لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

مزایا و معایب فرش های کرم

قیمت خرید فرش فروش فرش ماشینی کرم فرش گل رز فرش 1200 شانه

فرش های با رنگ بندی کرم ، با زیبایی و جلوه ای خاص  ، در دکوراسیون منزل نقشی مهم و کاربردی ایفا می کنند. اگر به یک فرش اصیل و زیبا با بافتی مدرن و امروزی می اندیشید ، فرش کرم با گل های رز را در اولویت قرار دهید. فرش های کرم با گل های رز رنگی جذابیت خاصی داشته و می توانند توجه همه را به خود جلب کنند. این فرش ها با ترکیب رنگی های زیبا و طرح های جدید می توانند فضایی شیک و جذاب را به وجود بیاورند. در ادامه قصد داریم چند نمونه از ویژگی های این نوع فرش ها را بررسی کنیم و درباره مزایا و معایب اینگونه فرش ها صحبت کنیم.

زمینه کرم با نقوش و گل های رز رنگارنگ جلوه ای خاص به فرش می بخشد. اگر در رنگ بندی گل های رز به کار رفته در طرح فرش رنگ قرمز به کار رفته باشد سبب جذابیت بیشتر می شود. اما اگر رنگ بندی گل های به کار رفته در فرش کرم آبی باشد ، این فرش احساس آرامش را به شما و خانواده منتقل خواهد کرد. ترکیب رنگ کرم با دیگر رنگ ها علاوه بر جذابیت باعث ایجاد تنوع شده و باعث می شود این فرش ها به یک اثر هنری تبدیل شوند. 

اگر در خانه از مبلمان کرم استفاده می کنید، فرش های با رنگ بندی کرم با گل های رز رنگی انتخاب دقیق و درستی برای شماست. چرا که ترکیب فرش های کرم با  مبلمان کرم می تواند فضایی آرام را به وجود آورد و تعادل رنگی را در دکوراسیون شما حفظ کند.

به طور کلی انتخاب فرش های کرم با گل های رز رنگی ، انتخابی مناسب برای ایجاد جلوه ای شیک و خاص در منزل شماست.

فرش کرم را در کجا استفاده کنیم؟

اغلب افراد فرش کرم را در پذیرایی مورد استفاده قرار می دهند. حال اگر شما به دنبال نشیمن فرش با این رنگ بندی هستید ما فرش های 700 شانه را به شما پیشنهاد می کنیم . اما اگر زیبایی و ظرافت یک فرش برای شما همین بیشتری دارد پیشنهاد می کنیم به فرش های با شانه و تراکم بالاتر سر بزنید. فرش های 1200 شانه دارای تنوع زیادی از طرح بوده و بسیار ریز بافت هستند. 

فرش 1200 شانه کرم با گل های زیبای رنگارنگ و ریز بافت بسیار زیبا و دلنشین بوده و برای اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد. اغلب طرفداران فرش های با رنگ کرم تازه عروسانی هستند که برای تهیه جهیزیه به دنبال خرید فرش هستند. 

فرش های با این رنگ بندی ، بیشتر برای مکان های کوچک مثل آپارتمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که فرش های روشن خانه را بزرگتر، جادار تر و دلباز تر نشان می دهند.

مزایا و معایب فرش کرم

فرش های گل رز یکی از زیباترین فرش ها در بازار فرش ماشینی بوده که بسیار پر فروش اند. اما به طبع هر فرشی با هر رنگ بندی مزایا و معایبی دارد که قبل از خرید باید به آنها توجه کنید و سپس فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس بیاید با به مزایا و معایب این فرش ها نگاهی بیندازیم.

مزایا

فرش های با این رنگ مزایای زیادی داشته که ما در این مقاله قصد داریم به چند نمونه از آنها اشاره کنیم.

آرامش و انعطاف پذیری با رنگ های دیگر

رنگ کرم از آنجایی که یک رنگ خنثی است می تواند با پهن شدن در اتاق پذیرایی  باعث حس آرامشی مثال زدنی در منزل شود. فرش های با رنگ بندی کرم را می توان با رنگ های متضاد مثل ، مشکی ، سرمه ای یا حتی رنگ های خنثی مثل سفید یا طوسی ست کرد.

روشنایی و انعکاس نور 

فرش های با رنگ بندی روشن مثل فرش های کرم از انعکاس نوری خوبی برخوردار بوده و می توانند برای فضاهای کوچک و کم نور مناسب باشند. در نظر داشته باشید زمانی که دکوراسیون با رنگ بندی کرم در معرض نور خورشید قرار می گیرد احساس خوبی به مخاطب داده می شود و آن را ترغیب به نشستن می کند. بنابراین فرش های با این رنگ بندی برای محیط های کاری بسیار مناسب می باشد. 

برای مشاهده گالری فرش کرم کلیک کنید.

معایب 

اما برخی از مردم فرش های با رنگ کرم را نمی پسندند ، ما علت نپسندیدن مردم را جویا شدیم. اگر شما هم با این مشکلات مواجه هستید از فرش های روشن استفاده نکنید.

نگهداری دشوار 

فرش های با رنگ روشن اگر چه بسیار زیبا هستند اما نگهداری از آنها بسیار دشوار است. چرا که باید برای جلوگیری از کثیف شدن این نوع فرش ها تلاش زیادی کرد. 

مقاومت کم در برابر لکه

از آنجایی که فرش های با رنگ بندی روشن به سرعت لکه یا کثیف می شوند ، نیاز به تمیز کاری مکرر دارند. این فرش ها برای خانواده های شلوغ و پر جمعیت که احتمال کثیف شدن فرش زیاد است ، مناسب نیست. 

نتیجه گیری 

رنگ کرم زمینه می تواند فضای خانه را پر نور تر و دلباز تر نشان دهد و گل های رز رنگی تداعی کننده باغی از گل در زیر پای شما خواهد بود. کارشناسان معتقدند در فضا هایی که وسعت کم دارند ، از فرش های با رنگ روشن مثل کرم استفاده کنند. چون هرچه کف خانه روشن تر باشد، باعث می شود تا فضای خانه روشن تر به نظر برسد. 

مزایای خرید انلاین فرش فروشگاه فرش قالی کاشان

اگر شما هم پس از مطالعه مطالب بالا به دنبال خرید فرش با رنگ کرم هستید ، ما خرید آنلاین از فروشگاه فرش قالی کاشان را به شما پینشهاد می کنیم. چرا که تنوع در فروشگاه های آنلاین فرش بسیار بیشتر از نمایشگاه ها بوده و دارای قیمت ارزان تری می باشند. زیرا در فروشگاه های انلاین فرش هزینه های اضافی نسبت به نمایشگاه حذف می شود . هزینه های اضافی مانند هزینه آب و برق ، اجاره نمایشگاه و کارکنان حذف شده و فرش با قیمت ارزان تری نسبت به نمایشگاه عرضه می شود. بنابراین بد نیست با سر زدن به فروشگاه فرش قالی کاشان از طرح ها و رنگ های فرش کرم دیدن فرمایید. 

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button