لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

مشهورترین نقشه های روز فرش ماشینی!

مشهورترین نقشه های روز فرش ماشینی!

فرش کلاسیک طرح باغ ارم از طرح هایی است که با وجود گذشت زمان از زیبایی آن کاسته نمی شود .  کسانی که به فرش ماشینی علاقه بالایی دارند می دانند که طرح باغ ارم از مشهور ترین طرح های فرش می باشد. در کارخانه های تولید فرش ماشینی کاشان این طرح با تراکم و رنگ بندی های گوناگونی بافته می شود. در ادامه همراه ما باشید تا کمک کنیم بهترین انتخاب را داشته باشید.

1- طرح افشان

در فرش طرح افشان گل‌ها ، برگ‌ها ، غنچه‌ها و سایر نگاره‌ها در کل سطح فرش پراکنده هستند و تمامی سطح فرش را تحت پوشش خود قرار می‌دهند به همین دلیل است که این نوع طرح را طرح و نقش افشان می‌گویند. پراکندگی و حالت افشانی که در این فرش ها وجود دارد این طرح و نقش را به یکی از طرح‌های ممتاز و منحصر به فرد تبدیل کرده است.

2- طرح خشتی

 فرش خشتی فرش‌هایی دارای طرح و نقش هستند که معمولا با توجه به هر کشوری ممکن است نقش‌های متفاوتی داشته باشند. در این نوع فرش‌ها به صورت منظم از نقوش هندسی استفاده شده است. علت نام‌گذاری فرش‌ طرح خشتی هم به شباهت آن‌ها به ساخت ابنیه قدیمی ایرانی با خشت مربوط است. در طرح خشتی فرش از نقش‌های هندسی که بسیار به خشت شبیه هستند کمک گرفته می‌شود. هر یک از این نقش‌های مهندسی می‌توانند دارای طرح و شکل مخصوص به خود باشند اما در نهایت در کنار هم قرار می‌گیرند و طرح کلی فرش را می‌سازند. اگر فرشی با این ویژگی تولید شود به آن فرش طرح خشتی و یا قابی شکل گفته می‌شود.

3- طرح اصفهان

در فرش اصفهان، اصولاً رنگ حاشيه و ترنج را يكي مي گيرند يا هم خانواده مي بافند و رنگ لچك را رنگي انتخاب مي كنند كه يك ارتباط بين زمينه و حاشيه برقرار کند. . نكته‌ی قابل توجهی دیگر این‌كه، همیشه قرينه‌گذاری، هماهنگی و پخشِ رنگ، يكدست و به وضوح ديده می‌شود و نهایتا ترکیب رنگ فرش به گونه‌ایست که بيننده با يك نظر، زادگاه فرش را به درستی تشخيص می‌دهد.

مشهورترین نقشه های روز فرش ماشینی!

4- طرح باغ ارم

فرش ماشینی مدل باغ ارم ، یکی از پرطرفدارترین انواع فرش ماشینی است . در طراحی این فرش ، از طرح فرش های افشان و فرش های خشتی الهام گرفته شده است . در طراحی فرش ماشینی باغ ارم هنر و ظرافت زیادی به کار گرفته شده است . به طوری که هر بیننده ای را مجذوب خود میکند .

فرش زیبای باغ ارم ، در رنگبندی های زیبایی چون آبی ، سرمه ای (مشگی) ، کرم طراحی و بافته میشود . رنگبندی های متفاوت این فرش ، جذابیت فرش را دو چندان کرده است . به گونه ای که مشتری از انتخاب و خرید خود ، احساس رضایت دارد .

کلام آخر

فرش کاشان طرح باغ ارم با استفاده از مواد اولیه‌ی درجه‌یک و دستگاه‌های پیشرفته‌ی بافت فرش ماشینی بافته شده است. تلاش کارخانه‌ی قالیکاشان همواره بر این است تا مرغوب‌ترین مواد اولیه را در تولید محصولات خود به کار گیرد تا بدین ترتیب هم دوام محصولات را بیشتر کند و هم فرش‌هایی زیباتر، آن‌گونه که درخور خانواده‌های ایرانی است تولید نماید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button