لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

مزایای و تفاوت بین فرش های لایت و دیگر فرش ها چیست؟

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی لایت و فرش های رنگی

فرش لایت یا ترک به فرش هایی گفته می شود که در بافت آن از 4 تا 5 رنگ استفاده شده است و رنگ بندی ملیح و ملایمی دارند.  این فرش ها به دلیل نداشتن طرح های شلوغ و رنگ بندی های تند ، باعث آرامش در محیط منزل می شود.طرح و نقشه های فرش ماشینی را می توان به  دو دسته کلی تقسیم کرد که شامل فرش کلاسیک و فرش طرح مدرن است که هر کدام شامل چندین دسته بندی دیگر می شوند.

یکی از طرح های زیبا و بی نظیری که می توان آن را در دسته فرش های کلاسیک قرار داد فرش لایت است. در نظر داشته باشید که برخی نیز فرش لایت را در دسته فرش های مدرن قرار می دهند. اما در این مقاله ما به دلیل طرح های زیبا و خاص فرش های لایت آن را در دسته فرش های کلاسیک قرار می دهیم.

فرش های لایت دارای ظرافت بافت بالا و طرح و نقشه درخشان هستند و از رنگ های ملیح و روشن در بافت آن استفاده شده است. این فرش ها جز جدید ترین دسته فرش ماشینی در بازار هستند و افراد زیادی را مجذوب خود می کنند تا حداقل یک تخته از آن را برای دکوراسیون فضای منزل خود خریداری کنند. فرش های 1200 شانه لایت دارای ظرافت بافت بالایی هستند که در کمتر فرشی به چشم می خورند. این فرش ها برای پذیرایی مناسب بوده و گل برجسته هستند. با قدم زدن روی فرش 1200 شانه لایت و گل برجسته ، شما می توانید گل های زیبا را در زیر پای خود حس کنید.

پالت رنگی در فرش لایت معمولا شامل طیف گسترده ای از رنگ های روشن مثل سفید ، بژ ، کرم ، شیری  و…. است. این رنگ ها باعث می شوند تا خانه دلباز تر و وسیع تر به نظر برسد. به علاوه رنگ بندی فرش های لایت سبب ایجاد احساس آرامش و تمرکز حواس در فضای اتاق می شود و هارمونی بی نظیر میان سایر عناصر دکوراسیون داخلی می سازد. 

اگر شما هم به دنبال فرش لایت هستید پیشنهاد می کنیم از گالری فرش لایت قالی کاشان دیدن فرمایید.

مزایای فرش های لایت نسبت به دیگر فرش ها

از آنجایی که این فرش ها دارای ویژگی های زیادی هستند، ما در اینجا قصد داریم چند نمونه از مزیت های فرش لایت را نسبت به دیگر فرش ها بیان کنیم.

انعکاس نوری بالا

از آنجایی که فرش های لایت دارای رنگ های روشن هستند می توانند نور را به خوبی انعکاس می دهند. این ویژگی باعث ایجاد فضایی درخشان و پر نور می شود و برای آپارتمان ها و فضای های کوچک و کم نور مناسب می باشد. همچنین در فرش های لایت و رنگ بندی طلاکوب می توان گل های طلاکوب را دید که بسیار زیبا و چشم نواز هستند. این فرش ها به خوبی می توانند با مبلمان سلطنتی با تاج طلایی ارتباط برقرار کنند و فضایی شیک و زیبا را به وجود آورند. فرش طلاکوب می تواند توجه همه مهمان ها را به خود جلب کند و به شکل ویژه ای در دکوراسیون خانه شما دلبری کند.

آرامش و زیبایی

فرش های ماشینی با این رنگ بندی سبب ایجاد هیجان و تکاپو نمی شوند و می توانند ظاهری آرام ظاهر و بدون استرس را به وجود آورند. رنگ های روشن فرش لایت ، احساس آرامش را در خانه افزایش می دهد و سبب می شود تا تمرکز شما در هنگام فکر کردن به یک موضوع از بین نرود. این فرش ها با طرح هایی خلوت یا شلوغ می توانند جلوه ای آرام و زیبا را در خانه به وجود آورند.

تنوع طرح ها

فرش های لایت در طیف گسترده ای از طرح ها و رنگ ها در بازار فرش ماشینی به فروش می رسد. از طرح های ساده و مینیمال تا طرح های هنری کلاسیک ، همه در این دسته قرار می گیرند. اگر خانه ای شلوغ و پر از وسیله دارید و قصد دارید کاری کنید تا فضای خانه باز تر و بزرگتر به نظر برسد ، پیشنهاد ما به شما انتخاب فرش های از این دسته با طرح های افشان است. طرح های افشان به خودی خود طرح هایی خلوت هستند زیرا لچک و ترنج در این طرح ها حذف شده اند. اما فرش طرح  افشان با این رنگ بندی می تواند خانه را بزرگتر و دلباز تر نشان دهد.

جلوه گری در دکوراسیون داخلی 

از آنجایی که این فرش ها دارای رنگ های زیاد و تندی نیستند می توانند به راحتی با هر دکوراسیونی ست شوند. برای مثال اگر شما در خانه از مبلمان طوسی ، نقره ای ، کرم یا استخوانی استفاده می کنید ، این فرش ها انتخاب دقیق و مناسبی برای شماست. در نظر داشته باشید طرح های شلوغ و پر هیاهو در این فرش ها خانه را به هیچ وجه شلوغ و دلگیر نمی کنند. 

خرید جدید ترین فرش لایت از فروشگاه فرش قالی کاشان

اگر شما هم به دنبال خرید جدید ترین طرح فرش های موجود در بازار هستید ، بد نیست با نگاهی به فروشگاه فرش قالی کاشان از طرح های جدید دیدن نمایید. شاید توانستید فرش مورد نظر خود را در آنجا پیدا کنید. ضمن اینکه تمامی اجناس موجوددر فروشگاه فرش قالی کاشان دارای ضمانت نامه جنس و کیفیت می باشند. بنابراین می توانید با خیالی راحت و آسوده فرشی زیبا با بهترین کیفیت را از فروشگاه فرش قالی کاشان انتخاب کنید. 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button