بندی نقوش در قاب های خشتی با رنگ زمینه فیلی فرش در یک طیف قرار دارد. به همین دلیل است که میانه فرش خلوت به نظر می رسد. در حاشیه های فرش هم نقش های محبوب و زیبای افشان به کار رفته است. حاشیه ها و لچک های فرش طرح خشتی اصیل رنگ های متنوع تری دارند. 

ویژگی های فرش 700 شانه نیاوران طرح خشتی فیلی کاشان

طراحی

فرش 700 شانه نیاوران طرح خشتی فیلی کاشان یک طراحی منحصر به فرد است و به صورت کاشی کاری های زیبا است که صد ها طرح زیبا در یک فرش جمع شده اند وقتی به هر قطعه زیبا از این فرش نگاه می کنیم با یک طرح بی ‌نظیر زیبا مواجه می شویم و از همه مهم تر رنگ آمیزی این فرش است که جلوه فرش را دو چندان کرده است. همچنین در این طرح ها به صورت تصادفی در کل فرش پخش شده است که واقعا بی نظیر و دیدنی است. قاب اطراف فرش فوق العاده زیبا  است و هماهنگی خاصی با طرح کلی فرش دارد.

شانه و تراکم

 فرش 700 شانه نیاوران طرح خشتی فیلی کاشان دارای تراکم بسیار مناسبی است و این امر باعث شده است زیبایی این فرش دو چندان شود. زیرا این فرش باید آن‌چنان تاروپودش با شانه بالا باشد تا جلوه کند و این امر با  700 شانه به تحقق می‌پیوندد و آن را ریزبافت‌تر کرده و به فرش دست‌بافت نزدیک‌تر شده است. در فرش باید به یک موضوع دیگر هم توجه کرد و آن هم میزان فشردگی فرش است که میزان آن در فرش زیبا و بینظیر مقدار بالای 2550 است. 

فرش 700 شانه نیاوران طرح خشتی فیلی کاشان
فرش 700 شانه نیاوران طرح خشتی فیلی کاشان

نوع نخ

یکی از دلایل خرید  فرش برای ما ایرانی‌ها جنس آن فرش است زیرا باید بدانیم که تاروپود این فرش یا به‌طورکلی اساس این فرش ماشینی از چیست  که ما برای این قضیه از الیاف سبک و گرم آکریلیک که حالتی شبیه به پشم دارد استفاده کردیم که این موضوع بسیار بابت گرما دادن فرش مهم است. آکریلیک به‌خوبی رنگ‌پذیر است و همین مزیت باعث شده است رنگ‌آمیزی فرش بسیار زیبا و چشم‌نواز باشد.

یکی دیگر از ویژگی های این نخ  قابلیت شست و شوی آن است زیرا می دانید که فرش در خانه بیشتر در معرض گرد و خاک است و نیاز به شست و شوی دارد بنابراین نخ باید به خوبی شسته شود که این نوع نخ از بایت این موضوع شما مشتریان عزیز خیالتان راحت باشد.به‌طورکلی خاصیت ضد حساسیت دارد که این موضوع هم بسیار حائز اهمیت است زیرا کف پا و نواحی پوست بدن بیشترین تماس را بافرش دارند که ممکن بعضی فرش‌ها باعث حساسیت در پوست شوند.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button